home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68483 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #330: 26 Jan 2009, 18:33 »

Det kan godt være, at de andre spillere har ramt top niveauet i minimum én kamp, men Klavs Bruun har immervæk også kun haft en kamp til det. Så du vil kalde alle de spillere, der ikke præsterede i vores første kamp for fiaskoer og fejlvalg?
Nej. Jeg har bare ikke meget fidus til Klavs Bruun, og jeg mener, han gjorde det ringere i sin første kamp end resten af spillerne gjorde. Mange fejl, og overilede beslutninger.

Hvorfor i alverden vil du hente en forsvarsspiller ind til en offensiv position?
Han kan godt spille offensiv, men det er også mere for at drage et eksempel.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #331: 26 Jan 2009, 18:37 »

Alt i alt synes jeg bare, han ikke er god nok - hvad vil du ellers gerne have at vide?

Om du blankt forkaster min pointe om, at en venstrehåndet højre back giver angrebsspillet en ny dimension, samt hvad du mener, Kasper Nielsen har at tilbyde angrebsspillet, når vi har Boesen, Spellerberg, Mads Ø., Mogensen, Jesper Jensen og Mikkel Hansen?
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #332: 26 Jan 2009, 18:39 »

Nej. Jeg har bare ikke meget fidus til Klavs Bruun, og jeg mener, han gjorde det ringere i sin første kamp end resten af spillerne gjorde. Mange fejl, og overilede beslutninger.
Han kan godt spille offensiv, men det er også mere for at drage et eksempel.

Hvis du så EM sidste år, blev Kasper Nielsen stort set kun brugt i forsvaret! Så hvorfor hente ham ind som erstatning for K. Søndergaard? Han kan jo ikke kaste med venstre hånd!?! Shockeret
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #333: 26 Jan 2009, 18:41 »

Det kan godt være, at en venstrehåndet gør, men i forhold til alt det andet han præsterer på banen, er det ikke godt nok. Kasper Nielsen er bare et eksempel på en vi kunne tage med, da han selvfølgelig er bedst i defensiven, men han er ikke uduelig i offensiven.

Hvis du så EM sidste år, blev Kasper Nielsen stort set kun brugt i forsvaret! Så hvorfor hente ham ind som erstatning for K. Søndergaard? Han kan jo ikke kaste med venstre hånd!?! Shockeret
Arghhhh. Som jeg skriver er det bare et eksempel. Ved da godt han er bedst i defensiven.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #334: 26 Jan 2009, 18:43 »

Det kan godt være, at en venstrehåndet gør, men i forhold til alt det andet han præsterer på banen, er det ikke godt nok. Kasper Nielsen er bare et eksempel på en vi kunne tage med, da han selvfølgelig er bedst i defensiven, men han er ikke uduelig i offensiven.

Men han har, angrebsmæssigt, intet at tilbyde, som vi ikke allerede har i den nuværende trup. Det har Klavs Bruun trods alt: en venstre hånd.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #335: 26 Jan 2009, 18:45 »

Det kan godt være, at en venstrehåndet gør, men i forhold til alt det andet han præsterer på banen, er det ikke godt nok. Kasper Nielsen er bare et eksempel på en vi kunne tage med, da han selvfølgelig er bedst i defensiven, men han er ikke uduelig i offensiven.
Arghhhh. Som jeg skriver er det bare et eksempel. Ved da godt han er bedst i defensiven.

Hvis det betyder noget for dig, så har Nikolaj Jacobsen lige kaldt Klavs Bruuns debut for mere end godkendt!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #336: 26 Jan 2009, 18:46 »

Ja, det er cirka blevet nævnt for mig 20 gange indtil videre. Men som jeg skriver, i selv samme indlæg som du besvarer, kan det imo ikke udligne alt det dårlige han laver.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #337: 26 Jan 2009, 18:46 »

Hvis det betyder noget for dig, så har Nikolaj Jacobsen lige kaldt Klavs Bruuns debut for mere end godkendt!
Det betyder ingenting for mig, da ham Nicolaj Jacobsen ikke siger noget, jeg ikke kunne sige under en kamp.
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #338: 26 Jan 2009, 18:49 »

Det kan godt være, at en venstrehåndet gør, men i forhold til alt det andet han præsterer på banen, er det ikke godt nok. Kasper Nielsen er bare et eksempel på en vi kunne tage med, da han selvfølgelig er bedst i defensiven, men han er ikke uduelig i offensiven.
Arghhhh. Som jeg skriver er det bare et eksempel. Ved da godt han er bedst i defensiven.

Jamen hvad kan Kasper Nielsen som Klavs B. Jørgensen ikke kan offensivt? Vi er enige om at Kasper Nielsen er den bedste at de to defensivt, men et landshold har brug for minimum én som kan kaste med venstre hånd! Og hvis det bare er et eksempel, må du fortælle hvem Du synes skulle have afløst Kasper S.?
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #339: 26 Jan 2009, 18:51 »

Ja, det er cirka blevet nævnt for mig 20 gange indtil videre. Men som jeg skriver, i selv samme indlæg som du besvarer, kan det imo ikke udligne alt det dårlige han laver.

Kan du ikke vise mig noget statistik der bekræfter, at du har ret?

Mig bekendt brændte han et skud, og smed en bold væk.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #340: 26 Jan 2009, 18:53 »

For femte gang, det var bare et eksempel.

Jeg ved det ikke. Så stor indsigt har jeg ikke i håndboldverdenen. Jeg synes bare ikke, Klavs Bruun er god nok.

Og hvorfor skriver du 'Du' med stort?

Kan du ikke vise mig noget statistik der bekræfter, at du har ret?

Mig bekendt brændte han et skud, og smed en bold væk.
Nej, jeg har ikke lige nogle statistikker. Men jeg kan komme i tanke om, at han lavede to dårlige afleveringer, 2 skud i paraderne, hvor den derefter gik ud til Makedonien, og et håbløst skud på målmanden, der aldrig var i nærheden af at gå ind.
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #341: 26 Jan 2009, 19:01 »

Desuden handler håndbold ikke kun, om hvor mange mål man scorer. Det handler hovedsageligt, om hvor godt et presspil du ligger, og hvor meget plads du skaber for andre, ihvertfald når man snakker om en mand med Klavs Bruuns størrelse.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #342: 26 Jan 2009, 19:01 »

For femte gang, det var bare et eksempel.

Jeg ved det ikke. Så stor indsigt har jeg ikke i håndboldverdenen. Jeg synes bare ikke, Klavs Bruun er god nok.

Og hvorfor skriver du 'Du' med stort?
Nej, jeg har ikke lige nogle statistikker. Men jeg kan komme i tanke om, at han lavede to dårlige afleveringer, 2 skud i paraderne, hvor den derefter gik ud til Makedonien, og et håbløst skud på målmanden, der aldrig var i nærheden af at gå ind.

Hmm.. Hvis du ikke har så meget forstand på håndbold, hvad bygger du så dine udtalelser på? Dine egne meninger? Lidt tyndt grundlag IMO. Jeg skriver Du med stort pga. en dårlig vane.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #343: 26 Jan 2009, 19:04 »

Jeg ved en del om spillet, men aner intet om spillerne, da det kun er Danmarks slutrunder, der interesserer mig. Ja mine udtalelser bygger på mine egne meninger. Hvad ellers?
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #344: 26 Jan 2009, 19:15 »

Jeg ved en del om spillet, men aner intet om spillerne, da det kun er Danmarks slutrunder, der interesserer mig. Ja mine udtalelser bygger på mine egne meninger. Hvad ellers?

Jeg plejer at bygge det på viden og på personlige referencer.
Men hvis du ved en hel del om spillet - hvorfor så udtage en højre håndet til en højre back, når vi ikke har en som kan kaste med venstre?
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010