home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Nu skal vi ud i Europa, men skal vi have forstærkninger og hvor?
Nej de spiller du får med dem du harer gode nok
Ja i målet
Ja i Forsvaret
Ja på midtbanen
Ja i angrebet

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne  (Læst 12795 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne
« : 15 Maj 2006, 12:49 »

The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne

Nottingham Forest blev stiftet i 1865 og er derfor en af verdensældste klubber. Klubben har gennem årerne voksede sig større og større og har gennem flere sæsoner ligget i den bedste række i England. Klubben husks nok mest for sit hold i slut 70’erne. Her vandt man næsten alt klubben har vundet gennem årerne. Premier League i 1978, Liga cuppen i 1978 og 1979, Community Shield 1979, den europæiske super cup i 1979, men klubbens største triumf skal findes da holdet 2 gange i træk vinder Champions League. I 1978 vinder man 1-0 over Malmö og året efter 1-0 over Hamburg SV. Siden er det ikke blevet til noget stort. Dog have man lidt succes da man i 1996 som oprykker endte som nr. 3 i Premier League. Man spillede så i landets bedste række indtil 1999 kun afbrudt af en sæson i 1. Division i 1999 var det så slut igen man rykkede ned og flere spillere begyndte at forlade klubben da den minde om en elevator klub og da man ikke rigtig kunne finde nye spiller faldt man bare længer ned i tabellen kun i sæsonen 2002/2003 var man tæt på at vende tilbage til Premier League, men man tabte i oprykningsspillet. I sidste sæson rykkede man så ned til landets tredje bedste række. Her ligger man så nu, men klubben vi tilbage til landets bedste række. Det engang så stolte klub er forfald. Økonomien hænger i laser klubben skylder penge til højre og venstre og man skal være glad for de få millioner klubben har. Hvis klubben skal undgå en økonomisk skandale og tvangsnedrykning er en oprykning påkrævet, men det bliver en svær opgave.

Nottingham Forest spiller til dagligt på City Ground et stadion med plads til godt 31.000 tilskuere. Det er et af de større og et af de ældre for vi skal over 100 tilbage i tiden for at finde indvielsens datoen. Det var den 3. september 1898 hvilket også vil sige at den i år fylder 108 år. Hvis man tænker på det er der klubber der er blevet stiftet senere en dette. Trods sine mange år holder den sig faktisk godt. Der har jo været diverse renoveringer, men der er aldrig blevet bygget et nyt stadion. Banens mål er ca. 105,16 meter lang og 71,32 meter i bredden.   

City Ground har lagt græs til mangt og meget gennem sine godt 108 år.

Både fodboldklubben og City Ground ligger i byen Nottingham. Byen er nok mest kendt for savnhelten Robin Hood. Den gode helt som stjal fra de rige og gav til de fattige. Det var måske noget Nottingham Forest godt kunne bruge til noget i hver fald ligger klubben som sagt i økonomisk underskud og nogle af penge skuldes faktisk væk til den onde Sherif af Nottingham mens resten skyldes til den onde konge der hersker over landet imens hans bror er ude at rejs.

Når man nævner Nottingham siger man næsten også Robin Hood.

KF
Landsholdsspiller

Sv: The Reds (Nottingham) – Tilbage til slut 70’erne
« Svar #1: 15 Maj 2006, 12:56 »

God start - lad os få Nottingham Forrest tilbage til Premier League!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

blomvikings
Manager

« Svar #2: 15 Maj 2006, 13:00 »

nice med en blog om nottingham.. har selv et spil med dem hvor jeg har spillet ca 1 sæson.. glæder mig til at se hvordan det går

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 15 Maj 2006, 13:02 »

I love it...  Kys

Dusty78DK
Manager

« Svar #4: 15 Maj 2006, 18:27 »

Yes! Den blog, som Hawk1nz ikke ville lave, endelig kom den!

Du ved godt der er store forventninger, ikke?  Rullende Øjne

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 15 Maj 2006, 23:50 »

Det lader jo til i er godt tilfredse med klubvalget Smiley

Jeg glæder mig til at komme rigtig igang med dette spil og håber ikke dette også går ned... ticked off

Jeg har, som det kan ses, ikke haft tid til at lave en opdatering til i dag, men jeg regner stærkt med at der kommer en i morgen.

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 16 Maj 2006, 10:12 »

Jeg har, som det kan ses, ikke haft tid til at lave en opdatering til i dag, men jeg regner stærkt med at der kommer en i morgen.

Det gør vi så også...

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 16 Maj 2006, 22:49 »

Fakta om spillet:
Ligaer:
Danmark: 2. Division og op
England: Conference Nord/Syd og op
Italien: Serie A
Norge: Tippeligaen
Skotland: Premier League
Spanien: 1. Division
Sverige: Allsvenskan

Alle spiller fra: England, Irland, Nordirland, Skotland, Wales

Opdateringer:
Patch 6.0.3 med data.

Grafik:
Lidt lir fra forskellige hjemmesider.

10/7 2005

”Ny manager til Forest”

Nottingham Forest havde i dag indkaldt til pressemøde på City Ground hvor klubben havde en meget interesseret meddelelse. Klubben, som netop er rykket ned fra den næst bedste række i England har nemlig valgt at fyre klubbens manager til fordel for den ukendte danske manager Nicolai Nees. Nicolai Nees er en 29-årige danske manager med ganske lidt erfaring som manager, men trods det mener man at han er den rigtige til at føre holdet tilbage til toppen af engelsk fodbold. Nicolai Nees startede som spiller i den lille vestjyske klub Lemvig GF, her spillede han indtil han blev skadet i efteråret 1994 og måtte indstille karrieren. Siden har han været træner for diverse ungdomshold i klubben hvor han havde stor succes med at spotte nogle af de spiller der spiller på førsteholdet nu, men han har også fået talenter ud af spiller andre har droppet at få noget ud af. Han har også stor succes til kampe hvor det meget sjældent blev til nederlagt. I 2003 blev han så forfremmet til træner for klubbens næst bedste hold i Serie 3. Det lykkes at gå ubesejret gennem sæsonen og derved sikker oprykning til den Serie 2. Endnu engang blev det til succes da han blev forfremmet til assistent for det bedste hold i Jyllandsserien. I foråret 2005 blev han så forfremmet igen til chef træner på en halvårlig aftale, men klubben kunne ikke holde på ham da han for 2 måneder siden bestod sin træner eksamen han ville til udlandet. Det er han kommet nu og han glæder sig meget til at arbejde med holdet som han næsten blev født med.

Lemvig GF har udviklet Nees til en stor manager, men kunne ikke holde på ham.

”Truppen, taktikken og pengene”

Nees var godt forbedret til pressemødet han havde således allerede lavet den taktik han gerne ser holdet bruge, men han havde også de spiller der skal være på førsteholdet klar. Til sidst fortalte Nees lidt om den økonomiske krise klubben ligger i. Klubben skylder omkring 150.000.000 DKK. væk. De skal betales af over de næste 24 måneder hvilket vil sige ca. 7.000.000 DKK. om måneden. Derfor skal klubben have succes på banen hvis vi ikke skal tvangsnedrykning. Der ville også være et mindre beløb på godt 4.000.000 DKK. at købe ind for, men Nees ville meget nødigt bruge af det.

Truppen:
Navn; Nationalitet; Alder; Position

Målmand:
Paul Gerrard; England; 32; Mm
Rune Pedersen; Danmark; 25; Mm

Forsvar:
Danny Cullip; England; 28; SW; F C
John Curtis; England; 26; F HC
Nicky Eaden; England; 32; F H
Ian Breckin; England; 30; FC
Wes Morgan; England; 21; F C
Gino Padula; Argentina; 28; F/WB V

Midtbane:
Paul Evans; Wales; 30; DM
Gary Holt; Skotland; 32; DM
Nicky Southall; England; 33; M HC
David Friio; Frankrig; 32; M C
Ross Gardner; England; 20; M C
James Beaumont; England; 20; M C
Eugen Bopp; Tyskland; 21; OM HC
Kris Commons; England; 21; OM VC

Angreb:
Eugène Dadi; Elfenbenskysten; 31; Bo
Scott Dobie; Skotland; 26; Bo
David Johnson; Jamaica; 28; Bo
Grant Holt; England; 24; Bo
Nathan Tyson; England; 23; Bo

Venskabskampe:
16/7 2005 Queen’s Park (Skotland) – Nottingham Forest
19/7 2005 Ayr (Skotland) – Nottingham Forest
21/7 2005 Queen Of The South (Skotland) – Nottingham Forest
27/7 2005 Nottingham Forest – Hertha Berlin (Tyksland)
31/7 2005 Sheffield United (1. Division) – Nottingham Forest
3/8 2005 Reading (1. Division) – Nottingham Forest

Start i ligaen:
6/8 2005 Nottingham Forest – Swindon
9/8 2005 Huddersfield – Nottingham Forest
13/8 2005 Nottingham Forest – Blackpool

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 16 Maj 2006, 22:51 »

Hmmm ... en køb-ikke-ind politik ... ikke noget jeg er stærk i  funny.

Glæder mig til at se hvordan du slipper af sted med det. Skal vidst lige følge lidt med.  Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 16 Maj 2006, 23:03 »

Hmmm ... en køb-ikke-ind politik ... ikke noget jeg er stærk i  funny.

Glæder mig til at se hvordan du slipper af sted med det. Skal vidst lige følge lidt med.  Smiley

Jeg vil prøve at leje mange spiller fra Premier League. Klubben har et godt rygte så kan faktisk få nogle "store" spiller til klubben som helt sikkert vil forstærke den.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 18 Maj 2006, 19:07 »

12/7 2005

”Nottingham rydder op i staben”

Nottingham Forest har i en pressemeddelelse i dag gjort det klart at klubben har taget afsked med 3 af klubben træner her i blandt assistentmanageren Frank Barlow grunden til denne beslutning kommer efter kun 2 dag som manager fra Nicolai Nees og han mente ikke at Frank Barlow, Alan Crawford og Chris Fairclough var gode nok til at løft den opgave som venter for Nottingham de næste på år.

Frank Barlow er blevet afskediget som assistentmanager for Froest.

Nees har dog også fundet afløserne. Engelske Luther Blissett skal være den nye assistentmanager for Nees, mens engelske Allan Leighton, skotske Eddie Gray og John Holt skal være træner. Sidst nævnte har dog allerede familie i klubben. Nottingham Forests midtbaneslider Gary Holt er nemlig John Holt nevø og rygter siger at det var Gary der forslog Nees at hente John til klubben. Endnu en træner menes dog på vej til Nottingham. Der er tale om den 38-årige Colin Cooper fra Middlesbrough.

Colin Cooper meldes på vej til Nottingham Forest.

14/7 2005

”Cooper tilbage til Forets”

Nottingham havde i dag indkaldt til pressemøde hvor klubben kunne fortælle at man har hentet Colin Cooper tilbage til Nottingham Forest. Det er den nye danske manager Nicolai Nees der har overtalt den 38-årige forsvarsspiller til at skriveunder på en 2-årige aftale med Nottingham Forest, som derved nok også bliver hans sidste. Colin Cooper startede sin prof. karriere i Middlesbrough i sæsonen 1984/1985. Han spillede 7 sæsoner i Middlesbrough og over 188 kampe. Han skiftede til Millwall, men det blev kun til 2 sæsoner inden turen gik til Nottingham Forest. Det blev til 5 sæsoner i den røde trøje inden turen gik tilbage til Middlesbrough i 1998. I sæsonen 2003/2004 var han udlejet til Sunderland hvor det blev til 3 kampe. Nu er den erfarende forsvarsspiller så tilbage i Nottingham Forest hvor han skal være spillende træner for klubben.

Colin Cooper har spillede mere en 600 divisionskampe i England.

18/7 2005

”Forest styrker truppen”

Nottingham kunne i dag i en pressemeddelelse fortælle at man har lejet to spiller fra Premier League. Den første er angriberen Malcolm Christie der er lejet i Middlesbrough. Derved forbliver han klubkammeret med Colin Cooper som for 4 dage siden skiftede til Nottingham. Christie skiftede fra Derby til Middlesbrough i 2002/2003, men har aldrig slået igennem for klubben. Nu er håbet at han ved at blive udlejet kan få lidt succes og mål tilbage i støvlerne.

En ung Christie i en af sine 11 U21 landskampe.

Den anden er forsvarsspilleren Calum Davenport, som skifter på en lejeaftale for resterne af sæsonen. Den 22-årige forsvarsspiller fik debut i Coventry som 17-årige og i 2004 skiftede han så til Tottenham, men nåede kun 1 kamp på førsteholdet inden han hurtigt blev udlejet til West Ham og senere til Southampton. Nu er han så blevet udlejet til Nottingham for at for mere spilletid på førsteholdet. Udover det rygtes Ronald Gomez fra Costa Rica også til klubben og irske John Thompson menes på vej til skotske Gretna.

Calum Davenport skal styrke defensiven i Nottingham Forest.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #11: 18 Maj 2006, 23:30 »

Ser jo ganske godt ud, synes det er nogle spændende indkøb du har gjort dig der.

Bademesteren
Manager

« Svar #12: 19 Maj 2006, 12:25 »

Det lyder som en superspændende udfordring det her, især, hvis du virkelig kan holde indkøbene på et minimum...

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 19 Maj 2006, 12:37 »

yderst spændende hvad du har gang i, jeg har faktisk selv overvejet at gå i gang med Forest, men har aldrig fået taget mig sammen, glæder mig til at følge dig/holdet...

"You´ll Never Walk Alone"

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 19 Maj 2006, 14:24 »

yderst spændende hvad du har gang i, jeg har faktisk selv overvejet at gå i gang med Forest, men har aldrig fået taget mig sammen, glæder mig til at følge dig/holdet...

Jeg får sgu også helt lyst til at kaste mig ud i et spil med nogle regler, jeg helt sikkert vil fortryde.  Ubeslutsom

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010