home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68599 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #225: 22 Jan 2009, 21:00 »

Det har det heller ikke. Men Norge lavede pludselig en masse fejl.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #226: 22 Jan 2009, 21:00 »

Vi skla bare slå Norge! Det ville værså dejligt, jeg er satme trætte af dem! Men kom nu Danmark Opstemt
Ja helt enig, vi skal være lykkelige for at Norge ikke er særlig skarpe.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #227: 22 Jan 2009, 21:56 »

5 sejre ud af 5 mulige. Sådan Danmark!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #228: 22 Jan 2009, 21:58 »

Sådan! Thumbs Up

En sejr på 4 mål trods spillet i både forsvar, målet og offensiv ikke var fantastisk, men godt viser, at vi også kan slå gode hold uden at ramme topniveauet (tror jeg). Jeg er spændt på om gutterne holder til semifinalen. Når de så langt, kan man vel heller ikke forlange mere med de udskiftninger holdet har haft. Peace
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #229: 22 Jan 2009, 22:10 »

Super dejligt med endnu en sejre  Opstemt

Mikkel Hansen var virkelig god i dag, og det tegner bestemt godt. Spillet kørte ikke 100% i dag, men vi vandt, og det var jo det vigtigste. Så gælder det Polen på lørdag, en kamp vi burde vinde, og det gør vi sikkert også, men den skal nok blive tæt.

Vi tager sku hele lortet !  crazy Thumbs Up
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #230: 22 Jan 2009, 22:12 »

Det her norske hold er altså heller ikke noget godt hold. Vi(især Mikkel Hansen) spiller godt, men Norge havde jo stort set kun Kjelling og så Mamelund lidt i perioder. Det er jo bare ikke nok. Og de to fik også næsten fuld tid igår. Og hverken deres elendige fløje, målmand eller deres bedste våben Frank Løke kommer igang. Norge mangler jo også 4 klassebagspillere i forhold til EM. Børge Lund, Kjetil Strand, Glenn Solberg og Frode Hagen. Så de havde absolut ingen med kvalitet at skifte ind. jJg forstår heller ikke hvorfor Norges træner ikke prøver noget i forsvaret før med 5 min. tilbage og et sikkert nederlag. Danmark havde jo frit spil helt derindtil. Han kunne havde mandasopdækket Mikkel hansen f.eks.

Men en sikker sejr, og for mig er/har den eneste spænding efter Serbien-kampen gået på om vi skal møde Frankrig elller Kroatien i semien. Her tror jeg vi ryger ud. Kampprogrammet er skidt for Danmark og godt for især Kroatien og til dels Frankrig. Måske de kroatiske værter har haft noget st sige her? Sur
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 22:14 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #231: 22 Jan 2009, 22:58 »

Så kom det frem, at Ulrik Wilbek IKKE skifter ud!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #232: 23 Jan 2009, 13:47 »

Så kom det frem, at Ulrik Wilbek IKKE skifter ud!
hmmm havde gerne set en Kasper Nielsen ind, men sådan er det jo, man kan jo heller ikke forlange udskiftninger når det går så godt for os Smiley


mht. til Mellemrunden, så er jeg Rimelig sikker på at vi ryger i Semifinalen. Ser Polen som et hold, der efter afgangen af Thatcyk, ikke har den samme styrke, og hvis vi kan stikke Jurecki/bielecki, så skulle de være til at slå, specielt på kontra. Markedonien ER lig med Lazarov. kan vi stikke ham, så tror jeg på en sejr der, og med 4 pts. over, ja så skulle vi kunne tåle at tabe en kamp og stadig gå videre, om man så vil gå efter 1. pladsen, og dermed trække 2'eren i pulje 2 ved jeg ikke, men for mig er det pest eller kolera om du trækker Frankrig eller kroatien, som formentlig ryger videre, dog skal man ikke afskrive Sverige Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #233: 23 Jan 2009, 14:39 »

Jeg ser os helst møde Frankrig, for jeg synes ikke de slår rigtigt igennem, nå vi kommer til semi-finalen. Og så ville drømmefinalen være at tæve Kroatien, foran alle deres publikum.

Nu har Ulrik valgt ikke at skifte ud, og det er der så ikke så meget at sige til. Jeg er stadig ikke sikker på, at vores forsvar er godt nok. For ærlig talt, så er der langt fra Serbien og især Norge, til offensivt at være på niveau som Kroatien, Frankring, Tyskland og Sverige.
Nu må Ulrik jo så modbevise mig om at vores forsvar er godt nok.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #234: 23 Jan 2009, 21:00 »

Så lavede vi alligevel en udskiftning. Eller vi blev tvunget til det. Kasper Søndergaard er blevet ankelt skadet, og bliver erstattet med Klaus Bruun Jørgensen.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #235: 23 Jan 2009, 21:07 »

Så lavede vi alligevel en udskiftning. Eller vi blev tvunget til det. Kasper Søndergaard er blevet ankelt skadet, og bliver erstattet med Klaus Bruun Jørgensen.

Synes ikke Søndergaard nogensinde har været særlig overbevisende, så helt fint med mig, og han er vel kun kendt fordi han er med i Nutella reklamerne Tunge
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #236: 23 Jan 2009, 21:14 »

Synes ikke Søndergaard nogensinde har været særlig overbevisende, så helt fint med mig, og han er vel kun kendt fordi han er med i Nutella reklamerne Tunge
Enig her. Søndergaard har ikke været den bedste for os ind til videre. At det så er Klavs Bruun er en anden sag. Så dog hellere Kasper Nielsen, selvom jeg er i tvivl om, hvorvidt han er skadet eller ej. Synes bare jeg læste en artikel, hvor Boldsen nævnte Kasper som en mulighed.

Btw, din signatur er fed Grin
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #237: 23 Jan 2009, 21:15 »

Er MEGET skuffet over at Klavs Bruun kommer med. Synes virkelig han er ringe, så forstår slet ikke at han er på tale til det! Men det er jo ikke mit bord - desværre
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #238: 23 Jan 2009, 21:17 »

Kasper Nielsen er skam fit for fight, men Ulrik må have vuderet han havde mere brug for en venstre hånds skytte, end en forsvarsdirigent.

Jeg personligt kan godt lide Søndergaard, og forstår ikke helt den store kritik til ham. Han spiller bolden hurtigt rundt og laver nogle udmærket skud. Han har desuden hellere ikke fået speciel mange chancer.

Klaus Bruun synes jeg derimod er over sidste salgsdato. Som man også så til OL, så er der altså forskel på den danske liga, hvor han har spillet godt siden, og så at møde de store stjerne fra Tyskland, Spanien og Frankring (Ligaerne). Men håber da han modbeviser mig.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #239: 23 Jan 2009, 21:19 »

Klavs Bruun er bare lort. Men okay, forhåbenligt kan han være bedre end Søndergaard, som virkeligt har floppet denne turnering imo.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010