Q.P.R. (Queens Park Rangers)Jeg har, ligesom jer andre, valgt at lave et save med Q.P.R., der er store forudsætninger for dette hold og det har helt klart potentiale til at rykke op i PL efter første sæson, med de store pengemængder klubben har stående til rådighed.
Jeg har brugt lang tid på at finde de rigtige talenter og spillere som vil gøre oprykningen til PL til en smalsag, plus da jeg valgte dem havde jeg også i bagtankerne at de skal kunne udvikle sig til at kunne præstere på PL niveau, eller bare være gode nok til at kunne følge med i PL. Dette var et meget vigtigt mål med dem jeg købte til min trup, og efter at have hentet dem jeg nu engang har hentet, er jeg meget tilfreds
Jeg er p.t. i September måned, nemlig den 13. Så har overstået den "sjove" del, nemlig spillerhandel.
MINE INDKØB FØRSTE SÆSONSanton - 10 Mio
Possebon - 2,5 Mio
Parejo - 140K
Kikin Fonseca - 15 Mio
Christian Benitez - 12 Mio
Gylfi Sigurdsson - 2,3 Mio
Renan (Keeperen fra Botafogo) - 67,5 Mio
Zuculini ankommer først 1. Januar
+ Jeg har lejet 3 spillere, nemlig Ekdal, Randall og Merida
I alt = 110 Mio
FØRSTE SÆSONS SALGBlackstock
Leigertwood
Connolly
Camp
Vine
Rowlands
Agyemang
Mahon
I alt = 26 Mio
---
Jeg ligger p.t. nr 1 i ligaen med 4 sejre ud af 4 kampe. Spillere som Kikin og Benitez har allerede vidst vejen med en del mål begge allerede. Så er overbevist om jeg nok skal rykke op i PL når denne sæson er ovre.
Spiller med den standarde "4-4-2 Attackting" opstilling, dog med mine centrale midtbaner uden pile, også har jeg self. også lavet nogle personlige tweaks til den originale taktik
Mit førstehold ser således ud:
-------------------Renan-------------------
Santon----Hall------Stewart------Delaney
Ephraim-----Ekdal----Possebon---Cook
------------Benitez--------Kikin-----------
.. Remember: Feedback is always welcome
HELD OG LYKKE MED JERES QPR HOLD