home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1283 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Italienske Serie B klubber
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Italienske Serie B klubber  (Læst 1501 gange)
Pante
Gæst

Italienske Serie B klubber
« : 22 Nov 2008, 10:22 »

Eftersom jeg er ny her på sigtet , har jeg forsøgt mig at lave en tråd om den klub jeg elsker, og den klub som jeg spiller i det nye FM!

Klubben er ikke smarte Juventus eller rige Inter fra Serie A,men derimod en klub fra Serie B hvor ligaen er måske endnu mere spændene end den bedste liga i landet.

Som i nok har læst da i smuttede herind er klubben Livorno. Klubben er måske ikke særlig kendt her i Danmark hvis man kun følger de store hold ;-) Jeg finder det heller ikke sjovt at spille et storhold , hvor det kan vel næppe være svært at have +100millioner pund til indkøb.

Jeg er midt i min første sæson med klubben, og ligger nummer 1 dog er Parma kun 3p fra mig.

Mine indkøb :

Thomas Gravesen
Fredrik Ljungberg

Efter som man ikke har de store penge at handle ind for , gik jeg på jagt efter noget som var gratis og som kunne tilføje truppen noget styrke. Mine 2 køb har været rigtig gode og faktisk er TG oppe på 5mål pt i 10kampe, han sparker som en hest og hvis han først rammer målet er der mål.

Taktisk

Jeg spiller en normal 4-4-1-1 hvor begge mine fløje har pil frem , dette betyder en masse overtalsspil i mine kampe.

More to come - jeg er på job ;-)

« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 12:13 af Hawk1nZ » Logged

sciney
Lilleputspiller
*

Parma FC
« Svar #1: 12 Jan 2009, 10:11 »

Hej, jeg har startet en med parma fc, og det det rigtigt godt for mit hold, jeg rykkede op,
jeg vil lige nevne nogle spillede som har gjort det rigtig godt.
-
Daniel Aquino OMV / AC
gabriel torje OMR
Magnus Troest FC
Julio César León OMC / AC
-

Er lige rykket op, så ville høre om der nogle som kender nogle syge spillere, de må ikke koste over 100mio
de må gerne være talentet, og de må gerne være på fri 
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 10:19 af g00n » Logged

Jonem
Førsteholdsspiller

Sv: Parma FC
« Svar #2: 12 Jan 2009, 10:20 »

Der er en kanon liste med spillere her : http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19235.0

Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

BuLa
Ynglingespiller

Sv: Italienske Serie B klubber
« Svar #3: 12 Jan 2009, 17:22 »

Jeg spiller med Cisco Roma for tiden. Nu tænker I garanteret "det er da ikke et serie b hold". Korrekt, men de første to sæsoner i hhv. C2B og C1A rykkede jeg op på direkte første pladser, så nu må jeg vel gerne snakke med her Wink

Stjernene på mit hold er de tre talenter der spiller for holdet fra start; Mascio, Cascio og Gasperini (Tag et kig på dem - de er helt fantastiske).

Ligger i slutningen af April (Få kampe endnu) på en meget flot 8. plads. En helt klart acceptabel sæson syntes jeg selv og til sommer kommer bl.a. Cacia fra Piacenza, som har været helt suveræn i dette års serie b med 25 kasser. Helt utroligt, at han sagde ja til at komme til klubben!

Jeg har været helt utrolig heldig med, at købe billige regens de første par år og om 4-5 år ser jeg mig selv i toppen af Serie A Smiley

Held og lykke til Jer, serie b-mænd!

snoccup
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 27 Jan 2009, 00:15 »

Godt at se andre i italienske serie b..
Jeg er selv lige startet en sæson med Pisa..

Af indkøb har jeg  Palmiteri, Tacchinardi, Fiore, Skolnik, Rennella, Polito..
Jeg er handicappet og forguddet ved at have birindelli fra start af som dog har en sindsyg løn til et serie b hold på 140.000 dkr om ugen..

Palmiteri, Rennella og især Skolnik gør det rigtig godt..
Har dog store problemer med at vinde kampe - taber dog heller ikke, men må nøjes med en masse uafgjorte

Det gør jeg ligger nr 8 efter 11 kampe..

Prøver stadig at finde den rette taktik, men det kredser om 442

Bruger Cesc' træning..

Hvaa man der mascio ham snupper jeg sgu lige! - han "ville være en stor forbedring af klubben hos mig" og tror jeg får kam til ca 300k! kup!

snoccup
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 27 Jan 2009, 12:41 »

Mascio er åbenbart ikke en rigtig spiller tilgengæld...lidt irriterende..søgt på hans navn og debatten går omkring om han findes IRL eller ej - det ser dog ud det man er enig om han ikke gør..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010