home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68569 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #255: 24 Jan 2009, 21:47 »

vi vinder vm alligevel, det er kun et spøgsmål om hvor mange af kampene vi vinder
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #256: 24 Jan 2009, 21:50 »

vi vinder vm alligevel, det er kun et spøgsmål om hvor mange af kampene vi vinder

Hvis vi bliver ved med at spille elendigt i 1. halvleg, gør vi ikke.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #257: 24 Jan 2009, 21:52 »

Så er alt håb ikke ude endnu.
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #258: 24 Jan 2009, 21:54 »

vi vinder vm alligevel, det er kun et spøgsmål om hvor mange af kampene vi vinder

In Your dreams....  Rullende Øjne
Med det periodiske dårlige spil, som vii har set holder hele turneringen, så vinder Danmark intet... De er desværre alt for ustabile, og mangler en konstant jævnt niveau i deres spil, og får de ikke det meget snart, så ser det skidt ud, og så mener jeg ikke de kan gå hele vejen... Dagens kamp var jo et tydeligt eksempel... De skal simpelthen være mere klar fra første fløj... Det ene øjeblik spiller de som konger, det andet som de aldrig har været på en håndboldbane før...

Jeg krydser fingre, men må ærgeligt indrømme, at der skal bedre spil til for at blive verdensmester 2009.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #259: 24 Jan 2009, 21:56 »

In Your dreams....  Rullende Øjne
Med det periodiske dårlige spil, som vii har set holder hele turneringen, så vinder Danmark intet... De er desværre alt for ustabile, og mangler en konstant jævnt niveau i deres spil, og får de ikke det meget snart, så ser det skidt ud, og så mener jeg ikke de kan gå hele vejen... Dagens kamp var jo et tydeligt eksempel... De skal simpelthen være mere klar fra første fløj... Det ene øjeblik spiller de som konger, det andet som de aldrig har været på en håndboldbane før...

Jeg krydser fingre, men må ærgeligt indrømme, at der skal bedre spil til for at blive verdensmester 2009.

/Yakushin
wilbek finder på noget, vi skal nok vinde
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #260: 24 Jan 2009, 22:01 »

FANDENS!

Nå, men der er ikke så meget andet at sige til det end, at vi som vanligt starter elendigt. Modsat de fleste andre kampe varede det så hele 1 halvleg + 10 min af anden, før vi kommer ordenligt i gang. Primært pga. et elendigt forsvar og et dårligt angreb. Hvidt og Landin tog heller ikke meget, men jeg vil ikke lægge alt for meget skyld over på dem, siden vores forsvar var så ringe i 1. halvleg. Der var dog nogle bolde som de burde have taget.

2. halvleg synes jeg også vi starter dårligt selvom vi henter lidt ind. Herefter går de trætte, Forsvaret og Hvidt kommer i gang, mens især Lasse Boesen får scoret et par gode mål i 2. halvleg. Desværre er vi ikke kolde nok til at vende kampen helt igennem. Dog synes jeg det var rart, at de igen viser en god moral og tror på det. Det kan blive en vigtig faktor i kampen for at nå semifinalen/medaljer.

Nu skal vi bare oppe på hesten, få lukket ned for Lazarov i morgen og tage 2 (forholdsvis) sikre point mod Makedonien i morgen. De har trods alt ikke så mange muligheder for at prøve noget nyt som Polen har. Tyskland bliver svær, men er vi klar fra start (!!!) tror jeg godt på, at vi kan slå dem. De er til at tale med denne her slutrunde trods alt. Peace

KOM SÅ DANMARK! Smiley
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #261: 24 Jan 2009, 22:20 »

Synes det var en pinlig indsats i første halveg, men godkendt i anden..

Noget af det der kan gør mig pisse sur er den dommerstandard der er, jeg synes det er fuldstændigt til grin det der bliver dømt i denne slutrunde!!!!!!!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #262: 24 Jan 2009, 22:26 »

Helt enig, synes der er mange mærkelige fejlscreeninger som bliver dømt. Derudover får Polen et par frikast, hvor bolden skulle have været dansk i slutfasen.
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #263: 24 Jan 2009, 22:29 »

præcis og sådan synes jeg også det var i indledende runde, specielt det der hvidrussiske par. de burde simpelthen ikke dømme ved et vm!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #264: 24 Jan 2009, 22:34 »

Ja, enig med alle sammen. 1. halvleg stank, 2. halvleg var super, dommerne stinker, og vi smider hele lortet væk til sidst!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #265: 24 Jan 2009, 22:35 »

Der har i hvert fald været rigtig mange dårlige dommerkendelser under dette vm... Det er noget jeg meget skuffet over. Jeg synes man burde lave et "system" hvor dommerne får point efter hvor godt de dømmer i de ligaer de dømmer i(hvis de dømmer i nogen), og skulle man sige at hvis en dommer havde under x point, måtte han/hun ikke være med til VM...

Det er bare min mening...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #266: 24 Jan 2009, 22:38 »

Der har i hvert fald været rigtig mange dårlige dommerkendelser under dette vm... Det er noget jeg meget skuffet over. Jeg synes man burde lave et "system" hvor dommerne får point efter hvor godt de dømmer i de ligaer de dømmer i(hvis de dømmer i nogen), og skulle man sige at hvis en dommer havde under x point, måtte han/hun ikke være med til VM...

Det er bare min mening...

Du kan være helt sikker på, at det kun er verdens bedste dommere, der får lov til at dømme under VM, system eller ej.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #267: 24 Jan 2009, 22:39 »

Synes sgu egentlig dommerne har gjort et godt job. Jovist, der har været fejl med screeningerne, men nu er herrehåndbold altså også en af de sværeste sportsgrene at dømme.. Mener ikke der har været kæmpebrølere.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #268: 24 Jan 2009, 23:11 »

Gad vide om det er Klavs Bruun der har haft dårlig indvirkning på truppen efter han ankom i dag. I hvert fald har han skrevet følgende:
http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/article1115268.ece
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #269: 25 Jan 2009, 16:24 »

Polen giver da også Serbien massive tæsk. 25-10 efter 35 minutter.
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010