home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68463 gange)
Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #360: 27 Jan 2009, 13:41 »

Det kan jeg sku heller ikke Opstemt Har bare lidt bange anelser. Tror desværre de kunne gå hen og lave en til Polen kamp. Jeg tror de føler den rimlig sikker nu hvor krauss er væk, men håber da de er prof nok til at kunne køre den hjem. Self ikke uden problemer Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #361: 27 Jan 2009, 13:43 »

Uh - kan ikke vente til tyskerkampen! Smiley Håber og tror på en dansk sejr - især efter Krauss' skade.

Ja, det ser virkelig ud til, at vi har en stor fordel. Torsten Jansen og Pascal Hens er for mig at se, dem der skal styres, hvis vi skal vinde kampen. Især skal Hans Lindberg være helt klar for start, da Jansen er meget hurtig afsted på kontraløbende. Vi har vist, at vi kan styre en meget god skytte, endda Lazkovic, så jeg tror ikke, at en halvskadet Pascal Hens er det store problem alligevel, selvom vi hele tiden skal være opmærksom på ham. Derudover bliver det vigtigt, at vi scorer i alle angreb de første par minutter, så vi får hul på bylden, og Tysklands to gode målmand får mindre selvtillid.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #362: 27 Jan 2009, 13:59 »

Shaft@ Rart, jeg ikke er den eneste med den opfattelse Wink
Logged


AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #363: 27 Jan 2009, 17:54 »

Det ser da nogenlunde fornuftigt ud i kampen nu mellem Danmark og Tyskland.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #364: 27 Jan 2009, 18:34 »

KOM SA DRENGE!! Fuck det er spændende..
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #365: 27 Jan 2009, 18:38 »

Kom nu Danmark.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #366: 27 Jan 2009, 18:50 »

Kæft hvor er de ringe mand.. Det jo vanvittigt! Skuffet
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #367: 27 Jan 2009, 19:10 »

Ja da drenge!
Så er vi klar til semifinalen, som desværre i mine øjne også bliver endestationen. Frankrig er slutrundens bedste hold, og Kroatien har fansene i ryggen. Vil dog stadig helst møde kroaterne, da Frankrig simpelthen er flyvende. Men stor cadeau til danskerne, og især Hans Lindberg som gjorde det fantastisk idag. Jeg skal i hvert fald se Polen - Norge i aften. Det bliver en gyser af dimensioner, helst med Norge som vinder.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #368: 27 Jan 2009, 19:12 »

Fantastisk - men dommerne var heller ikke ligefrem imod os Wink
Logged


The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #369: 27 Jan 2009, 19:17 »

Ja da drenge!
Så er vi klar til semifinalen, som desværre i mine øjne også bliver endestationen. Frankrig er slutrundens bedste hold, og Kroatien har fansene i ryggen. Vil dog stadig helst møde kroaterne, da Frankrig simpelthen er flyvende. Men stor cadeau til danskerne, og især Hans Lindberg som gjorde det fantastisk idag. Jeg skal i hvert fald se Polen - Norge i aften. Det bliver en gyser af dimensioner, helst med Norge som vinder.

Hvor bliver den sendt? Og hvornår?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #370: 27 Jan 2009, 19:19 »

Det kan godt være at mange mener dommerne var med os. Der er jeg tilgengæld ikke enig. De dømte faktisk rigtig godt, selvom der selvfølgelig var et par svipsere begge veje. Men alt i alt synes jeg de leverede en helt fornuftig præstationer.

Tilgengæld kan der ikke herske nogen tvivl om at v generelt leverede en ringe præstation, både i forsvaret og angrebet. Hans og Hvidt var rigtig gode, ligesom Eggert og Lars C gjorde det godt. Men ellers haltede det gevaldigt i begge ender.

Men hva så - vi er i semifinalen, hvor det dog bliver rigtig svært med enten Frankrig eller Kroatien.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #371: 27 Jan 2009, 19:36 »

Det kan godt være at mange mener dommerne var med os. Der er jeg tilgengæld ikke enig. De dømte faktisk rigtig godt, selvom der selvfølgelig var et par svipsere begge veje. Men alt i alt synes jeg de leverede en helt fornuftig præstationer.

Tilgengæld kan der ikke herske nogen tvivl om at v generelt leverede en ringe præstation, både i forsvaret og angrebet. Hans og Hvidt var rigtig gode, ligesom Eggert og Lars C gjorde det godt. Men ellers haltede det gevaldigt i begge ender.

Men hva så - vi er i semifinalen, hvor det dog bliver rigtig svært med enten Frankrig eller Kroatien.

Der synes jeg så også lige du glemmer Thomas Morgensen.

Spillede helt fantastisk, især i første halvleg, hvorefter Wilbek valgte og bruge Jesper Jensen, hvilket jeg synes ødelage det lidt for Thomas,
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #372: 27 Jan 2009, 19:38 »

Forstod aldrig hvorfor Lars C belv taget ud?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #373: 27 Jan 2009, 19:38 »

Et stort tillykke til Danmarks plads i semifinalen Smiley

Dog bliver jeg virkelig nød til at pointere dommernes ringe præstationer under dette VM, som in my opinion endnu engang ødelagde en ellers underholdende kamp. Danmark blev blandt andet snydt for et par straffekast, samt et par udvisninger til tyskerne, mens jeg virkelig ikke forstod, hvordan Danmark kunne få et hjørnekast efter Johannes Bitter havde hånden på bolden, da den gik ud - og endda på et så utroligt vigtigt tidspunkt i kampen.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #374: 27 Jan 2009, 19:56 »

Et stort tillykke til Danmarks plads i semifinalen Smiley

Dog bliver jeg virkelig nød til at pointere dommernes ringe præstationer under dette VM, som in my opinion endnu engang ødelagde en ellers underholdende kamp. Danmark blev blandt andet snydt for et par straffekast, samt et par udvisninger til tyskerne, mens jeg virkelig ikke forstod, hvordan Danmark kunne få et hjørnekast efter Johannes Bitter havde hånden på bolden, da den gik ud - og endda på et så utroligt vigtigt tidspunkt i kampen.

Kunne ikke være mere enig. Dommerne generelt har været elendige, og man har set usædvaneligt mange fejl fra deres side under dette VM.
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010