home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1027 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Hvilken liga er bedst?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken liga kan DU bedst lide at spille i?
Ligaen i Argentina
Ligaen i Australien
Ligaen i Belgien
Ligaen i Brasilien
Ligaen i Bulgarien
Ligaen i Chile
Ligaen i Columbia
Ligaen i Danmark
Ligaen i England
Ligaen i Finland
Ligaen i Frankrig
Ligaen i Grækenland
Ligaen i Holland
Ligaen i Hong Kong
Ligaen i Hviderusland
Ligaen i Indien
Ligaen i Indonesien
Ligaen i Irland
Ligaen i Island
Ligaen i Israel
Ligaen i Italien
Ligaen i Kina
Ligaen i Kroatien
Ligaen i Malaysia
Ligaen i Mexico
Ligaen i Nordirland
Ligaen i Norge
Ligaen i Østrig
Ligaen i Peru
Ligaen i Polen
Ligaen i Portugal
Ligaen i Rusland
Ligaen i Schweiz
Ligaen i Sverige
Ligaen i Singapore
Ligaen i Skotland
Ligaen i Slovakiet
Ligaen i Slovenien
Ligaen i Spanien
Ligaen i Sverige
Ligaen i Sydafrika
Ligaen i Sydkorea
Ligaen i Tjekkiet
Ligaen i Tyrkiet
Ligaen i Tyskland
Ligaen i Ukraine
Ligaen i Ungarn
Ligaen i Uruguay
Ligaen i USA
Ligaen i Wales

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken liga er bedst?  (Læst 4062 gange)
Barfoed91
Gæst

Sv: Hvilken liga er bedst?
« Svar #15: 09 Jan 2009, 11:05 »

Ja, kan godt se din pointe.
I FM08 spillede jeg også som Man City, og jeg kom da som regel i top 3.
Det er nok fordi der kan ske så meget i den Engelske Liga, og som der bliver sagt, så er der jo så mange hold der har et kæmpe potentiale. Det er i hvert fald ofte meget spændende!

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 09 Jan 2009, 11:09 »

De engelske holdt dominerer fuldstændig CL, har de sidste to år haft 3 hold i semfinalerne...

Barfoed91
Gæst

« Svar #17: 09 Jan 2009, 11:15 »

Ja, men også derfor kunne det jo være mere udfordrende at tage et andet hold, og prøve at vinde CL med det?
Det er måske bare mig, men jeg synes også det er meget fedt at tage et mellemstort- til lille hold og prøve at få det til helt til tops, f. eks. ved at vinde CL.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #18: 09 Jan 2009, 11:41 »

Ind til videre har jeg kun haft to spil i FM09, det ene med Parma og det andet med Inter Bratislava. Mit første spil var spillet med Parma, som jeg på et tidspunkt var kørt lidt træt i, så jeg startede op med Inter Bratislava, men efter at have domineret rækken totalt med dem, i et par måneder, vendte jeg tilbage til Parmaspillet, og har spillet på det lige siden.

Jeg spiller klart mest i de Italienske rækker, dog kun yderst sjældent med mit favorithold irl, Milan, da det simpelthen er for nemt. Jeg vil have lidt flere udfordringer, og selvom man måske skulle tro, at Parma ikke er det mest udfordrende hold at spille med i længden, så er det alligevel først nu i 13/14 sæsonen, at det rigtigt begynder at køre for mig. Det er selvfølgelig nok til dels fordi spillet også var mit første i FM09, og jeg derfor lige skulle lære det hele at kende. Og da jeg så var ved at have fået så meget styr på taktikken, at jeg vandt mere end jeg tabte, så kom patchen, og så kunne jeg begynde forfra, med at opbygge min taktik, da den gamle faldt fuldstændig fra hinanden.

Nå, jeg røg vist lige ud på et lille sidespor  Smiley Men i hvert fald, så er jeg klart mest til at spille i Italien, der er en masse spændende klubber, også i de lavere rækker, hvor der faktisk er mange klubber, der oser af historie (en ret vigtig faktor for mig, når det drejer sig om at opretholde interessen for et spil). Det spil i serien, der for alvor vagte min interesse, havde i øvrigt kun de Italienske rækker med, CM2 Italia, eller noget i den stil, husker ikke versionen præcis, men mener man startede i 96 (uden dog heller at være helt sikker på det). Så min interesse for at spille i det Italienske er jo nok startet allerede dengang, der var det dog mit favorithold, Milan, der blev spillet klart mest med.

I FM09 bliver Parma spillet nok heller ikke mit sidste spil i Italien, da jeg har et lille udestående med Verona, som jeg havde et spil med i FM08, som jeg aldrig rigtig blev færdig med. Pro Vercelli skal nok også lige føres tilbage i toppen af Italiensk fodbold, hvor de befandt sig for 100 år tilbage, hvor de faktisk vandt så meget, så det kun er ganske få klubber, der endnu har overhalet dem i kampen om at have vundet flest mesterskaber. Der er masser opgaver at tage fat på i Italien, og jeg når sikkert ikke dem alle i FM09, men så sker der i virkeligehedens verden så meget i Italien, at der sikkert er en god håndfuld nye opgaver at tage fat på i FM2010  Smiley

Barfoed91
Gæst

« Svar #19: 09 Jan 2009, 15:19 »

Okay... Så Italien er lige dig Wink

-LFC-
Manager

« Svar #20: 09 Jan 2009, 15:41 »

Jeg må sgu sige, at Italien er ved at overtage positionen som min favoritliga. Smiley

Spillede i '08 helvedes masse i Priméra og havde kun 2 italienske spil (Som dog også blev lange Wink), men her i 09 har jeg allerede startet 4 spil op i Serie A. Der er jo mange gode muligheder som DNE siger. Milans plejehjem skal reetableres. Det er ganske vidst rimeligt let og man kan hurtigt blive en altdominerende faktor igen og hvis man er en dygtig manager allerede vinde Serie A i første sæson. Så er der Juventus, hvor der skal renses ud for mange middelspillere, så kan man tage det sidste skridt med Fiorentina til toppen af Serie A og europæisk fodbold, mens Roma skal vinde mesterskabet igen. Inter gider jeg slet ikke at røre med en ildtang.

Det jeg godt kan li' ved Serie A, at der er rimeligt langt til de næste hold. Der er ganske vidst ikke langt fra Fiorentina til Sampdoria, men der er rigtigt langt fra Sampdoria til Inter og det tager en del år at etablere Sampdoria på siden af Inter. Jeg har selv spillet en sæson med dem, hvor jeg blev 2'er og vandt UEFA Cuppen, men jeg har netop overgivet mig til et andet hold. Nemlig Napoli. Diego Maradonas gamle hold skal tilbage i toppen af Serie A og det tager sin tid. Jeg er selv lidt inde i første sæson med dem og ligger nummer 3 tror jeg efter 5 runder med 4 sejre og 1 uafgjort. Blandt andet 3-1 ude over Fiorentina. Så kan man også føre det mest fimsede hold i hele verden (Wink) De lyserøde fra Palermo til tops, som deres flere gode spillere gennem sæsonerne har givet dem potentiale for, men også Udinese har et skarpt hold. Så er der flere spændende hold i Serie B som blandt andet Parma, så ja der er meget at tage fat på i Serie A.

Smiley

Barfoed91
Gæst

« Svar #21: 09 Jan 2009, 15:54 »

Endelig lidt Italiensk til forskel fra det Engelske Wink
Italien er også mit 4. valg.
Kan godt lide deres spillestil, og de har næsten lige så mange muligheder som den engelske.
Tror sagtens Italien kan blive mere populær hvis man giver det en chance.
Spiller i øjeblikket med Brøndby, og overvejer jobtilbud fra Udinese eller Middlesbrough... Begge hold skal hjælpes lidt, og kan godt lide udfordringer Opstemt:D

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #22: 09 Jan 2009, 16:50 »

Ligaen i Tyskland da jeg kun spiller med Bayern.

Barfoed91
Gæst

« Svar #23: 09 Jan 2009, 17:19 »

Bayern er også et nice valg. Et af de eneste tyske klubber, jeg gider spille.

Barfoed91
Gæst

« Svar #24: 10 Jan 2009, 00:45 »

Det er egentlig utroligt.
Afstemningen er godt nok kort, og langt fra alle har jo stemt, men der er utrolig mange lande der aldrig bliver valgt.
Jeg skulle måske oprette en ny afstemning om, hvilke ligaer der bliver spillet generelt, og så kan man selvfølgelig vælge at sætte kryds i alle ligaerne hvis man nu spiller alle ligaerne...
Hvad synes I?
Jeg vil nok lige lade der gå lidt tid, når jeg nu lige har oprettet denne afstemning, men vil godt høre Jeres meninger om det.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010