|
Jonem
|
|
man kan da godt det vil bare tage tusind år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
hvad er det det freeware program gør
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Et freeware-program, er et program der er helt gratis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hvordan laver man de der fede "usynligheds effekter" ?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
Hvis det er Adobe ImageReady, så mener jeg ikke at det er freeware? Det er en del af Creative Suite 2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Adobe ImageReadyCS2 er fuldstændig kvit og frit. Det kræver dog du skal hente og installere PhotoshopCS2. Du skal bare huske man ikke må afinstallere PhotoshopCS2 igen, da ImageReadyCS2 også vil forsvinde så.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
ja men hvorfor er det bedre til facepacks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Mig bekendt fordi facepakcs skal laves med layers og jeg tror kun du kan lave layers i PS/imageready
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Fordi det er umuligt at holde styr på sine layers i GIMP2 fx. da du ikke har den samme oversigt. Videre har man heller ikke mulighed for at lave en clipping mask i GIMP2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
Adobe ImageReadyCS2 er fuldstændig kvit og frit. Det kræver dog du skal hente og installere PhotoshopCS2. Du skal bare huske man ikke må afinstallere PhotoshopCS2 igen, da ImageReadyCS2 også vil forsvinde så.
Photoshop CS2 er da heller ikke gratis!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Nej det har jeg heller aldrig sagt det er. Hent 30dags trailen til PhotoshopCS2, så får du ImageReady oveni.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.::TheDutchman::.
Gæst
|
|
Hvor finder I diverse effekter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.::TheDutchman::.
Gæst
|
|
Hvorfor virker det ikke når jeg skal colourise(ctrl u) ting ik? Det er pisse irriterende. Please en eller anden, hjælp mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Nu har jeg kigget på nogle forskellige tuturials. Og jeg fatter simpelthen hat. Jeg kan lave de første steps. Men når man er så nybegynder som mig, så ved jeg ikke hvordan man laver de ting, som de skriver man skal. Er der et sted hvor man kan finde tuturials, hvor de også viser hvorhenne man laver de forskellige ting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvor finder I diverse effekter?
Prøv at gå ind på www.player-art.com eller http://www.danishgraphics.wep.dk - der kan du finde light-textures. Når du finder sådan én, kan du smide den ind på din signatur, dit ava eller hvad du nu laver, og derefter gå ind i "blending options" og sætte "blend mode" til "linear dodge", "color dodge", "screen" eller hvad du nu vil. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|