home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68458 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #345: 26 Jan 2009, 19:19 »

Jeg siger heller ikke, at vi skal udtage en højrehåndet, men der er åbenbart ikke nok venstrehåndede af ordentlig kvalitet til den plads.
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #346: 26 Jan 2009, 19:20 »

Hvem skal så udtages i stedet for Klavs B. Jørgensen?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #347: 26 Jan 2009, 19:22 »

Det ved jeg ikke - bare en eller anden, der er bedre.
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #348: 26 Jan 2009, 19:25 »

IMO en lidt tynd holdning du har til udtagelsen af Klavs B. Jørgensen.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #349: 26 Jan 2009, 19:27 »

IMO okay.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #350: 27 Jan 2009, 10:03 »

Det er da noget pjat! For det første er der forskel på, om man er første eller andetvalg i truppen. Og for det andet så står Landin med en højere redningsprocent end Peter Henriksen. Hvilket også ligger ham i top tre i den danske liga, blandt danskerne.

Mener bestemt ikke det er noget pjat... Hvis vi skulle være så heldig at kval. til VM i 2010 i sydafrika i fodbold, skal vi så også tage Thomas Sørensen og så den nuværende U-18 målmand med bare så han kan få noget rutine og erfaring?? Jeg tror nok der vil lyde et rammaskrig hvis det skete... Chancen for at han ville komme til at spille er jo nok minimal... Landin derimod kan komme i det situation at han skal redde det hele, og der mener jeg ikke han skal med bare fordi han er et talent...

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #351: 27 Jan 2009, 10:05 »

Mener bestemt ikke det er noget pjat... Hvis vi skulle være så heldig at kval. til VM i 2010 i sydafrika i fodbold, skal vi så også tage Thomas Sørensen og så den nuværende U-18 målmand med bare så han kan få noget rutine og erfaring?? Jeg tror nok der vil lyde et rammaskrig hvis det skete... Chancen for at han ville komme til at spille er jo nok minimal... Landin derimod kan komme i det situation at han skal redde det hele, og der mener jeg ikke han skal med bare fordi han er et talent...



Man kan vel godt argumentere for, at Kasper Hvidt under en normal slutrunde vil holde saa hoejt et bundniveau, saa Landins betydning bliver yderst minimal. Det er jo kun, fordi Danmark havde en katastrofekamp mod Serbien, at folk ser noget problem i at Landin er udtaget.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #352: 27 Jan 2009, 10:15 »

Man kan vel godt argumentere for, at Kasper Hvidt under en normal slutrunde vil holde saa hoejt et bundniveau, saa Landins betydning bliver yderst minimal. Det er jo kun, fordi Danmark havde en katastrofekamp mod Serbien, at folk ser noget problem i at Landin er udtaget.

Hvad med skader osv...  Vi ved jo at der der langt større udskiftninger i håndbold end i fodbold... Landin har stået en god halvleg, ellers har han jo stort ikke haft en eneste redning siden..,

Kan huske da svenskerne havde deres storhedstid, da havde de 2 lige stærke målmænd, begge i verdenseliten, det er måske for meget at forlange at vi skal have det men men må da forvente at vi har en på et højere niveau... Landin skal nok få chancen, det er simpelthen bare for tidligt han får den...
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #353: 27 Jan 2009, 10:24 »

Hvad med skader osv...  Vi ved jo at der der langt større udskiftninger i håndbold end i fodbold... Landin har stået en god halvleg, ellers har han jo stort ikke haft en eneste redning siden..,

Kan huske da svenskerne havde deres storhedstid, da havde de 2 lige stærke målmænd, begge i verdenseliten, det er måske for meget at forlange at vi skal have det men men må da forvente at vi har en på et højere niveau... Landin skal nok få chancen, det er simpelthen bare for tidligt han får den...

Hvis Kasper Hvidt blev skadet (hvilket vel sker meget, meget sjaeldent?) ville slutrunden saa ikke se ret haabloes ud, ligegyldigt om den nye keeper hedder Niklas eller Peter? Og kunne man derudover ikke godt tro, at Landin umiddelbart er mere motiveret end Peter Henriksen ville vaere det? For Peter Henriksen ville det jo bare vaere endnu en slutrunde i skyggen af Kasper Hvidt.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #354: 27 Jan 2009, 10:37 »

Hvis Kasper Hvidt blev skadet (hvilket vel sker meget, meget sjaeldent?) ville slutrunden saa ikke se ret haabloes ud, ligegyldigt om den nye keeper hedder Niklas eller Peter? Og kunne man derudover ikke godt tro, at Landin umiddelbart er mere motiveret end Peter Henriksen ville vaere det? For Peter Henriksen ville det jo bare vaere endnu en slutrunde i skyggen af Kasper Hvidt.

Nu var Landin i konkurrence med en anden målmand, husker ikke lige hans navn og klub... Hvorfor så ikke lade en mere rutineret målmand sidde på bænken??

Og hvad kan han lære ved at sidde på bænken? han har også været ude og sige at han føler sig overset, havde han forventet andet??
DVs at han ved sin første slutrunde allerede er utilfreds!

Han skal nok få chancen før eller siden, mener bare stadig det er et alt for stort ansvar at smide på hans skuldre allerede nu... Han er vel ogsåp stadig gammel eller ung nok om man vil til at spille på vore U-landshold hvor han kan få masser af rutine de næste par år...
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #355: 27 Jan 2009, 10:44 »

Nu var Landin i konkurrence med en anden målmand, husker ikke lige hans navn og klub... Hvorfor så ikke lade en mere rutineret målmand sidde på bænken??

Og hvad kan han lære ved at sidde på bænken? han har også været ude og sige at han føler sig overset, havde han forventet andet??
DVs at han ved sin første slutrunde allerede er utilfreds!

Han skal nok få chancen før eller siden, mener bare stadig det er et alt for stort ansvar at smide på hans skuldre allerede nu... Han er vel ogsåp stadig gammel eller ung nok om man vil til at spille på vore U-landshold hvor han kan få masser af rutine de næste par år...


Du svarer ikke paa mine spoergsmaal JKJ.

Jeg tror, det er forholdsvis klart, hvorfor man udtager en ung, sulten maalmand. Det giver haar paa brystet at deltage ved saadan en slutrunde, og som i mit sidste indlaeg, saa tror jeg ogsaa, han er vaesentligt mere motiveret end fx Peter Henriksen. Derudover kan du saa dokumentere, at han har sagt det - og at han ikke blot har sagt, at han selvfoelgelig havde haabet paa mere spilletid? Journalister kan mange ting.

Hvad han kan laere af at sidde paa baenken? Det er da forholdsvis logisk, at han ved at vaere med ved saadan en slutrunde laerer tonsvis af ting - selvom han maaske ikke spiller sindssygt meget.

Til sidst mener jeg netop IKKE ansvaret er vanvittigt stor, idet han har en verdensklassekeeper - ja maaske verdens bedste keeper - at staa i skyggen af. Det er klart, at ansvaret selvfoelgelig heller ikke er lille, men han er trods alt ogsaa haandboldspiller paa fuldtid.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #356: 27 Jan 2009, 11:16 »

Jeg vil lige komme Alek til undsætning i debatten om Klaus Bruun.

Jeg havde også hellere end gerne set Kasper Nielsen blevet hentet ned, så vi kan få ordentligt styr på midterforsvaret (Nej der var ikke styr på det mod Makedonien, og det er Hvidt skyld der ikke bliver scoret flere gange, da han redder mange 100% chancer). Et midterforsvar med Nielsen og Jørgensen, og så de to backs dækket af Knudsen og Hansen, ville være meget bedre end det vi har nu.

Så er spørgsmålet oppe i front, hvor mange hellere ville have en venstre håndet. Det ville jeg også, hvis kvaliteten var bedre. Klaus Bruun er bare ikke nærheden af den kvalitet, og er forbi hans storhedstid. Desuden er der stor forskel på et Makedonsk forsvar, og så Tyskland og evt. Frankring/Kroatien. Derfor tror jeg vi ikke kommer til at se det store til ham, i de næste kampe, i hvertfald ikke positivt.

I stedet må Lasse Boesen ind, selvom han ikke har så mange forskellige skud derfra. Jeg mener desuden også jeg har set i træningskampe, at både Mikkel Hansen, og Bo Spellerberg har spillet der, og især Hansen og Spellerberg skulle have gjort det glimrende. Og så længe vi har Mads Nielsen som backup, ville det ikke se helt skidt ud.
Jeg vil dog lige understrege, at hvis Kasper Nielsen var kommet ned, så var det udelukkende til forsvaret. Manden er ikke god nok til angrebet.

Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig håber Klaus Bruun overrasker mig, og at forsvaret lever over min forventning, og at vi gør hele vejen.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #357: 27 Jan 2009, 12:22 »

Du svarer ikke paa mine spoergsmaal JKJ.

Jeg tror, det er forholdsvis klart, hvorfor man udtager en ung, sulten maalmand. Det giver haar paa brystet at deltage ved saadan en slutrunde, og som i mit sidste indlaeg, saa tror jeg ogsaa, han er vaesentligt mere motiveret end fx Peter Henriksen. Derudover kan du saa dokumentere, at han har sagt det - og at han ikke blot har sagt, at han selvfoelgelig havde haabet paa mere spilletid? Journalister kan mange ting.

Hvad han kan laere af at sidde paa baenken? Det er da forholdsvis logisk, at han ved at vaere med ved saadan en slutrunde laerer tonsvis af ting - selvom han maaske ikke spiller sindssygt meget.

Til sidst mener jeg netop IKKE ansvaret er vanvittigt stor, idet han har en verdensklassekeeper - ja maaske verdens bedste keeper - at staa i skyggen af. Det er klart, at ansvaret selvfoelgelig heller ikke er lille, men han er trods alt ogsaa haandboldspiller paa fuldtid.


Om det vil så håbløst ud hvis det var Landin eller PH der stod?? Tjaaa PH har jo selv meldt fra til holdet så det skal jeg ikke kunne sige... Og selvfølgelig vil det være en stor svækkelse hvis Hvidt ikke var med... Men en mand med mere rutine end Landin vil imo gør det bedre end ham da han har langt mere at stå imod med hvis det for alvor brænder på...

Journalister kan mange ting ja, men jeg har nu også hørt det fra hans egen mund i et interview så det er ikke helt forkert Wink
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #358: 27 Jan 2009, 12:51 »

Om det vil så håbløst ud hvis det var Landin eller PH der stod?? Tjaaa PH har jo selv meldt fra til holdet så det skal jeg ikke kunne sige... Og selvfølgelig vil det være en stor svækkelse hvis Hvidt ikke var med... Men en mand med mere rutine end Landin vil imo gør det bedre end ham da han har langt mere at stå imod med hvis det for alvor brænder på...

Journalister kan mange ting ja, men jeg har nu også hørt det fra hans egen mund i et interview så det er ikke helt forkert Wink


PH har sagt fra landholdet fordi Ulrik bedte ham om at trække sig så de unge kunne komme til og ikke fordi han ikke havde lyst mere
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #359: 27 Jan 2009, 13:32 »

Uh - kan ikke vente til tyskerkampen! Smiley Håber og tror på en dansk sejr - især efter Krauss' skade.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010