home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  amc indstillinger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: amc indstillinger  (Læst 2318 gange)
willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
amc indstillinger
« : 07 Jan 2009, 01:29 »

Jeg har et succesfuldt Roma spil igang, men har nogle problemer med at få min attacking midfielder til at fungere optimalt. Jeg har fantastiske spillere, hele holdet kører derud af, men alt alt alt for ofte fejler min amc. Er der nogen som har en god ide til hvilke indstillinger han skal have? Jeg spiller med to angribere!
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #1: 07 Jan 2009, 13:26 »

Er der slet ingen som bruger en offensiv midtbanespiller og har succes med det?
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: amc indstillinger
« Svar #2: 07 Jan 2009, 13:31 »

Er der slet ingen som bruger en offensiv midtbanespiller og har succes med det?
Du får nok ikke nogle svar hvis du ikke uddyber dig lidt.
Forklar fx:
hvilken formation du spiller med,
hvordan du gerne vil spille,
hvem er din OMC,
og skal han fungere som en playmaker?

Jo flere oplysninger desto flere svar.
vil gerne hjælpe dig hvis du uddyber det.
Logged

AMARFLIRT
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #3: 07 Jan 2009, 13:33 »

Jeg spiller med fenerbahce , med deivid som amc. han scorer hver 2 kamp, har bar fastat normale taktikker til en amc . men 1 angriber og 2 offensive fløj.
Logged

AMARFLIRT
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #4: 07 Jan 2009, 13:33 »

Kom til semifinale i champions league.
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #5: 07 Jan 2009, 14:11 »

Du får nok ikke nogle svar hvis du ikke uddyber dig lidt.
Forklar fx:
hvilken formation du spiller med,
hvordan du gerne vil spille,
hvem er din OMC,
og skal han fungere som en playmaker?

Jo flere oplysninger desto flere svar.
vil gerne hjælpe dig hvis du uddyber det.

Naturligvis vil jeg gerne uddybe.

Jeg spiller med Roma, har stor succes med en formation, hvor jeg spiller en 4-1-2-1-2, uden kanter. Jeg spiller med offensive backs, som konstant er med oppe og ligge den ind over og er meget deltagende i hvert eneste angreb. Min def. midtbane spiller er en dyb playmaker Pirlo type, der ligger og dikterer tempo og ligger mange killer balls. Samtidigt lukker han ned på hele banen og presser modstanderen. Mine to midtbanespillere lukker også ned på hele banen og den ene er mere def end den anden. De støtter begge op om angrebet, går med frem og laver killer balls, samt skyder udefra feltet. Min offensive midtbane er Kaka, men han spiller ikke helt optimalt, jeg har prøvet at få ham til at gå tilbage efter bolden, skyde ude fra feltet, støde med frem og være mere støttende end målscore. Mine to angriber er nogle hurtige nogen, dog begge med udemærket hovedstødstats.
Selve taktikken er kontrollerende, offensivt og jeg lukker meget få mål ind, samt scorer en del. Jeg har ikke noget at brokke mig over, udover jeg ikke synes at AMC giver mig ret meget.
Jeg har i 3 sæsoner spillet med Roma, som har givet mig to mesterskaber, 2 Champions league finaler, 2 Italienske cupper, det år jeg ikke vandt titlen, blev jeg nr 2 med 3 poin t op til nummer 1. Jeg lukker ca - 8-12 mål ind pr sæson og scorer ca 70-80 mål. Jeg benytter mig forresten af targetmen, hvor der bliver spillet i fødderne, da det er nogle små hurtige nogen jeg har oppe foran. Har Aguerro, Rossi, Vucinic og Balotelli. Alle gode angribere, som er hurtige, men også har ok i hovedstød.

Min OMC er Kaka og Pjanic på udskifterbænken. Jeg ønsker, at min OMC skulle ligge op til rigtig mange mål, men også en spiller, som kunne scorer nogle i løbet af sæsonen. Han skal ikke deltage meget i det defensive, men være en nøglespiller i det offensvie, samt være bindeleddet mellem midtbanen og angrebet.

 
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 14:14 af willads » Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #6: 07 Jan 2009, 14:57 »

Tænkte om en fri rolle ville måske hjælpe. Prøvede det en kort overgang, men ikke den store succes.
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #7: 08 Jan 2009, 00:30 »

Ingen der har nogen ideer?
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: amc indstillinger
« Svar #8: 08 Jan 2009, 06:04 »

Hvis du ikke har, så prøv at sætte hans langskud og dybe stikninger til ofte. Fri rolle på, Hold på bolden på, og så ville jeg nok bruge ham som targetman. Hans mentalitet ville jeg sætte til 2 mindre end dine angribere og kreativ frihed næsten helt op. Skærme af skal bare blive stående. Hans løb fremad banen skal bare være på blandet.

Prøv det en kort periode, og se om det virker Opstemt
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: amc indstillinger
« Svar #9: 08 Jan 2009, 08:22 »

x----x
---x---

Hvis det er sådan din offensiv ser ud, og du gerne vil have sat ham mere i scene, skal du sætte en pil op imellem angriberne, og sæt hans dybe stikninger til ofte, samt langskud til ofte. Han kommer garanteret til at lægge op til en masse mål, men scorer nok også en del, fordi angriberne trækker ud til siden og tager centerforsvarerne med(i de fleste tilfælde).
Logged


willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #10: 08 Jan 2009, 11:17 »

Tak for svarene, jeg prøver!
Logged

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: amc indstillinger
« Svar #11: 10 Jan 2009, 12:16 »

Jeg prøver lige at låne tråden. Jeg spiller i øjeblikket med Betis, og kan absolut heller ikke få min offensive midtbanespiller til at virke. Lige i øjeblikket bruger jeg en der hedder Edú. Jeg spiller en 4-4-1-1, hvor mine fløje er gode til at smide indlæg ind i feltet, men alt for ofte, spiller min amc simpelthen for dårligt. Skal jeg forsøge det samme, som bliver foreslået i det tidligere indlæg når jeg nu kun bruger en angriber?
Logged

AaB all the way...

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010