home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Valencia CF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF  (Læst 719 gange)
skovmanden#1
Gæst
 
Valencia CF
« : 07 Jan 2009, 20:26 »


Valencia

Pressemøde


01.07.08

I dag kl. 14:00 var der indkaldt til pressemøde på Mestalla det skyldtes at Manager Unai Emery havde været oppe i et kæmpe skænderi med bestyrelsen og nu havde de altså fået nok og sagt Emerys jo op. Nu er de selvfølgelig tvunget til at skynde sig ud og finde en ny manager, da sæson start er lige om hjørnet.

Jeg er meget ked af at måtte sige farvel til Unai Emery da jeg håbede på at vi skulle få et langt og solidt samarbejde, men det er svært at samarbejde med en som man ikke kan stole på og derfor er jeg selvfølgelig nød til at sige farvel til Unai Emery. Vi er nu på kig efter en ny manager og jeg har allerede et par stykker i tankerne. Det sagde B.formand Vicente Soriano. 

08.07.08
I dag kl. 13:00 kunne Valencia så præsentere deres nye manager. Det blev Frank Rijkaard som nu skal lede Valencia frem til en ny storhedstid, med ny triumfer. Frank Rijkaard var ikke den eneste Vicente havde i kikkerten, også Mario Kempes og Claudio Ranieri var tæt på at komme til mestalla, men valget faldt som sagt på Frank Rijkaard og det skal blive rigtig spændende og se om han kan vende Valencias dårlige resultater og måske hente ny pokaler til det eller så fyldt pokal skab.

Jeg er meget glad for at komme til sådan en stor klub som Valencia, jeg har fået en varm velkomst og glæder mig nu blot til at komme i gang med liga. Selvfølgelig bliver det sjovt at møde min gamle klub Barcelona. Jeg regner ikke med der kommer de store indkøb i år da vi har et stramt transfer budget. Mit mål for denne første sæson er at ende i den bedste halvdel af ligaen og komme i semifinalen i UEFA cuppen. Sagde den nye manager Frank Rijkaard

                                                                                                                                                         

Updates

                                                                                                                                                         

Pokal skabet
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Valencia CF
« Svar #1: 08 Jan 2009, 18:38 »

spændende
følger helt sikkert med
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010