home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe  (Læst 4150 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Laudrup ryger videre i systemet. Uden faxe
« Svar #15: 14 Maj 2006, 22:52 »

Jeg håber lidt at Laudrup ender i Real Madrid. De kunne godt bruge en ordentlig træner snart

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #16: 14 Maj 2006, 22:53 »

Jeg håber lidt at Laudrup ender i Real Madrid. De kunne godt bruge en ordentlig træner snart
Dine to sætninger hænger jo slet ikke sammen.

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 14 Maj 2006, 23:00 »

Hvorfor gør de ikke det? Hvis nu, MisterFCK holder med Real Madrid, og synes at Laudrup er en god træner? Så hænger de da fint sammen.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #18: 14 Maj 2006, 23:03 »

Dine to sætninger hænger jo slet ikke sammen.
Der er nok en grund til at han har sat punktum efter hver sætning, så hænger de jo ikke sammen Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #19: 14 Maj 2006, 23:08 »

Der er nok en grund til at han har sat punktum efter hver sætning, så hænger de jo ikke sammen Wink

Øh?

Ja det er jeg da klar over MeeLo, men det er så min måde at indikere at jeg mener noget andet Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #20: 14 Maj 2006, 23:09 »

Hvorfor gør de ikke det? Hvis nu, MisterFCK holder med Real Madrid, og synes at Laudrup er en god træner? Så hænger de da fint sammen.

Det var det jeg mente Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #21: 14 Maj 2006, 23:10 »

Jeg må så nok indrømme at jeg ikke synes han er en god træner.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 14 Maj 2006, 23:11 »

Øh?

Ja det er jeg da klar over MeeLo, men det er så min måde at indikere at jeg mener noget andet Smiley

Ja sådan havde jeg osse forstået det. Men mener nu at han er en god træner, bare en anden klub som er bedre lige fortiden... tror i øvrigt at hans spille filosofi passer kanon til spanien...

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #23: 14 Maj 2006, 23:14 »

En klub der er bedre for tiden? hvis skyld er det at BIF underpræsterer i Jylland (når de nu normalt er pisse gode hjemme og øst for lillebælt) ja det kan ikke være spillerne der pludselig er blevet dårligere efter en tur over broen Smiley jeg mener Laudrup har meget af skylden, men det hører ikke denne tråd til.

MeeLo
Gæst

« Svar #24: 14 Maj 2006, 23:15 »

Øh?

Nej, det er så det men du kan jo ikke sige at folks sætninger ikke hænger sammen hver gang de har en anden mening end din.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #25: 14 Maj 2006, 23:18 »

Huh Jeg tror alle andre fattede pointen jas. Jeg mente ikke at en god træner, og Laudrup hænger sammen, det skrev jeg så, ingen ben i det Wink
« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 23:20 af Ramos 4 » Logged

tturbo1
Manager

« Svar #26: 14 Maj 2006, 23:29 »

Sjovt som meningerne om Laudrup er ændret, bare fordi de spiller en lorte halvsæson.
Mistede meget respekt for Brøndbys fans i dag må jeg indrømme.
Forrige år var det kun udtur, at de ikke vandt mesterskabet og sidste år vandt Brøndby the Double, så vidt jeg husker og der var han den helt store helt på Vestegnen.

Jeg syntes stadig han er en kanon træner med den rette fodbold filisofi. Og meget sympatisk at høre på, modsat hans arrogante lillebror.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #27: 14 Maj 2006, 23:52 »

Hvordan kan han være en kanon træner? ja spillestilen er super hvis de spiller på et billiardtæppe hjemme foran FAXE tribunen, men faktum er at ét guld på 4 år ikke er godt nok! at hans idéer er gode hjælper ikke meget. Han er meget sympatisk og en flinker fyr Wink men han mangler taktiske evner når det virkelig gælder, og holdet er i modvind, hans stil med bare at spille på samme måde lige meget hvad, holder tydeligvis ikke.
Han mangler en del taktisk og som træner i det hele taget endnu, han skal nok blive en god træner en dag, men tålmodighed er ikke noget man har i en topklub.
I øvrigt er hans indkøb og mangel på samme ikke skide gode heller. Han får alt han peger på, men alligevel udebliver resultaterne, set generelt over hans trænerkarriere på Vestegnen.
PS det er ikke kun halvsæsonen der er ringe, vi var lige så ringe på udebane i første halvdel af sæsonen.

« Seneste Redigering: 15 Maj 2006, 00:00 af Ramos 4 » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #28: 14 Maj 2006, 23:55 »

Sjovt som meningerne om Laudrup er ændret, bare fordi de spiller en lorte halvsæson.
Mistede meget respekt for Brøndbys fans i dag må jeg indrømme.
Forrige år var det kun udtur, at de ikke vandt mesterskabet og sidste år vandt Brøndby the Double, så vidt jeg husker og der var han den helt store helt på Vestegnen.

Jeg syntes stadig han er en kanon træner med den rette fodbold filisofi. Og meget sympatisk at høre på, modsat hans arrogante lillebror.

Præcis...

...Pinligt at være Brøndbytilhænger idag!  Forlegen

tturbo1
Manager

« Svar #29: 14 Maj 2006, 23:59 »

Hvordan kan han være en kanon træner? ja spillestilen er super hvis de spiller på et billiardtæppe hjemme foran FAXE tribunen, men faktum er at ét guld på 4 år ikke er godt nok! at hans idéer er gode hjælper ikke meget. Han er meget sympatisk og en flinker fyr Wink men han mangler taktiske evner når det virkelig gælder, og holdet er i modvind, hans stil med bare at spille på samme måde lige meget hvad, holder tydeligvis ikke.
Han mangler en del taktisk og som træner i det hele taget endnu, han skal nok blive en god træner en dag, men tålmodighed er ikke noget man har i en topklub.
Sjovt sidste år hvor i vandt var der da ingen problemer?Huh? Der havde han den rette indstilling og det gik fint med det taktiske.
Men i år har de været ramt af skader på et par vitale pladser og samtidig mistede de 2 stærke profiler i Agger og Skoubo.
De har begge været hårdt savnet på Brøndbys hold. Dels fordi de ikke har haft en angriber der kunne tage over og dels fordi Per Nielsen har været ramt af skader ind imellem.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010