|
Bave
Gæst
|
|
Nogen der er frisk på en kamp inden at jeg skal se barca??
Ja jeg er klar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så kom turneringens største overraskelse.. (eller noget) Ham som JS kaldte den KLART dårligste han nogensinde har mødt. Slog mig i min klart værste kamp nogensinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Så fik jeg spillet en kamp mod bave. Han var Man city og jeg var Tottenham. Jeg vandt kampen 4-2. Kampen var meget lige indtil at jeg kom foran 1-0. Ved halvegen stod den så 4-0 til mig. I anden halveg kom bave bedre med og fik også reduceret 2 gange.
Her er lidt facts om kampen:
Man city Tottenham
Resultat 2-4 Skud: 8-14 Skud på mål: 7-7 Boldbesiddelse: 48%-52%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Så kom turneringens største overraskelse.. (eller noget) Ham som JS kaldte den KLART dårligste han nogensinde har mødt. Slog mig i min klart værste kamp nogensinde Sagde ikke den værste jeg nogensinde havde mødt, men den dårligste i turneringen jeg havde mødt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Sagde ikke den værste jeg nogensinde havde mødt, men den dårligste i turneringen jeg havde mødt
næsten det samme  men ja forkert skrevet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Sagde ikke den værste jeg nogensinde havde mødt, men den dårligste i turneringen jeg havde mødt
Jeg havde min KLART værste kamp mod dig  men jeg vandt nu alligevel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Jeg havde min KLART værste kamp mod dig  men jeg vandt nu alligevel  Det kan du meget vel have haft, synes i hvert fald jeg var den bedste i den kamp. Men jeg var uskarp og du scorede, så sejren var jo fortjent nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Lige for at gøre status over min "sæson" indtil videre:
Andreas93-Brandborg 0-1 Andreas93-Motz 0-3 på grund af mit lorte net hoppede af !!!! Andreas93-John spurs 3-1 Andreas93-Bave 4-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så kan vi da også få status fra mig. Bave - Willads 5-0 Bave - John Spurs 5-0 Bave - Missen93 1-3 (Den kamp har fået mig helt ud af den  ) Bave - Cesc 1-0 Bave - Andreas93 2-4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar