home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Hvilken liga er bedst?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken liga kan DU bedst lide at spille i?
Ligaen i Argentina
Ligaen i Australien
Ligaen i Belgien
Ligaen i Brasilien
Ligaen i Bulgarien
Ligaen i Chile
Ligaen i Columbia
Ligaen i Danmark
Ligaen i England
Ligaen i Finland
Ligaen i Frankrig
Ligaen i Grækenland
Ligaen i Holland
Ligaen i Hong Kong
Ligaen i Hviderusland
Ligaen i Indien
Ligaen i Indonesien
Ligaen i Irland
Ligaen i Island
Ligaen i Israel
Ligaen i Italien
Ligaen i Kina
Ligaen i Kroatien
Ligaen i Malaysia
Ligaen i Mexico
Ligaen i Nordirland
Ligaen i Norge
Ligaen i Østrig
Ligaen i Peru
Ligaen i Polen
Ligaen i Portugal
Ligaen i Rusland
Ligaen i Schweiz
Ligaen i Sverige
Ligaen i Singapore
Ligaen i Skotland
Ligaen i Slovakiet
Ligaen i Slovenien
Ligaen i Spanien
Ligaen i Sverige
Ligaen i Sydafrika
Ligaen i Sydkorea
Ligaen i Tjekkiet
Ligaen i Tyrkiet
Ligaen i Tyskland
Ligaen i Ukraine
Ligaen i Ungarn
Ligaen i Uruguay
Ligaen i USA
Ligaen i Wales

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken liga er bedst?  (Læst 4071 gange)
Barfoed91
Gæst

Hvilken liga er bedst?
« : 08 Jan 2009, 23:08 »

FM09 er jo bare for sjovt  funny
Så når man skal i gang med et nyt spil, hvilken liga er så den fedeste at spille i?
Der er jo så mange muligheder, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvilke ligaer der bliver spillet mest.

Nå men, tak fordi I gider at svare Wink

Humle1337
Førsteholdsspiller

Sv: Hvilken liga er bedst?
« Svar #1: 08 Jan 2009, 23:24 »

Syntes det er et godt spg, eftersom jeg allerhelst vil spille i England, så er det hold jeg bedst kan lide at spille med nu Fiorentina, hvilken nogle gange giver et problem til hvem med har lyst til at spille med, I England er det så Everton, Man City eller Chelsea jeg spiller med

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #2: 08 Jan 2009, 23:27 »

Jeg spiller generelt mest i Spanien. Det er hovedsagligt fordi jeg elsker den offensive spillestil som man ofte ser, eller i det mindste er nem at indføre på holdene. Derudover har det selvfølgelig også noget med klubberne at gøre, da jeg er trofast Real Madrid fan, og derudover har flere andre hold i Spanien som jeg nyder at følge.
Lige nu spiller jeg dog i den franske liga, med Lyon, hvilket også er en meget interessant liga. dog til tider måske lidt nemt når man er Lyon. Så er der jo så heldigvis den Europæiske udfordring i CL.

Af grunde jeg ikke kan forklare kan jeg ikke døje at spille i England, hvilket jeg faktisk hverken har gjort i FM 09 eller 08. Heller ikke med Tottenham, hvilket ellers er et hold jeg har fulgt helt fra jeg begyndte at interessere mig for fodbold.

Szczesny
Manager

« Svar #3: 08 Jan 2009, 23:42 »

Jaah... Kan bedst lide at spille i Championship. Du har spurgt hvilken liga man bedst kan lide at spille i, men skrevet et land  som svarmulighed Peace (flueknepning?)

Plejede at have en tendens til Sas-liga og Liga BBVA, men den er ligesom forduftet til fordel for hhv. Premier League og CCC, dog mest CCC.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Andreas93
Gæst

« Svar #4: 08 Jan 2009, 23:44 »

Det er nok england, da at jeg synes der er mange spændende klubber at vælge imellem. Jeg kan bedst lide at spille med midterhold og jeg synes der er mange gode at vælge imellem i england som Man city, Tottenham og Newcastle. En anden grund til at jeg kan lide at spille i England er, at de fleste klubber har et godt transferbudget at handle for. Jeg spiller næsten aldrig med bundhold i England og hvis jeg skal spille med tophold er det næsten altid Arsenal.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #5: 08 Jan 2009, 23:45 »

England uden tvivl Opstemt

enged
Gæst

« Svar #6: 08 Jan 2009, 23:49 »

Singapore Cool

SoAP
Gæst

« Svar #7: 08 Jan 2009, 23:50 »

Enten Tyskland eller England.

Barfoed91
Gæst

« Svar #8: 09 Jan 2009, 00:05 »

Jaah... Kan bedst lide at spille i Championship. Du har spurgt hvilken liga man bedst kan lide at spille i, men skrevet et land  som svarmulighed Peace (flueknepning?)

Plejede at have en tendens til Sas-liga og Liga BBVA, men den er ligesom forduftet til fordel for hhv. Premier League og CCC, dog mest CCC.

Hehe, det med landet der... UPS Peace Mener den bedste liga i netop det land...

Barfoed91
Gæst

« Svar #9: 09 Jan 2009, 00:08 »

Jeg kan selv bedst lide den bedste liga i Danmark, Spanien, England eller Italien. Mest fordi jeg kender de fleste hold der...
Men hvis jeg bliver for træt i et spil kan jeg godt oprette et nyt, som foregår i et helt andet land, bare for hyggens og erfaringens skyld Wink

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #10: 09 Jan 2009, 00:21 »

Jeg spiller mest i England, Tyskland og Spanien eftersom jeg altid har kunnet li' at spille der. Jeg spiller nok i England fordi mit favoritthold (Manchester United) spiller der, men jeg er også andre hold end bare dem.

Jeg tager også turen til Norge af og til og spiller der, og det bliver lidt fra Italien også, men de tre jeg har nevnt er vel der jeg holder mig for det medste af tiden Wink

azzkikr
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 09 Jan 2009, 08:22 »

Jeg spiller altid i England eller Danmark. Jeg har spillet CM / FM siden 2000 tror jeg, og kun været manager for disse hold:

Barrow
Esbjerg
Liverpool
Blackpool
Brøndby

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 09 Jan 2009, 08:29 »

jeg har kun haft 2 spil i 09, et med Liverpool og et med leeds. Så jeg må vidst sige at den engelske er den bedste.! Opstemt

Barfoed91
Gæst

« Svar #13: 09 Jan 2009, 10:28 »

Tjaa... Det ser ud til, at England er foretrukkent og Danmark kommer ind på en 2. plads.
Det havde jeg også regnet lidt med, men jeg troede stadig der ville være flere i Spanien f.eks.
Nå, men det bliver fedt at se, som afstemningen skrider frem Wink

alek9000
Manager

« Svar #14: 09 Jan 2009, 10:29 »

Jeg synes klart den engelske er den fedeste. Der er så meget konkurrence, da der jo er 'the big four' og så er der pengeklubberne (City, Tottenham og Newcastle), og så er der Aston Villa og Everton, som jokere.

En af de klubber jeg har nævnt plejer altid at overraske ved mig, og ender indefor top 4, så det er også med til at gøre spillet sjovt, at nye klubber overtager tronen. Fx i mit gamle Arsenal spil i FM08 var Liverpool og Man Utd gået bankerot og lå i Coca Cola championship og kæmpede om at rykke op, hvorimod Southampton var blevet en magtfaktor sammen med mig i PL.

Og så er der jo også den prestigefyldte FA cup, hvorimod jeg synes, at den spanske pokalturnering bare er noget man skal vinde for at komme i UEFA cup.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010