|
Don Abramovich
|
|
Er der nnogle der ved om der er nogel specielle regler eller noget med hensyn til CS2 trial? Det er gratis i de 30 dage ik?
Jo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Er der nnogle der ved om der er nogel specielle regler eller noget med hensyn til CS2 trial? Det er gratis i de 30 dage ik?
Jeps det er 100% free. EDIT: Du kom først Don A 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg skulle til at åbne mit template i Photoshop CS2, og så skriver den sådan her...Nogle der ved hvad jeg skal gøre? På forhånd tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Jeg skulle til at åbne mit template i Photoshop CS2, og så skriver den sådan her...Nogle der ved hvad jeg skal gøre? På forhånd tak.  Nogle der ved det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Nogle der ved det?  Tag det roligt  Det er under en halv time siden du postede, og klokken er kun lidt i 1 folk er ikke engang vågnet/kommet hjem fra skole/arbejde endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Tag det roligt  Det er under en halv time siden du postede, og klokken er kun lidt i 1 folk er ikke engang vågnet/kommet hjem fra skole/arbejde endnu  Nååh...undskyld... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Nogle der kan svare mig på hvor man skal ligge fonts i(mappe)? Og hvordan man kan bruge dem i photoshop? p.s. Jeg har Tryout versionen... På forhånd tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Nogle der kan svare mig på hvor man skal ligge fonts i(mappe)? Og hvordan man kan bruge dem i photoshop? p.s. Jeg har Tryout versionen... På forhånd tak.  De skal ind i c\windows\fonts og så kommer de automatisk frem i ps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
De skal ind i c\windows\fonts og så kommer de automatisk frem i ps
Takker... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
mit PS Fucker jeg kan ikk vælge en anden farve en sort eller grå når jeg vil lave en sign
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
mit PS Fucker jeg kan ikk vælge en anden farve en sort eller grå når jeg vil lave en sign
lav et nyt dokument, og der hvor du kan vælge størrelser osv., vælger du RGB-farver.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
lav et nyt dokument, og der hvor du kan vælge størrelser osv., vælger du RGB-farver.
Den stod på graycale  Dumme mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Nu vd jeg ikke hvor jeg skal placere denne her men det har trods alt noget med photoshop at gøre: Hej.. er der nogle der kan hjælpe med at lave sådan at 2 billeder bliver "fade'et" sammet??? Og måske hvordan man laver nogle af disse efekter SOm er i denne baggrund!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
på www.sxc.hu er der rigtig mange stck fotos. Hvis man opretter en bruger, som er gratis, får man adgang til 300.000 billeder, som jo er en del. Man kan browse melem forskellige katagorier bl.a. udendørs sport 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Nogen, som kender nogle gode sider med billeder af fodboldspillere, som er klippet ud.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|