home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Spillets bedste...?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillets bedste...?  (Læst 1965 gange)
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Spillets bedste...?
« : 17 Jan 2009, 21:59 »

Hvem synes du er spillets bedste..
.. Målmand?
.. Forsvarsspiller?
.. Midtbane?
.. Angriber?
.. Talent?

Lægger selv ud: Gianlucca Buffon, Daniel Alves, Michael Essien, David Villa og Sergio Aguero/Micah Richards
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #1: 17 Jan 2009, 22:08 »

.. Målmand: Igor Akinfeev
.. Forsvarsspiller: Micah Richards/ Giorgio Chiellini
.. Midtbane: Moutinho
.. Angriber: Sergio Aguero
.. Talent: Davide Santon
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #2: 17 Jan 2009, 22:11 »

.. Målmand: Casilias
.. Forsvarsspiller: Srna
.. Midtbane: Messi, Ronaldo
.. Angriber: Aguero
.. Talent: Santon, Ballotelli, Bojan, Vela
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #3: 17 Jan 2009, 22:16 »

MÅLMAND: BUFFON
Jeg synes uden tvivl at Buffon er den bedste keeper i spillet, da han har de bedste stats og har muligheder for at udvikle sig lidt mere end de stats han har i starten af spillet. En klassekeeper, der tager rigtig mange skud pr. sæson. Han er en sikker sidste skanse, men det er der jo mange målmænd som er. Han er dog lige et niveau over, hvorfor han skal vælges.

FORSVAR: CLICHY
Gäel Clichy er bare noget specielt. Han yder 100 % i hver eneste kamp, og han falder aldrig igennem. Han er i mine øjne den suverænt bedste forsvarsspiller i FM09, da både hans stats og præstationer taler for det. Han er også i virkeligheden en fremragende spiller, men vi skal jo ikke blande FM og virkeligheden sammen. Han er bedst hernede, no doubt.

MIDTBANE: MESSI
Der er hverken nogen over eller ved siden af ham fyren her. Messi er større end Gud, og han kan alt på en fodboldbane. Han er spillets allerbedste, har muligheder for at blive endnu bedre, og er bare en genial fyr. Han spiller aldrig under evne og finder ofte i fantastisk samarbejde med sine holdkammerater i alle klubber. En helt.

ANGREB: AGÜERO
En af mine favoritspillere skal naturligvis være på listen, og Agüero fortjener det 100 %. Han er så hurtig, så god teknisk, så klog, så målfarlig - så perfekt. Mere Gud end Messi er i mine øjne, og når jeg er storklubber, gør jeg altid alt for at få denne guldfugl. Han er en stjernespiller, som jeg virkelig er glad for at født. Han er spillets bedste angriber, og det er der vidst ikke ret meget tvivl om.

TALENT: SANTON
Ved talent, burde vi alle være enige om at den unge Hr. Davide Santon ikke kan skubbes af pinden. Han udvikler sig ekstremt og bliver blandt Clichy's niveau meget hurtigt. Han kan blive en historiens største spillere, hvis man bruger ham korrekt, og derfor er han det største talent. Der er mange gode talenter i FM, men han er en éner, der kun findes en enkelt af.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #4: 17 Jan 2009, 22:46 »

MÅLMAND: Edwin Van Der Sar
Van Der Sar er 37 år, men trods dette er han en fantastisk keeper. Hans stats taler for sig selv. Der er ingen tvivl om, at Man. Utd har stor glæde af ham i Football Manager 2009. Tjek ham ud.

FORSVAR: Giorgio Chiellini
Chiellini er efter min mening den bedste full-back i spillet. Han har ekstreme stats, og er efter min mening overvurderet. Spilleren er langt bedre end Srna som alle ellers køber. Chiellini kan købes for omkring 130-160 mio. i den italienske storklub Juventus.

MIDTBANE: Francesco Totti
Vi kender alle Totti. Trods hans alder, er han efter min mening klart den bedste offensive midt fra starten. Hans fabelagtige tekniske stats siger alt, og grundet hans rutine har han også gode mentale stats. Denne spiller kan AS Roma ikke undvære. Fantastisk spiller.

ANGREB: Sergio Agüero
Fra spillets start er der ingen tvivl om, at Agüero er en fremragende spiller. Ikke nok med at hans tekniske stats er fabelagtige, så har han også rutinen på det mentale plan. Agüero er uden tvivl den bedste spiller fra spillets start i angrebet. Hans fremragende acceleration gør, at han kommer op i højeste tempo på ingen tid.

TALENT: Jack Wilshere
Jeg har valgt udfra spillere fra 16 år, og derunder. Jack Wilshere er uden tvivl en af de bedste her. Han spiller i Arsenal, og spiller bedst på den offensive midt. Han bliver en fremragende ung herre med den rette træning. Tjek ham ud.

Det var hvad jeg havde at byde på.  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #5: 17 Jan 2009, 23:05 »

Min liste bliver ud fra spillere som jeg selv har erfaringer med. Smiley

MÅLMAND - Gianluigi Buffon, 30 år, Italien
Havde kun meget få kampe med ham, men allerede der satte han sig på pladsen. Jeg havde svært ved at få mit Juventus forsvar til at køre, men der satte han sig igennem og sluttede på et snit med 7.30 for de 10 Serie A kampe jeg nåede at spille med Juve inden lysten røg. Jeg vandt 8 af kampene og spillede uafgjort ude mod Milan og Fiorentina i de 2 sidste.

FORSVAR - Mickael Chrétien, 24 år, Marokko
Jeg har ikke haft nogen specielt outstanding forsvarer i FM09 indtil videre, så han vil noget overraskende få min opmærksomhed for sine stabile præstationer for mit Villarreal-mandskab. Han er meget stabil, arbejder stenhårdt, er en teknisk god forsvarer, hurtig, stærk og god defensivt. Ramte et stabilt snit på 7.20 begge mine sæsoner i Villarreal, hvor jeg blev mestre og var især med til at gøre Santi Cazorla god.

MIDTBANE - Matías Fernández, 22 år, Chile
De fleste benytter ham på venstrefløjen, hvilket jeg selv har gjort med god succes, men her i FM09 er det en fejl at gøre det. Han er hurtig, men ikke hurtig nok til overrumble alle backs som f.eks. Silva og hans indlæg er ikke gode nok og da han er ung, er god til at aflevere og er spilfordeler ifølge hans personlighed, så rykkede jeg ham ind centralt og han har bestemt skuffet mig! Her lige før 3.sæson har han 19 i aflvering, 19 i dribling, 18 i beslutninger og 19 i kreativitet, hvilket nok er de vigtigste stats for en spilfordeler. Han har samlet lavet 25 oplæg de sidste 2 sæsoner, hvilket ikke er prangende, men han har tilgengæld lavet 45 mål. Hold kæft, hvor er han gennemført genial. Thumbs Up

ANGREB - Giuseppe Rossi, 21 år, Italien
Ligesom med målmanden og forsvareren, har jeg ikke haft nogen suveræn angriber der overskyggede alt andet. Det bedste var Amauri der lavede 15 mål i de 16 kampe jeg var i Juventus og han er bestemt også fantastisk, men de mest længerevarende erfaringer jeg har er med Giuseppe Rossi. Stabil angriber, hurtig og teknisk god, opnår hurtigt 18 i dribling og 18 i afslutning og dribling er en giftig cocktail. 48 mål på 2 sæsoner i Villarreal og en giftig offensiv duo sammen med Matías Fernández. Har netop købt ham til mit Sampdoria-hold for kun 180 millioner i anden sæson, hvor han med 8 mål i 7 ligakampe har været en vigtig brik i, at jeg har vundet mine første 7 kampe og er nummer 1. Desværre nåede han lige at komme i kamp for Villarreal i CL-kval, men så må jeg bruge ham, når det forhåbenligt lykkes mig at kvalificere mig næste sæson. Glæder mig til at se ham og Bojan om nogle år, når de begge er fuldt udviklede. Skal nok blive et godt hold.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #6: 17 Jan 2009, 23:32 »

Målmand: Iker Casillas
Uden tvivl den bedste målmand i spillet, efter min mening. Når jeg har spillet med Real Madrid har han altid holdt et fantastisk niveau hele sæsonen, og lukker også utrolig få mål ind.

Forsvar: Micah Richards
Her er det den unge Richards der får pladsen. Men trods hans unge alder, spiller han som en utrolig erfaren spiller.
Har haft størst succes med ham i mit Arsenal-spil, hvor han slog Gallas af pladsen i det centrale forsvar.

Midtbane: Raul Garcia
På midtbanen, er det Raul Garcia der løber med min stemme. Han spiller så suverænt og falder aldrig igennem og han har haft en fast plads på mit Atletico hold gennem hele det spil jeg har med dem. Han deltager flot i det defensive samtidig med at han også tit er med oppe i offensiven og deltage.

Angreb: Sergio Agüero
Hvis man spiller med Atletico Madrid, er det allervigtigste nok at holde på stjernefrøet, Agüero. Han er altid garant for at Atletico spiller fremragende fodbold i FM. Lige meget hvem hans angrebsmakker er, formår han at skabe chancer for sine holdkammerater eller selv score en masse mål.

Talent: Daniel Aquino
Aquino er efter min mening, den spiler i spillet som udvikler sig allermest på kortest tid. Han starter i Real Murcia og kan hentes billigt fra starten af, og hvis du har ham på holdet er fremtiden i hvert fald sikret på hvilken plads du nu vil bruge ham.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #7: 17 Jan 2009, 23:40 »

Min liste er følgende...

MÅLMAND - Gianluigi Buffon
Der er ikke så meget at komme efter. Han er en fuldkommen målmand, som tager stort set alt. Jeg har spillet en enkelt sæson med Juventus inden jeg skiftede klub, og der var han fantastisk. Hans snit var over 7.40, og det jo fantastisk. Mine forsvarsspillere var ikke fantastiske, og gav modstanderne mange chancer, men på grund af Buffons flotte præstationer lukkede jeg færrest mål ind i sæsonen, og endte som mester. Utroligt hvordan én spiller kan påvirke et hold så meget, som netop Buffon kan.

FORSVAR - Rio Ferdinand
Det var nok her jeg havde sværest ved at beslutte mig. Tre spillere har givet mig stor succes i Football Manager 2009, og det er Giorgio Chiellini fra Juventus, Maicon fra Inter, og så selvfølgelig manden som valget er faldet på, Rio Ferdinand. Førstnævnte var min eneste store defensive succes i Juventus, og han er både stabil offensivt, og defensivt. Han har gode stats, og jeg har kun haft gode erfaringer med han. Jeg hentede ham i tredje sæson til England, nærmere betegnet Manchester United, og der gjorde han det rigtig flot. Maicon er efterhånden blevet fast inventar på mine hold. I hvert fald når der spilles med de store af slagsen. Jeg har haft ham i Villarreal, og der var han fantastisk. Mange oplæg, og en evig trussel når han tog sine raids ned af kanten. Defensivt kan han have sine mangler, og nogle gange glemmer han sine defensive pligter for mig. Jeg havde størst succes med ham i yndlingsklubben Manchester United, hvor han udgjorde en fantastisk backduo med Patrice Evra. Men der er ikke nogen over Rio Ferdinand. Jeg har efterhånden udviklet min egen hjørnesparksteknik i den nye version, og det er lykkedes for ham at scorer 24 mål, i 28 kampe. Det må siges at være en utrolig statistik. Defensivt er han også en gud, og der er egentlig ikke så meget at kommentere på, der. Han er spillets bedste forsvarsspiller.

MIDTBANE - Antonio Cassano
Den bedste spiller til dato. Det kan overhovedet ikke diskuteres i min bog. Cassano er fantastisk, og han kan både bruges på kanten, og i angrebet. Normalt bruger jeg ham dog på venstrekanten, og derfor skrev jeg ham ind under midtbane. Hans tekniske kvaliteter overstråler alle, og derudover har han en glimrende flair. Hans eneste handicap er han selviskhed, og somme tider går det ud over moralen på andre spillere. Men han er en spiller der gør det hele. Han lægger op til læssevis af mål, og scorer lige så mange. To år i træk blev han kåret som årets spiller i Premier League, og fire gange har han været manden bag månedens må. En næsten komplet spiller, der kun mangler at forbedre sit teamwork. Men leder du efter spillets bedste mand, skal du blot indtaste Antonio Cassano i din søgeboks. Her skal Lionel Messi og Santiago Cazorla også nævnes, som gode alternativer.

ANGREB - Carlos Tevez
Den var også svær. Det stod mellem to argentinere, og begge aktuelt for landsholdet. Carlos Tevez og Sergio Agüero. De har begge gode tekniske kvaliter, og de matcher stort set hinanden på det punkt. Tevez' angrebsstil er dog lige min type, og den aggressive arbejdsomme type angriber går rent hjem, hos en manager som mig. Han scorer også rigtig mange mål, og er generalt bare en fantastisk angriber at have i sin trup. El Kun skal også nævnes som en god angriber, men han mangler lige det sidste for at nå Apache. Men argentinerne har uden diskussion spillets bedste angribere. Det eneste land der truer dem på det punkt må være spanierne med Fernando Torres og David Villa.

TALENT - Carlos Vela
Allerede fra starten er han en habil angriber, og han bliver kun bedre. Han er en utrolig god angriber, og jeg har ikke haft andet end stor succes med ham. Hver gang pengene er til det henter jeg ham, og så lader jeg ham langsomt udvikle sig. Han får de kampe jeg føler han skal have, og sådan går det så i et par år, inden han er klar til at gå direkte ind i opstillingen. Som fuldkommen angriber bomber han mål i kassen, gang på gang, og for jeg ser ham sjældent skadet. Han leverer altid, og går uden problemer ind i et samarbejde med de øvrige angribere. Især Carlos Tevez havde han et godt sammenspil med i Manchester, og netop de to bruger jeg stadig i mit save.
Logged

borum
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #8: 20 Jan 2009, 17:38 »

.. Målmand?

Buffon.

.. Forsvarsspiller?

Cheillini

Men Fazioer ikke dårlig;)

.. Midtbane?

Helt klart messi. kun kaka kommer tæt på.

.. Angriber?

1 ETO'O . Hvorfor, han er iskold. spiller altid godt! og pisse hurtig
2.Aguero, også pisse god.
3 Tevez, også vild Wink

.. Talent?

Micah Richards, han er jo vild..
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #9: 20 Jan 2009, 18:01 »

Målmand: Buffon
Denne målmand er genial og imponere både publikum og managere med sine klasse-redninger, som bare kommer 1 efter 1, som om det var lige så let som at gribe en bold

Forsvar: Martin Demichelis
Nu spiller jeg ikke selv med en klub som har pengene til denne herre, men hvis jeg gjorde ville jeg bruge ham der, ligesom i et tidligere spil hvor lukkede af for alt og alle

Midtbane: Miguel Veloso
God spiller der med sine høje tal er han en spiller der smider den ene perle aflevering af sted efter den anden.
Desuder giver hans høje tal i tackling altid en hjælp til forsvaret.

Angriber: Zlatan Ibrahimovic
Denne herrer er en suplim mand at have oppe i front på grund af at han er hurtig, samtidig med at han er uhyre stærk.
Hans teknik fejler bestemt heller intet og det samme med driblinger og førsteberøringer. Hans hurtighed gør desuden at han er en super mand at sende i dybden, hvor han sjældent svigter grundet nogle gode afslutninger

Talent: Miralem Pjanic
Denne bosnier kan gå hen at blive et af spillets aller bedste offensive midtbaner på grund af en enormt stort potientale, og kan vel næsten betegnes som den kommende Zlatan


Det var mine meninger Opstemt
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #10: 20 Jan 2009, 18:10 »

Målmand:
Gianluigi Buffon
Klasse keeper uden lige. Klassredninger kommer kamp på kamp og når man har et save kørende med Juventus lukker du sjældent mål ind. Hans snit i min karriere med Juventus på 2 sæsoner lå ca. på 8,70 i hver kamp. Imponerende må man sige. Derfor er han mit bud på spillets bedste keeper.

Forsvar:
Rio Ferdinand
I Manchester United har de en stærk hovedstødsspiller og det er Rio Ferdinand. Han header bare bolde i kassen i stortset alle de kampe jeg spiller med eller mod Manchester United. Somme tider er det pænt irriterende, men jeg vænner mig til det. Han er uhyre stærk fysisk mæssigt og har også gode takleevner.

Midtbane:
Lionel Messi
Han er nok en af verdens bedste fodboldspillere lige pt. Lionel Messi. Med sin uhyre stærke teknik og en skarp målnæse er nok den bedste midtbanespiller i spillet. Hurtig er han også, og hans lynfødder fører somme tider til at forsvaret må sætte sig på knæ for hans evner. Dødbolde er han også mægtig dygtig til.

Angreb:
Sergio Aguero
Han har bare været en klasse spiller igennem Football Manager tiden. Topscoreren i stortset alle sæsoner i mine saves. Scorer også bare kasser på kasser og har en stærk teknik.

Talent:
David Santon
Et sandt talent. Ung spiller som spiller i Inter og han har været en spiller som jeg har hentet til hver klub. Har brugt mange træningsprogrammer til ham og han er blevet en stærk spiller gennem tiden.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 18:12 af AFC » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillets bedste...?
« Svar #11: 20 Jan 2009, 18:24 »

MÅLMAND: IKER CASILLAS
Det er uhyre sjældent at denne fodboldspiller fucker noget op og ender med et snit på under 7 på en sæson, og det i sig selv er jo en fremragende præstation. Han er bare helt klart spillets bedste målmand, og så holder han jo mindst 10 sæsoner længere frem. Klassemålmand!

FORSVARSSPILLER: SERGIO RAMOS
Hvordan kan man glemme ham? Usandsynligt gode defensive kvaliteter over hele linjen, både teknisk, mentalt og fysisk. Dette gør at han er eminent inde i centerforsvaret, men grundet hans ganske udærket offensive kvaliteter gør han perfekt til en backposition, hvor man ikke behøver at bekymre sig om det defensive på den position.

MIDTBANE: WESLEY SNEIJDER
Når man gang på gang spiller en sæson på ca. 7,6 i snit er man simpelthen bare spillet bedste på positionen. Han er uhyre sikker og falder aldrig igennem, hvilket jo er altafgørende når man spiller på en central position på banen, hvor alle fremadrettede aflveringer skal igennem ham.

ANGRIBER: EMMANUEL ADEBAYOR
Jeg har aldrig selv prøvet at spille med denne herre, men når han ALTID bliver topscorer i Premier League, må det jo sige noget om hans kvaliteter. Men hans sindssyge fysik og målfarlighed må det gør ham til spilets bedste på postionen. Han er bare en garant på mål!

TALENT: CARLOS VELA
Se bare på hans tal som 19-årig når spillet starter, og når man så ser hva han bliver til, så er det jo vanvittigt. Den dreng bliver bare den bedste angriber i spillet. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet at han ikke er blevet til noget vanvittigt!
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010