home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  TT&F 09 har det hjulpet folk? og hvad har i opnået?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: TT&F 09 har det hjulpet folk? og hvad har i opnået?  (Læst 5187 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

TT&F 09 har det hjulpet folk? og hvad har i opnået?
« : 12 Jan 2009, 22:24 »

Hey Guys!

Jeg vil lige høre jer ad om TT&F 09 har hjulpet jer? Jeg står nemlig i den situation at jeg er Watford i 2015 er igang med min anden sæson i PL og jeg kan ikke finde en stabil taktik som kan gøre mig til et verdens klasse hold. Så håber lidt i kan hjælpe mig

Det jeg gerne vil med denne tråd er at i kan fortælle om jeres TT&F 09 taktik og hvad i har opnået med denne. i kan f.eks. fortælle om hvilket hold i er og hvad for nogen resultater i har skabt.

Hvis i vil må i også meget gerne uploade jeres taktik så vi andre kan få glæde af denne 

Jeg har nemlig ikke selv kunne få TT&F 09 ført ordenlig ud i livet, tror det er mig der ikke forstår hvordan man bruger det 

-SJ1986

Donald Duck
Ynglingespiller

Sv: TT&F 09 har det hjulpet folk? og hvad har i opnået?
« Svar #1: 13 Jan 2009, 15:57 »

jeg vil helt klart anbefale, central forsvar´s, spillerinstruktione r, det har gjort at jeg kun har lukket 8 mål ind i sas-ligaen i første sæson,. og i 2 sæson er jeg også den der har lukket mindst mål ind:) .

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 13 Jan 2009, 16:18 »

Jeg bruger Rafa's tilgang, hvilket betyder at du har 5 spillere med offensive pligter, og 5 med defensive..

Jeg Man Utd. Har spillet 4 sæsoner, og har vundet alt hvad der er at vinde pånær Liga cuppen som jeg har glippet to gange.
Jeg har også brugt det til Cameroun som jeg i samme karriere er træner for, her er det dog en lidt mere defensiv - men jeg vandt Africa Nations Cup, som er den eneste cup jeg har været med i Smiley

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Fink
Ynglingespiller

« Svar #3: 13 Jan 2009, 16:22 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt; Men hvad er TT&F 09?

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 14 Jan 2009, 00:07 »

jeg vil helt klart anbefale, central forsvar´s, spillerinstruktione r, det har gjort at jeg kun har lukket 8 mål ind i sas-ligaen i første sæson,. og i 2 sæson er jeg også den der har lukket mindst mål ind:) .
Hvad er det for en? Den har jeg ikke set

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 14 Jan 2009, 00:08 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt; Men hvad er TT&F 09?
Tactical theorems & frameworks. Det er nogle guides du kan finde ved at søge fm britain på google og tage det første link

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Jan 2009, 19:55 »

Jeg bruger Rafa's tilgang, hvilket betyder at du har 5 spillere med offensive pligter, og 5 med defensive..

Jeg Man Utd. Har spillet 4 sæsoner, og har vundet alt hvad der er at vinde pånær Liga cuppen som jeg har glippet to gange.
Jeg har også brugt det til Cameroun som jeg i samme karriere er træner for, her er det dog en lidt mere defensiv - men jeg vandt Africa Nations Cup, som er den eneste cup jeg har været med i Smiley

Okay.. Lyder mega nice. er der mulighed for at uploade den til mig? vil gerne prøve den, ved nemlig ikke selv hvordan jeg får indstillet spillerne og hold indstruktion ordenligt.. Opstemt

Donald Duck
Ynglingespiller

« Svar #7: 14 Jan 2009, 23:26 »

Hvad er det for en? Den har jeg ikke set
'

det hedder player instruckions og så skal du finde defend role Smiley

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 15 Jan 2009, 12:45 »

Okay.. Lyder mega nice. er der mulighed for at uploade den til mig? vil gerne prøve den, ved nemlig ikke selv hvordan jeg får indstillet spillerne og hold indstruktion ordenligt.. Opstemt

Kan jeg da godt.. Hjørnesparkstaktikk en er også inkluderet (Vondracek)..

Den er offensiv, og for at du skal kunne bruge den, skal du have dygtige tekniske/afleveringsspillere.. Smiley

Here you go:

http://www.megaupload.com/?d=5195XD0M

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #9: 15 Jan 2009, 21:35 »

Kan jeg da godt.. Hjørnesparkstaktikk en er også inkluderet (Vondracek)..

Den er offensiv, og for at du skal kunne bruge den, skal du have dygtige tekniske/afleveringsspillere.. Smiley

Here you go:

http://www.megaupload.com/?d=5195XD0M

Tak for det Adam. jeg prøver den lige af og vender så lige tilbage med en update på om det virker til et lille hold i PL Opstemt

Excile
Juniorspiller
**

« Svar #10: 16 Jan 2009, 15:13 »

TT&F skal ikke bruges bogstaveligt. Det er en guide af retningslinjer. Mange laver en fejl i starten(mig selv inklusiv), ved at læse den og skrive alt hvad den siger i sin taktik. Den skal snarere læses og forståes, for så at blive lagt væk, SÅ kan man lave sin taktik med sin nye forståelse, dog med udgangspunkt i eget hold.

Dyreskov
Juniorspiller
**

« Svar #11: 16 Jan 2009, 15:28 »

Hey Guys!

Jeg vil lige høre jer ad om TT&F 09 har hjulpet jer? Jeg står nemlig i den situation at jeg er Watford i 2015 er igang med min anden sæson i PL og jeg kan ikke finde en stabil taktik som kan gøre mig til et verdens klasse hold. Så håber lidt i kan hjælpe mig

Det jeg gerne vil med denne tråd er at i kan fortælle om jeres TT&F 09 taktik og hvad i har opnået med denne. i kan f.eks. fortælle om hvilket hold i er og hvad for nogen resultater i har skabt.

Hvis i vil må i også meget gerne uploade jeres taktik så vi andre kan få glæde af denne 

Jeg har nemlig ikke selv kunne få TT&F 09 ført ordenlig ud i livet, tror det er mig der ikke forstår hvordan man bruger det 

-SJ1986

Har kigget lidt på TT&F 09. Synes det er beskrevet utrolig godt, men virker bestemt ikke for mig.

Har efter lidt tid fået forsvaret til at spille bedre, ratings ligger i hvert fald på 7.0 eller derover stort set hver kamp. Det er dog efter selv at have prøvet mig frem, og nu virker mit forsvar meget virklighedstro. Men kan slet ikke få det angrebsmæssige til at fungere. Specielt den offensive Midtbane er piv ringe, og angriberne svinger utrolig meget i præstation.

Så vil høre om der er nogen som har fået det angrebsmæssige til at fungere. Spiller selv med Blackburn, så forventer ikke de går hen og laver lige så mange mål som Man Utd fx. Men ville gerne have mit hold for skabt bare en anelse flere chancer, end mit hold gør på nuværende tidspunkt.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #12: 16 Jan 2009, 15:33 »

Undskyld jeg spørg. Men hvor skal man ligge filen? Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 19 Jan 2009, 10:37 »

Det har hjulpet mig meget, med at lave mine egne taktikker da man får en helt anden forståelse for hvad b.la. mentalitet og kreativ frihed gør.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #14: 19 Jan 2009, 10:47 »

Det har hjulpet mig helt ekstremt.

Jeg har hentet alle de forskellige standard taktikker, og dem bruger jeg så. Alt efter om jeg vil bruge en 442 offensive, standard eller defensiv. Der er alle slags formationer. (:

Lige nu er jeg Barcelona, og har slået Sparta Prague 1-3 ude i 3 runde kval. til CL med stort set alle mine talenter på 17-19 år. De rutinerede sad på bænken.

Jeg har endnu ikke læst de forskellige teorier, men bare hentet hele tactic-pakken og guiden. Kunne være man skulle læse lidt om det senere. Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010