home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1232 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2010
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2010  (Læst 30362 gange)
T1de
Førsteholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2010
« Svar #60: 09 Jun 2009, 22:49 »

Jeg synes bare de skal stræbe sig efter at få det endnu mere realistisk.
Kunne personligt godt tænke mig at bestyrelsen var meget mere vigtig i hver klub.
Der skulle selvfølgelig være forskel fra klub til klub - men nu kender jeg fx. meget til Milan, og det kunne være fedt hvis de nogengange valgte at sælge en stor spiller, uden man selv havde noget skulle have noget at skulle have sagt - ved godt det allerede sker nogengange, men synes det skal ske meget mere. For tror 'bagmændende' i klubberne bestemmer meget mere end man lige tror.

Synes heller ikke bare man skal kunne byde på hvem som helst - men ligesom i virkeligheden skal det være sportsdirektøren der køber spillere til en. Så kunne man fx. lave en ønskeseddel til sin bestyrelse, der derefter behandlede opgaven om at få spillere til klubben.

Det ville gøre spillet mere realistisk som manager, og også langt mere udfordrende! Smiley

Nu er det ikke alle steder, hvor det er sportsdirektøren der køber spillere. F.eks. har Benitez netop fået endnu mere magt hvad det angår(jeg lægger linket op til nyheden, når jeg lige finder den Wink).

Desuden tror jeg, at det vil blive for kedeligt at spille, hvis bestyrelsen skal til at lave handler for en. Så er der jo ikke så meget andet end at sætte hold og spille kampe. Jeg kan godt lide, at der er flere ting man skal varetage i spillet, end bare det. Smiley

Filippo-Inzaghi
Gæst

« Svar #61: 09 Jun 2009, 22:51 »

Nu er det ikke alle steder, hvor det er sportsdirektøren der køber spillere. F.eks. har Benitez netop fået endnu mere magt hvad det angår(jeg lægger linket op til nyheden, når jeg lige finder den Wink).

Desuden tror jeg, at det vil blive for kedeligt at spille, hvis bestyrelsen skal til at lave handler for en. Så er der jo ikke så meget andet end at sætte hold og spille kampe. Jeg kan godt lide, at der er flere ting man skal varetage i spillet, end bare det. Smiley

Smag og behag jo - jeg har jo også lige sagt at der skal være forskel fra klub til klub? Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #62: 09 Jun 2009, 22:56 »

Smag og behag jo - jeg har jo også lige sagt at der skal være forskel fra klub til klub? Smiley
Det kunne jo være fedt hvis man, når man startede i klubben ikke havde så meget indflydelse på hvad der skulle ske mht. indkøb, og eftersom man arbejdede sig op klub systemet, blandt legenderne kunne man stå for det hele. Og ellers kunne man vælge fra start hvad man ville gøre Smiley

Filippo-Inzaghi
Gæst

« Svar #63: 09 Jun 2009, 22:58 »

Det kunne jo være fedt hvis man, når man startede i klubben ikke havde så meget indflydelse på hvad der skulle ske mht. indkøb, og eftersom man arbejdede sig op klub systemet, blandt legenderne kunne man stå for det hele. Og ellers kunne man vælge fra start hvad man ville gøre Smiley

Enig! Kunne være mega fedt hvis man skulle arbejde sig op i systemet og jo længere man kom, jo mere magt havde man også.
Men som du siger, kunne man jo bare give folk muligheden fra start til at vælge den mere realistiske måde eller den frie måde at spille på hvor man står for alt.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #64: 09 Jun 2009, 23:14 »

Enig -  men så skal der være flere modes. Evt. med at man kunne vælge at starte som assisterende træner osv, hvis man nu gad. jeg gider sku ikke arbejde mig op hvert spil.

maaahhh-h-h-h

McI
Ynglingespiller

« Svar #65: 09 Jun 2009, 23:16 »

Kunne da være voldsomt fedt hvis der var præsidentvalg, som man ser det med de store klubber i Spanien.. Hvor de så kan love spillere, og manager skift osv

Kom så de hvii´!!

Filippo-Inzaghi
Gæst

« Svar #66: 09 Jun 2009, 23:28 »

Enig.. Det skulle være op til den enkle.
Jeg ville heller ikke nødvendigvis vælge den hårde måde at spille på med at skulle kæmpe sig op.
Men hvis jeg vælge favoritklubben ville jeg helt sikkert vælge det - det ville også give spillet holdbarhed til at kunne starte på forskellige måder.
Det med præsidentvalg lyder da også for fedt - en masse hype når det er op til et præsidentvalg, og som træner kan man enten komme i spil - eller måske komme i fare hvis det en præsident med andre ideer osv.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #67: 09 Jun 2009, 23:32 »

Ja men der er jo lavede rygter så hvad skulle vi bruge det til med præsidenter der henter dem for en. så hellere stille en masse penge til rådighed og den findes jo også i nye ejere.

maaahhh-h-h-h

McI
Ynglingespiller

« Svar #68: 10 Jun 2009, 00:18 »

Jojo.. Men den form for klubovertagelse der er i spillet nu, ligner jo overhoved ikke den form man ser i spanien.. Men for mig handler det om at FM skal være realistisk, og det ville da være realistisk hvis en kommende eventuelt præsident gik ud og lovede indkøb som et led i hans valgkamp

Kom så de hvii´!!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #69: 10 Jun 2009, 00:30 »

ja, hvis der også kom en mode hvor man ikk selv stod for indkøbende.

maaahhh-h-h-h

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #70: 10 Jun 2009, 00:45 »

Så kunne de jo også lægge budgetter efter hvor mange penge de vidste de kom til at bruge på indkøb, det ville jo nok kræve en afgang af justér budget knappen, men den kunne jo så komme med i den mode hvor man spiller som man gør nu.

Jnas
Lilleputspiller
*

« Svar #71: 10 Jun 2009, 01:21 »

en anden ting jeg synes der mangler er at; man kan sætte en til at sende mange dybe bolde afsted, men man kan ikke fortælle sin angriber at han skal løbe meget i dybden. det er da lidt afgørende om det er en langsom angriber der tager det dybe løb, eller en hurtig 

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #72: 10 Jun 2009, 01:38 »

jeg kunne godt tænke mig at se en større og bedre udviklet set-pieces- eller dødboldssektion. Jeg synes at det fylder alt for lidt, sat i forhold til, hvor vigtige hjørnespark, frispark, indkast og straffespark er nu om dage.
Man kan dårligt nok lave kombinationer. Og man kan heller ikke sætte sin keeper til at gå efter bolden eller sætte ham til at blive på stregen.

Jeg så også gerne forbedringer på det taktiske område - flere muligheder.

Thaurat al Shabab

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #73: 10 Jun 2009, 01:46 »

Meget enig! Jeg kunne også godt tænke mig at se mere kunstig inteligens hos modstandernes manager og spillere. Jeg ser aldrig et hold med en dødbringende hjørnesparkstaktik som min egen.

maaahhh-h-h-h

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 10 Jun 2009, 02:43 »

Meget enig! Jeg kunne også godt tænke mig at se mere kunstig inteligens hos modstandernes manager og spillere. Jeg ser aldrig et hold med en dødbringende hjørnesparkstaktik som min egen.

Hvilket til tider er meget godt Peace

Ej jeg kan godt lidt se hvad du mener, det kunne være en ting de måske skulle kigge på. Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010