home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  5000 - Scandinavian First Class #4
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 5000 - Scandinavian First Class #4  (Læst 5126 gange)
Guldbrand
Gæst
 
5000 - Scandinavian First Class #4
« : 08 Jan 2009, 22:37 »


Mødet med en FCK fan
Jeg sender et sidste knytnæveslag i fjæset på ham – manden er allerede bevidstløs, så nogen ville måske mene at det sidste slag var unødvendigt, men ikke for mig. Svinet skal have en lærestreg og derfor det ekstra slag i fjæset. Vi havde pænt bedt ham om at tage hans FCK trøje af og fortalt ham at vi ikke ligefrem er begejstrede for at man bære den slags trøjer når man vandre rundt
i Odense. Manden valgte dog at ignorer os og da vi konfronterede ham anden gang, valgte han på en flabet måde at sige vi skulle blande os uden om. Den bemærkning faldt bestemt ikke i god jord hvilket resulterede i en omgang tæsk.
Flere vidner havde set hele episoden og politiet var allerede blevet kontaktet,  vi skyndte os derfor at splitte os ad og stikke af fra stedet.

Dagen efter kunne man læse om det i den lokale avis, hvor politiet havde udtalt det som en hovedløs handling fra en flok hooligans der overfaldte en uskyldig mand. Tja, hooligans det er vi måske, men havde manden blot taget hans FCK trøje af, så havde der ingen problemer været. 

Hvem vi er?
Overfald som mod fuck’eren er noget man godt kan begynde at vende sig til. Vi er en ny fan fraktion der ikke bryder sig om andre farver end OB’s blå og hvide og det giver vi gerne udtryk for igennem vold. Vores hensigter er at skade de andre fans og skabe et ry omkring Odense Boldklub der får selv de mest inkarnerede fans i England og Italien til at skælve.  Fan fraktionen hedder ”5000 – Scandinavian First Class” og der er pt. 7 medlemmer tilknyttet. Vi er dog åbne over for nye medlemmer, der hvis de overholder de krav vi har til dem kommer på en trial før de bliver endelige medlemmer.






Jeg vil gerne byde velkommen til min første FM 09 blog der omhandler holliganisme. På forhånd vil jeg gøre det klart at at alle racistiske handlinger og anden form for provokation  i denne blog udelukkende er skabt omkring personen i bloggen og ikke har noget med mig at gøre som person. Jeg undskylder på forhånd hvis man skulle blive stødt af denne blog, men må bede jer om blot at holde jer fra den i så fald.

Mvh. Guldbrand
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 16:56 af Guldbrand » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #1: 08 Jan 2009, 23:14 »

Spændende med en synsvinkel vi sjældent er vidner til under blog-sektionen :-)

Ved ikke helt om jeg personligt bryder mig særlig meget om den, da vold jo ikke løser alt, men du formår stadig at holde mig fanget fra første til sidste linje. Dit grafik er rigtig flot, men det eneste lille minus er, at teksten på dit transferbillede er en smule sløret. Det kan jo også bare være, at det er mig der sidder her med trætte øjne, og er ved at falde i søvn ;-)

Møder du et kroatisk hold og vælger at give deres fans en ordentlig omgang bank, så kan du godt glemme alt om at have mig som fast læser ;-) - Ej spøg til side. Du skal have held og lykke med det hele. Keep it up!
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #2: 08 Jan 2009, 23:27 »

Det ser spændende ud..
Det er dejligt emd et nytsynsvikel..

Glæder mig til at høre mere.. Wink

Jeg glad for at det var en fc(u)k'er der blev banket..  funny
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #3: 08 Jan 2009, 23:30 »

en fck fan der for tæsk af en ob fan    funny

Ej så til bloggen, rigtigt fin start du holder en fra start til slut. Det er spændende at se en ny synsvinkel end bare en af dem man plejer. Grafikken er også god, og er dejlig og simpel. Keep it up Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #4: 09 Jan 2009, 07:43 »

Spændende med en synsvinkel vi sjældent er vidner til under blog-sektionen :-)

Ved ikke helt om jeg personligt bryder mig særlig meget om den, da vold jo ikke løser alt, men du formår stadig at holde mig fanget fra første til sidste linje. Dit grafik er rigtig flot, men det eneste lille minus er, at teksten på dit transferbillede er en smule sløret. Det kan jo også bare være, at det er mig der sidder her med trætte øjne, og er ved at falde i søvn ;-)

Møder du et kroatisk hold og vælger at give deres fans en ordentlig omgang bank, så kan du godt glemme alt om at have mig som fast læser ;-) - Ej spøg til side. Du skal have held og lykke med det hele. Keep it up!

Jeg er bestemt på ingen måder selv tilhænger af vold, og mener ligesom dig at det ikke løser noget. Men jeg er vild med filmen "Green Street Elite" og syntes det kunne være spændende med en blog med en lidt anden synsvinkel end man plejer at se.

Ang. billedet, så ja det er desværre lidt sløret, så jeg vil se i fremtiden om jeg kan gøre det lidt bedre.   Smiley
 
Det ser spændende ud..
Det er dejligt emd et nytsynsvikel..

Glæder mig til at høre mere.. Wink

Jeg glad for at det var en fc(u)k'er der blev banket.. funny

Tak for kommetaren og ja, det var ikke helt ubevidst at det var en FCK'er der fik smæk   Wink

en fck fan der for tæsk af en ob fan    funny

Ej så til bloggen, rigtigt fin start du holder en fra start til slut. Det er spændende at se en ny synsvinkel end bare en af dem man plejer. Grafikken er også god, og er dejlig og simpel. Keep it up Thumbs Up

Glad for at du følger med, og at du også finder det spændende med en anden synsvinkel end dem man plejer. Det var et af de største krav jeg havde til mig selv da jeg valgte at starte en blog op, nemlig at den ikke skulle ligne de andre.   Smiley


Iøvrigt lidt bittert at jeg glemte at resevere det 2. indlæg til brug af en struktur over min blog, men det må vel kunne løses på en anden måde..   Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #5: 09 Jan 2009, 07:54 »

Kan huske jeg engang have en hooligan blog, desværre gik spillet tabt :/

glæder mig til at følge Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #6: 09 Jan 2009, 15:28 »


Aalborg away –  Knægt stukket ned på åben gade

Hans skrig kunne høres på lang afstand, men med et blev der stille fra hans mund. Øjnene blev store og ansigtsudtrykket lignede et der ikke kunne få luft. Den blot 15-16 årige knægt var blevet stukket ned på åben gade. Fuldstændig umotiveret var den unge knægt der blot få meter foran os var kommet til syne fra en
  sidegade i Aalborg blevet overfaldet og stukket ned. Hans jævnaldrene venner var for længst stukket af da vi indledte vores overfald på dem som et resultat af alt for meget sprut og for mange stoffer i den to en halv time lange bustur til Aalborg.

Det var ikke mig der havde ført kniven, men jeg var til stede da det skete og følte at det lige så godt kunne have været mine 100 kg der lå oven på den forsvarsløse dreng. Der er dog ikke noget der hedder fortrydelse i vores miljø og selvom vi godt vidste at vi var gået over stregen, så var det samtidigt startskudet for vores nye fraktion. I morgen ville vi være kendte af alle, vores handling ville komme på landets avisforsider mens Hr og Fru jensen ville føle en foragt over for os. Det er dog denne foragt der er vigtig for os, for med tiden vil den udvikle sig til en frygt – En frygt for at man selv ville blive overfaldet og en frygt for at bære man de forkerte farver så kan det ende fatalt.

Ambulancefolkene ankom hurtigt til stedet mens politiet indsatte ekstra styrker ind i byen som svar på vores handling hvor en nultolerence blev indført overfor fansene. Ved ingangen til stadionet blev samtlige kropsvisiteret for beviser der kunne lede dem hen til den skyldige for overfaldet - Tøjet blev søgt efter blod og alle fik deres egen lille forhøringen inden man fik lov til at komme forbi kontrolen. Den skyldige der havde ført kniven var dog bevidst om at politiet ville intensiverer deres jagt på ham ved stadionet og havde fornuftigt nok valgt at blive væk.

Et sparsomt signalement fra de få vidner gjorde at vi ikke havde nogen problemer med at komme igennem indgangskontrollen til stadionet, men grundet den ekstra kontrol af os udebanefans, betød at vi bag stadionet måtte lægge øre til kampens enige mål der blev scoret efter blot 3 minutter. Hans Henrik Andreasen sikrede os sejren med hovedet efter en assist fra Björn Rundström.

Logged

ronaldo9018
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #7: 09 Jan 2009, 15:44 »

Rigtig fed blog du har gang i .. Gode resultater..

Hvad er størrelsen på dit topbanner?
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #8: 09 Jan 2009, 15:48 »

Rigtig fed blog du har gang i .. Gode resultater..

Hvad er størrelsen på dit topbanner?
Mange tak, er glad for at du syntes godt om bloggen   Thumbs Up

Topbanneret er: 592x159 pixels..  Kan du se ved at højreklikke og så vælge egenskaber..
Logged

ronaldo9018
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class
« Svar #9: 09 Jan 2009, 15:50 »

Det var så lidt..Smiley

Hehe okay, tak..
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class #3
« Svar #10: 10 Jan 2009, 11:26 »


Brøndby hjemme – Tæt på kogepunket

”Der kommer nogle sniffere” råbte en af de andre og vi skyndte os ind i en opgang så de ikke skulle få øje på os. Det var ikke fordi at vi var bange for dem, men vi var i klart undertal og ville hellere vente på backup og lave et surprise attack på dem.

Vi ledte efter ting inde i opgangen som ville kunne bruges som våben, men kun Peter mente at han fandt noget da han hev en tom barnevogn frem og sagde at vi kunne bruge den som rambuk! Vi andre kiggende underligt på hinanden, inden vi faldt sammen af grin.
Ikke destromindre så bestemte Peter sig for at benytte sig af den og netop som snifferne havde passeret os, sprang han frem med barnevognen og prøvede i bedste vilkår at bruge den som rambuk. Vi andre kom lige efter ham og endnu et slagsmål var brudt ud før kampstarten. 


Det havde generalt været en hård opgave for politiet at holde styr på de mange fans der var godt tændte idag. Der havde allerede været arrangerede fights uden for byen og inde i centrum havde flere Brøndby og OB supportere været i konflikt med hinanden og politiet.

Vi var 6 mod 14 og det var bestemt noget der kunne mærkes. Jeg havde allerede modtaget de første mange slag og spark uden at havde givet alt for mange ud selv. En enkelt kæberasler fik jeg dog sendt afsted der havde sendt en af de forpulede sniffere i jorden, men jeg havde tilgengæld også selv fået en på hatten. Heldigvis var hjælpen på vej og ud af ingenting og fra flere retninger kom der 15-20 OB’ere stormende. Bundbyerne var dog ikke sådan at slå ud og de tog kampen op. Respekt herfra, men samtidigt tåbeligt for det var nu dem der var i klart undertal og deres tur til at få tæsk.
Kun sirenerne fra politivognene der var på vej fik os til at tage flugten fra stedet, men heldigvis havde vi haft tid nok til at sørge for at mindst et par stykker af dem ikke ville være i stand til at tage til kamp idag.

På stadionet var der også fuld gang på kædlerne, Brøndby var som altid mødt op i et stort antal men noget skuffende havde der kun været knap otte en halv tusinde tilskuere til kampen. Det forhindrede os dog ikke i at skabe en fantastisk stemning og oven på kampens start der resulterede i hele 3 scoringer inden for det første kvarter gjorde ikke stemningen ringere af den grund. Heldigvis og fuldt fortjent så var det OB der havde stået for to af scoringerne og det var da også OB der efter kampen kunne glæde sig over sejren på 2-1. Bestemt ikke noget de mange Brøndby tilhængere var tilfredse med da de følte sig snydt for et straffespark. ”But thats life” - De havde allerede fået tilkendt et lidt tyndt straffespark i første halvleg som de udnyttede, så det ville være fusk hvis de fik tilkendt et til.




Logged

korzika
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class #3
« Svar #11: 10 Jan 2009, 11:41 »

Wow! Rigtig fed blog!

Keep it up!
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class #3
« Svar #12: 10 Jan 2009, 11:43 »

Hej Guldbrand. Det ser jo lovende ud det her.

Nu er jeg selv bosat i Odense, så det har nok lidt med det at gøre, men det er bestemt en god blog. Synes dog ikke så meget om det seneste "resultat banner" - kan meget bedre lide det du lavede i updaten før, som kun var sort/hvid. KIU Opstemt

EDIT: Det jo smag og behag. Forget it hehe  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 11:45 af superpew » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class #3
« Svar #13: 10 Jan 2009, 11:49 »

Wow! Rigtig fed blog!

Keep it up!
Mange tak, er glad for at du kan lide den   Smiley

Hej Guldbrand. Det ser jo lovende ud det her.

Nu er jeg selv bosat i Odense, så det har nok lidt med det at gøre, men det er bestemt en god blog. Synes dog ikke så meget om det seneste "resultat banner" - kan meget bedre lide det du lavede i updaten før, som kun var sort/hvid. KIU Opstemt

EDIT: Det jo smag og behag. Forget it hehe Thumbs Up

Du har ret i at farverne for at indikere hvilken slags kamp det er, måske er lidt for fremtrædende. Det skyldes egentlig at jeg har lavet billedet på en lidt anden måde end før, for at gøre kvaliteten i billedet bedre. Men jeg vil kigge på det til næste update   Thumbs Up


Som altid er konstruktiv kritik brugbart, og i må mere end gerne komme med det. Også selvom det skulle være en lille ting..   Wink
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5000 - Scandinavian First Class #3
« Svar #14: 10 Jan 2009, 12:18 »

Nice blog, mega fed grafik, læser med her. Hvem har lavet de der billeder?
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010