home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Dine styker og svagheder
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Dine styker og svagheder  (Læst 4935 gange)
Krobak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #15: 14 Jan 2009, 10:48 »

Styrker:
Handler, bruger meget tid på at finde de perfekte køb, til mindst mulige penge.
Staben, går meget op i at tingene bag klubbens vægge er perfekte. Da det jo er vigtigt for at få succes.
Ungdomsarbejdet.

Svagheder:
Taktisk, kunne nok have været bedre, har ikke meget tålmodighed, og gider ikke analysere så meget på andres hold.
Hvis det kom på plads, ville det helt klart være bedre...
Skal også blive bedre til at sælge spillere.
Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #16: 14 Jan 2009, 11:38 »

Styrker:
god til at roterer mellem spillerne og økonomi og holde spillet realistisk.

Svagheder:

En spiller ryger først af når de stopper og jeg køber første en ny når en holder.
Logged

Jookoko
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #17: 14 Jan 2009, 11:44 »

Styrker:

God til at finde unge gode spillere
God til at holde en stram økonomi
God til at få taktikkerne til at fungere.

Svagheder:

Dårlig til at sætte træningen op. Forsøger dog at forbedre mig her, for tror jeg kan vinde meget.
Dårlig til at rotere.
Henter mange frie transfers og overbefolker derfor mine reservehold med nytteløse spillere.
Logged

*** Blue Is The Colour ***

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #18: 14 Jan 2009, 12:21 »

styrker:
hente spillere ind
sælge spillere til god pris(forskellig jeg tager god pris for de gode Opstemt)
Stabindkøb

svagheder:
håndtere økonomi jeg er for gavmild med lønnen
henter for mange spillere
dårlig stemning i truppen
Logged

maaahhh-h-h-h

Krelle-Gutten
Gæst
 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #19: 14 Jan 2009, 14:37 »

Styrker: Jeg er god til rotationssystemet. Måske også fordi jeg altid køber mig en meget bred truppe. Økonomien er der også altid styr på. Der er også ALTID en god stemning i klubben.

Svagheder: Talentarbejedet kan jeg slet ikke find ud af, talenterne fra ungdomsafdelingen bliver aldrig til noget specielt i mine saves.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #20: 15 Jan 2009, 20:39 »

Styrker: Jeg har altid min økonomi i orden. Jeg køber ikke bare en masse spillere, og hvis jeg gør, så er det talenter. Jeg bruger en masse tid på at lede efter talenter, og finde de rette spillere, men også staben bruger jeg meget tid på.
Jeg har, ifølge mig selv, meget styr på taktikken. Derudover sørger jeg for at alle får rigeligt med spilletid. Derudover kan jeg godt lide at prøve en masse spillere, så jeg køber sjældent de samme igen og igen.

Svagheder: Træningsdelen! Det fungerer ikke altid så godt for mig. Derudover har jeg svært ved at satse for meget i de sidste minutter, hvis man er bagud. Det er sikkert en masse andet, men har det ikke lige på tæerne.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

JKJ
Gæst
 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #21: 27 Jan 2009, 14:31 »


Svagheder: Skifter for ofte alle 3 på engang fremfor at vente med min 1, hvis jeg har set mig negativ på spillere irl bliver de også hurtigt solgt i spillet ( eks er Degen, Dossena og Benyaun i LFC, de får aldrig chancen og bliver bare skippet afsted) er alt for konservativ ved indkøb, køber meget sjældent spillere fra andre lande end det jeg spiller i,  rotere for lidt (er ikke god til at skifte en stamspiller ud, eller gave ham en kamp pause selv om han er træt), taktisk er jeg alt for bundet af 4-4-2 opstillingen - har mere end svært ved at løsrive mig fra den.


En endnu større svaghed er nok at jeg fakstisk har meget svært ved at købe nye spillere... Jeg er tit så naiv at mange spillere bliver ved med at få en chance selv om de slet ikke levere varen sæson efter sæson og derfor køber jeg ikke ind til etstatte nogen!!

Det betyder dog så på den positive side at min økonomi aldrig falder sammen og altid ender med et pænt overskud sæson efter sæson  Peace
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #22: 27 Jan 2009, 14:41 »

Styrker
Økonomien holdes stram, og jeg sørger altid for at der minimum er 150 mio på min saldo, hvis jeg er et storhold. Lønbudgettet overskrides heller aldrig, ligemeget hvad. Jeg går altid meget op i at finde talenter, så jeg plejer altid at skrive med dygtige talentspejdere. Plejer tit at forbedre min stab, så træningen bliver bedre.

Jeg plejer som regel altid at finde én taktik, der virker, hvorfor jeg så næsten aldrig skifter den ud. Det er gået fint indtil videre.

Svagheder
Har det med at skifte alle mine spillere ud i pausen. Det er selvfølgelig skidt, da man en gang i mellem får skader eller røde kort i den sidste halvdel af kampen. Jeg er også relativt dårlig til at rotere i min startellever, så jeg har tit et par spillere, der er utilfredse over manglende spilletid. Og hvis det går mig rigtig skidt, kan jeg finde på at blive så sur, at jeg ikke gider at spille mere på det save. Det er en dårlig vane som jeg skal afvænnes med, da det er en del af spillet at tabe.
Logged


RAppel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dine styker og svagheder
« Svar #23: 27 Jan 2009, 14:59 »

Tror han mente fm?

Tror han mente for eksempel
Logged

United is life. The rest are mere details.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010