home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1092 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Leeds united i PL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leeds united i PL  (Læst 694 gange)
Sigmor
Lilleputspiller
*

Leeds united i PL
« : 08 Jan 2009, 20:57 »

Jeg er strandet i 4 sæson med Leeds united og søger råd til hvordan jeg lige skal tage dem et skridt højere.

Jeg formåede til stor overraskelse, for mig selv, at rykke op i Premier league efter 2 sæsoner. jeg startede med at vinde League 1 og året efter vandt jeg oprykkelse via sejr i playoff over Wigan.

Første sæson i PL var ren overlevelse; men heldigvis sikrede jeg mig en 17 plads foran Fulham, Stoke og Bolton.

I 4 sæson er jeg nu kommet tll januar måned og jeg indtager p.t 12 pladsen, hvilket egentlig er fint no, men synes bare der er så meget mere kvalitet i holdet.

Jeg sidder desværre ved en lånt computer, så jeg har først mulighed for at ligge et ss op af holdet imorgen.

Målmand Ashdown
Højre back
Venstre back Rodriguez (20årig portugisisk landholdsspiller)Wonderkid
midterforsvar Aubey
midterforsvar Pearce

Defensiv midtbanespiller Felleine
Midtbane Rodney Sneijder Wonderkid
Midtbane Skjaldbraad
offensivmidtbane mikkel thygesen

angreb Iaquinta
og en finsk landsholdspiller berglund Wonderkid.

Det største problem jeg kan se ved holdet er at gennemsnitalderen kun er på 21, så spillerne mangler en del rutine. Derfor jeg har købt Iaquinta.

håber i har nogle kommentarer i kan smide??? Ved godt det kan være svært at give nogle svar uden at se spillerne, men måske nogle af jer havde været i en ligende situation og havde gjort noget ved klubben som var udslagsgivende.

BuLa
Ynglingespiller

Sv: Leeds united i PL
« Svar #1: 08 Jan 2009, 21:07 »

At du ligger nr. 12 er jo egentligt ikke noget skidt, taget i mente at det er din anden sæson. Det der plejer at være godt for mig, når jeg tager et mindre hold og rykker op i divisionerne er, at have en stamme af spillere som jeg bygger op ad. Udfra dit hold kan jeg forestille mig, at du har skiftet rigtigt meget ud i din trup - og under den udskiftelse har du kun købt talenter.

Javel, et ungt hold er også godt. Men som i virkeligheden så vinder hold kun bestående af unge spillere altså ikke. Få spillerne spillet sammen, bid i det sure æble og snup en 12 plads denne sæson, køb kun enkelte spillere i stedet for, at købe et helt hold.

Fidusen med at købe en rutineret spiller, har jeg svært ved, at se skulle virke.

Ingen idé om du kan bruge dette indlæg til noget, men som sagt, det har virket for mig, at have en stamme at bygge holdet op omkring

Held og lykke

Sigmor
Lilleputspiller
*

Sv: Leeds united i PL
« Svar #2: 08 Jan 2009, 21:14 »

Det kan jeg helt sikkert. Tror også det er sådan noget jeg skal ud i, for som du selv nævner så har jeg skiftet utrolig meget ud fordi jeg er rykket op 2 sæsoner i træk og derfor følte mig nødsaget til det. men som du siger en 12 plads er ikke skidt. Tror jeg køber en rutineret offensivmidt her i transfer vinduet og så må det være nok.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010