home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Valencia C.F S.A.D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F S.A.D  (Læst 10177 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #30: 23 Feb 2009, 18:46 »

Jeg startede godt ud med de 10 første kampe vundne i træk i ligaen. Men så kom jeg ellers ind i en dårlig stime, men nu går det op ad bakke igen, og jeg ligger på en nuværende 3. plads i BBVA. David Villa bliver skadet i stort set hver anden kamp han spiller, men 2-metermanden Zigic har gjort det rigtig godt i hans fravær. Sissoko er hentet for at styrke defensiven som har været alt for slap omkring hans position og han gør det godt. En god oprydder.
Ponzo er hentet som midlertidig reserve på målmandspositionen, men Ben Foster er nappet på fri-transfer og ankommer til klubben til sommer.
Juninho er købt til at få noget mere kreativitet på midtbanen. Han var billig og økonomien hænger lidt, så det passede fint.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 19:00 af LFC_Fisker » Logged


B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #31: 24 Feb 2009, 09:27 »

Kan du smide op. hvad du gav for de forskellige spillere LFC_Fisker ?

Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #32: 24 Feb 2009, 10:38 »

Ligegyldigt hvad jeg gør, kan jeg bare aldrig få holdet til at vinde...... Pis irriterende! Men sådan er det.... Jeg må bare kæmpe videre!
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #33: 24 Feb 2009, 16:42 »


 Thumbs Up
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #34: 01 Mar 2009, 01:30 »

Så har jeg også lige startet en op med Valencia Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dr_Weis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #35: 11 Jul 2009, 09:08 »

En tråd, til alle jer der har startet et spil med Valencia.
Det har jeg f.eks. og det er det klart mest underholdende spil jeg har haft, af alle mine saves, i både 08 og 09!
Jeg valgte at sælge David Villa for en stor pose penge, da Valencia ikke har så mange penge.
Og det salg gjorde, at jeg fik både Mario Balotelli, Carlos Vela og Nani!
Jeg er lige pt. det eneste ubesejrede hold i ligaen, og ligger nummer et, tæt forfulgt af Real Madrid.
Éns forsvar er super solidt, og jeg har kun lukket 3 mål ind, i mine 14 eller 15 ligakampe!
Samt scoret 23 eller 25!

Så er snakken jeres!
Det må jeg sige, det er godt gået. - at du får 3 næsten LIGESÅ gode spillere for Villas pris 1 gang! Thumbs Up
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #36: 11 Jul 2009, 09:19 »


 Thumbs Up

Meget spændende og anderledes køb du har lavet Cool

Held og lykke  Wink
Logged

(:

Dr_Weis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #37: 11 Jul 2009, 09:22 »

Er også lige startet op med Valencia. Har vundet 4/6 kampe, i det hele taget går det meget godt. Mener du selv, at jeg har solgt lidt for mange, og købt lidt for lidt Ubeslutsom :: SOLGT: Maduro, Angulo, Edu, Marchena..
                                                                        :: KØBT: Angelo Palombo
Jeg spiller slev med taktikken 4 - 2 - 2 - 2 (Attacking) fra sitet   SORTITOUTSI.net ,  har dog rykket lidt på positionerne:                                                   Renan                         (4-2-3-1)
                                               Miguel       Alexis       Albiol   Moretti
                                                              
                                                             Baraja         Palombo
                                                      Joaqain       Mata          Silva  
                                                                        
                                                                        Villa                                    Djævel                  
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #38: 11 Jul 2009, 09:30 »

Er også lige startet op med Valencia. Har vundet 4/6 kampe, i det hele taget går det meget godt. Mener du selv, at jeg har solgt lidt for mange, og købt lidt for lidt Ubeslutsom :: SOLGT: Maduro, Angulo, Edu, Marchena..
                                                                        :: KØBT: Angelo Palombo
Jeg spiller slev med taktikken 4 - 2 - 2 - 2 (Attacking) fra sitet   SORTITOUTSI.net ,  har dog rykket lidt på positionerne:                                                   Renan                         (4-2-3-1)
                                               Miguel       Alexis       Albiol   Moretti
                                                              
                                                             Baraja         Palombo
                                                      Joaqain       Mata          Silva  
                                                                        
                                                                        Villa                                    Djævel                  

Meget god taktik. Hvis det er så giv det en chance, og prøv at komme i lidt CL i første sæson.
Derefter kan du så i 2 sæson bombe helt vildt! Men et super fedt klubvalg. Thumbs Up

Held og lykke Tunge
Logged

(:

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #39: 12 Jul 2009, 01:40 »

Jeg startede godt ud med de 10 første kampe vundne i træk i ligaen. Men så kom jeg ellers ind i en dårlig stime, men nu går det op ad bakke igen, og jeg ligger på en nuværende 3. plads i BBVA. David Villa bliver skadet i stort set hver anden kamp han spiller, men 2-metermanden Zigic har gjort det rigtig godt i hans fravær. Sissoko er hentet for at styrke defensiven som har været alt for slap omkring hans position og han gør det godt. En god oprydder.
Ponzo er hentet som midlertidig reserve på målmandspositionen, men Ben Foster er nappet på fri-transfer og ankommer til klubben til sommer.
Juninho er købt til at få noget mere kreativitet på midtbanen. Han var billig og økonomien hænger lidt, så det passede fint.
[img*]http://i647.photobucket.com/albums/uu195/TheRealFisherman/ValenciaCFSAD.png*[/img]
Bruger du ikke Mata eller hvad, siden han er utilfreds?
Logged

Dr_Weis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Valencia
« Svar #40: 12 Jul 2009, 20:37 »

Det ser fornuftigt ud dalle.

Jeg har næsten spillet 48 timer på mit Valencia save nu. Og er kun ved marts måned i 2009..
Jeg er videre til 2. knockout runde i uefa cuppen, efter sejre over Wisla. Jeg skal møde Sevilla i 2. knockout runde.
Så fik jeg mine første nederlag.. Jeg gik på ferie for at komme lidt frem, og min assistent tabte til Espanyol og Getafe..
Men han vandt også over Recreativo, Numancia og Malaga.

Jeg ligger stadig nummer 1 efter 24 kampe, med 4 point ned til Barca, 5 point til Real Madrid, og 6 ned til Athletic Bilbao på fjerdepladsen.
FARLIGT Shockeret kan du smide SS op af dit hold, taktik samt holdinstrukserne.. P.t ville det være lykken for mig... Smiley
Logged

Satanmini
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F S.A.D
« Svar #41: 29 Jul 2009, 19:00 »

Hejsa,

Så vil jeg da også lige give mit bidrag med.

Har startet et save hvor jeg er nået til Marts 2009 fører ligaen med 2 point til Real Madrid og Barce (Surprise) Nummer 4, Atl. Madrid er 12 point efter mig. Så det lugter lidt af champions league for drengene.

Det er et super fedt save. Ingen penge til at forstærke truppen. Hvilket har tvunget mig ud i at købe 0 spillere. Det har betydet at med 2 angribere i truppen (3 med Mata) Så har jeg været nødt til at spille med kun en angriber på toppen.. Villa..

Villa har super tal men bliver skadet hele tiden, deruover laver han ikke super mange mål (ikke i forhold til Att)

Er der nogen der har de samme erfaringer med ham i et "en-mandsangreb"? Da jeg spillede trænings kampe spillede jeg 4 - 4 - 2 og der var han skarp nok. Men er der nogen der har et fif til hvordan jeg kan skubbe ham igang igen?

Da det er det første spil med Valencia, vil jeg gerne vide hvad bestyrelsen pønser på med hensyn til Stadion? nogen der ved noget om det?

Jeg har solgt Fernandes, Viana + nogen klaphatte til den nette sum af ca. 130 mill. Så der er penge i kassen til at forstærke til sæsonen 2010. Men er der nogen der kan anbefales?

Mvh
Søren 

     
       
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010