home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68661 gange)
WTF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #180: 22 Jan 2009, 00:36 »

synes nu godt at vi kunne få Lars Møller Madsen med Opstemt

Klart min ynglings spiller Smiley så ud med kasper søndergaard eller Bo spiller af helvedes til berg Opstemt
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #181: 22 Jan 2009, 13:38 »

Mange spiller må i svine til men Bo Spellerberg sætter jeg min fod ned.. han er jo gud på en bane når det køre for ham.. kald ham bo balic så passer det nok bedre:)
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

AFC
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #182: 22 Jan 2009, 13:49 »

Nu er vi videre til mellemgruppen hvor vi er ubesejret. Nu mangler vi at slå Norge for at sætte kronen på værket.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #183: 22 Jan 2009, 13:50 »

Problemet med Bo er bare, at det sjældent kører godt for ham gennem en helt slutrunde. Eller, det har det rent faktisk aldrig gjort mener jeg.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #184: 22 Jan 2009, 13:51 »

Nu er vi videre til mellemgruppen hvor vi er ubesejret. Nu mangler vi at slå Norge for at sætte kronen på værket.

Vi er videre, ja. Men en sejr over Norge er alt afgørende om hvor mange point vi får med over. Taber vi til Norge, ser det lige pludselig ikke så godt ud igen.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #185: 22 Jan 2009, 14:07 »

Vi er videre, ja. Men en sejr over Norge er alt afgørende om hvor mange point vi får med over. Taber vi til Norge, ser det lige pludselig ikke så godt ud igen.

Ja nemlig ja.. Med Sejr over Norge får vi 4 point med over i mellemrunden.. det ville næsten med sikkerhed betyde en semifinaleplads..

Kan det passe for mig at vi som det ser ud pt står til at skulle møde Polen, Rusland og Tyskland i mellemrunden? synes det var det de sagde på tv2 i går..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #186: 22 Jan 2009, 14:20 »

Har ikke set en eneste kamp indtil videre med Danmark, kun de sidste minutter mod Serbien. Ser kun de spændende kampe så skal se kampen mod Norge!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

JKJ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #187: 22 Jan 2009, 14:50 »

Mange spiller må i svine til men Bo Spellerberg sætter jeg min fod ned.. han er jo gud på en bane når det køre for ham.. kald ham bo balic så passer det nok bedre:)

Problemmet med den sammenligning er bare at Balic præsterer hvergang og hele tiden, det kan man bestemt ikke sige om Spellerberg, har han spillet godt 30 min samlet indtil nu??
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #188: 22 Jan 2009, 14:53 »

Ja nemlig ja.. Med Sejr over Norge får vi 4 point med over i mellemrunden.. det ville næsten med sikkerhed betyde en semifinaleplads..

Kan det passe for mig at vi som det ser ud pt står til at skulle møde Polen, Rusland og Tyskland i mellemrunden? synes det var det de sagde på tv2 i går..

Lige her og nu, ligger det til de er de tre hold vi skal møde i mellemrunden. Makedonien kan dog nå at tage en af pladserne, mener det er fra Rusland, hvis de slår Rusland  Tunge

Alle tre hold, er nogle vi skal slå, hvis vi vil noget ved denne turnering. Både Polen og Tyskland er slet ikke så gode som de har været, og især Tyskland har mange skader lige her og nu.
Rusland er simpelthen bare ikke på niveau, til at kunne true et land, som skulle være en af guld favoriterne, og Makedonien kan kun ved en mand, hvis man jeg pinligt nok har glemt lige nu.
Logged


@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #189: 22 Jan 2009, 15:32 »

Lige her og nu, ligger det til de er de tre hold vi skal møde i mellemrunden. Makedonien kan dog nå at tage en af pladserne, mener det er fra Rusland, hvis de slår Rusland  Tunge

Alle tre hold, er nogle vi skal slå, hvis vi vil noget ved denne turnering. Både Polen og Tyskland er slet ikke så gode som de har været, og især Tyskland har mange skader lige her og nu.
Rusland er simpelthen bare ikke på niveau, til at kunne true et land, som skulle være en af guld favoriterne, og Makedonien kan kun ved en mand, hvis man jeg pinligt nok har glemt lige nu.

Lazarov ?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #190: 22 Jan 2009, 16:17 »

Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #191: 22 Jan 2009, 16:42 »

Vi er videre, ja. Men en sejr over Norge er alt afgørende om hvor mange point vi får med over. Taber vi til Norge, ser det lige pludselig ikke så godt ud igen.

Så dårligt ser det altså heller ikke ud, hvis vi taber. Vi bør stadig vinde alle vores kampe i mellemrunden, og så er semifinalebilletten stadig hjemme. Det skal nok gå alt sammen, og vi vinder også i aften.
Logged

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #192: 22 Jan 2009, 16:49 »

Så dårligt ser det altså heller ikke ud, hvis vi taber. Vi bør stadig vinde alle vores kampe i mellemrunden, og så er semifinalebilletten stadig hjemme. Det skal nok gå alt sammen, og vi vinder også i aften.

Glem ikke, at DK altid har har en dårlig kamp, kunne meget vel være idag, hvilket kan betyde nederlag.

BTW. Er det bare mig, eller har DK været vanvittigt heldige med deres lodtrækning?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #193: 22 Jan 2009, 16:52 »

Glem ikke, at DK altid har har en dårlig kamp, kunne meget vel være idag, hvilket kan betyde nederlag.

BTW. Er det bare mig, eller har DK været vanvittigt heldige med deres lodtrækning?

Men skal vi ikke bare kalde kampen mod Serbien for dårlig. Mildt sagt.
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #194: 22 Jan 2009, 16:59 »

Er det ikke noget med at Tyskland kun for 3 point med over i mellemrunden, da de stod lige med Rusland, som lige nu og så ser ud til at gå videre. Eller er jeg helt galt på den?
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010