home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #9 Vejen op igennem rækkerne
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #9 Vejen op igennem rækkerne  (Læst 8411 gange)
V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #15: 11 Jan 2009, 18:08 »

Frederik 1994 har sagt det, men igen, de er en tand for lange. Oplevelsen af dine updates handler meget om ens træthed og koncentration, men hvis man vil læse en ordentlig story, så er den her god. Glæder mig til at følge denne story.
Logged


sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #16: 12 Jan 2009, 14:02 »

Frederik 1994 har sagt det, men igen, de er en tand for lange. Oplevelsen af dine updates handler meget om ens træthed og koncentration, men hvis man vil læse en ordentlig story, så er den her god. Glæder mig til at følge denne story.
Tak for den meget fine kommentar - er meget beæret.

Ja selvfølgelig vil jeg forsætte med at læse! Wink

- Glæder mig til ny update!

Jeg er glad for at Du vil følge med. Regner med at der kommer en ny update i aften - forhåbenligt.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #17: 12 Jan 2009, 15:31 »

Kommer Wrexham i FA Cuppen?


31. Oktober 2009








Det forsinkede fly

For første gang, siden Wrexham i 2003 rykkede op i Coca-Cola League 1, var der en kommentar i Avisen fra mangeren i klubben. Det hele startede med at Robbie Nelson, The Sun's udsendte repporter kom for sent til det aftalte interview. Flyet fra London var forsinket 25 min. og derfor blev hele programmet lidt presset, da han endelig ankom i taxaen fra lufhavnen.

R.N.: "Har I alle mand klar til kampen og nu undervurderer I dem vel ikke?"
L.B.: "Ja, alle mand er klar, med undtagelse af Ronnie Wallwork, som endnu er fit for fight.
R.N.: "Hvad forventer Du af denne kamp, Lasse?"
L.B.: "Jeg forventer at Kidderminster kommer stormende de første 20 min, så det gælder, for os om at lave et hurtigt mål."
R.N.: "Kan vi forvente at se nogle overraskelser i startopstillingen?"
L.B.: "Nej, det kan I ikke. Vi har en god bred trup, men i denne turnering vil alle mindre hold, komme med alt hvad de har. Det er en måde at tjene lidt ekstra på, via de tildelte pengepræmier som er med her.
R.N.: "Er I så med i puljen, når der trækkes lod til FA Cuppen?
L.B.: "Det håber jeg og hvis der ikke sker noget uventet, så tør jeg da godt spille en 10£ seddel på at vi er med."
R.N.: "Du er godt klar over at I kun giver 1.13 igen!"
L.B.: "Nej, det har jeg ikke set, men jeg er desværre nød til at smutte nu, da jeg skal til møde med drengene."
R.N.: "Det er helt fint, du skal jo ikke lastes for at mit fly var forsinket."
Darlington vs. Wrexham




Selve kampen forløb præcis som jeg og alle om klubben ønskede. Allerede efter ni min. havde Andreas Bak, med to scoringer bragt os foran 2-0. En fantastisk start, som gjorde at størstedelen af de 2.124 fremmødte tilskuere var i ekstase. Da Patrick Suffo efter kun 15 min spil, gjorde det til 3-0, var sejren, så godt som, i hus. Det hele sluttede med at Patrick Suffo gjorde det til 4-0, et min. inde i dommerens tillægstid. Dette var fantastisk og vi kunne nu se frem til at træde ind i denne fantastiske turnering. Min ønskemodstander var St. Albans City, som pt. ligger nummer 17 i Blue Square South. Vi træk tilgengæld Darlington, som har spillet stabilt og fået 19 point i Coca-Cola League 2.






Månedens resultater i ligaen: (U) Forest Green 1-0, (H) York 2-1, (H) Histon 1-0, (U) Mansfield 2-0.
Månedens resultater i FA Cuppen: (H) Kidderminster 4-0
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #18: 12 Jan 2009, 15:36 »

Lidt mærkeligt med fa cup udtrækning når man kan se dår står uefa omme bagved. Ellers kanon godt lavet og rigtig sjovt:D
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #19: 12 Jan 2009, 15:39 »

Lidt mærkeligt med fa cup udtrækning når man kan se dår står uefa omme bagved. Ellers kanon godt lavet og rigtig sjovt:D
Havde jeg s.. ikke lige set Smiley
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #20: 12 Jan 2009, 15:42 »

Det også en lige gyldig detalje keep op the good work og rigtig spændende hvad du kan udrette med wrexham
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #21: 12 Jan 2009, 19:14 »

Wrexham er i 3. runde i FA Cuppen!

1. December 2009



Efter en blandet måned, hvor vi satte point til mod Waymouth og Kidderminster, er vi på rette spor igen. Vi har blandt andet spillet to helt fantastiske kampe mod Darlington, i FA Cuppen. Det er med lidt blandet følelser, når jeg kigger tilbage på sidste måned og disse resultater. Vi lavede kun ni mål i de otte kampe som vi spillede, hvoraf kun to af dem var signeret af vores angribere. Det er klar noget som der skal ændres på, hvis vi vil være med i toppen, når sæsonnen slutter.
Da vi d. 8.11.2009 pakkede bussen og kørte afsted mod Darlington Arena, for at spille i 1. runde af FA Cuppen, var stemningen høj blandt spillerne. Vi troede virkelig på at vi kunne skabe et godt resultat, måske endda tage en sejr med hjem. Første halvleg var uden den store gejst fra nogle af holdene, og da vores anfører Steve Evans, efter 43 min. blev vist ud, efter sit andet gule kort, troede jeg at vi kunne vinke farvel til vores FA Cup-eventyr. Da Christian Smith, efter 75 min. scorer på et flot indlæg fra Henrik Bøgebjerg, var vi alle sammen enormt glade. Med en mand i undertal, gik vi en smule mere defensivt til værks. Vi var allesammen, ude på bænken, begyndt at give hinanden knus, da uret rundede de 93 min. men 4. min inde i overtiden slår Claytin Fortune en lang bold frem imod Adam Proudlock, som flot runder Paul Gerrard og udligner sikkert. 1-1! Og så var vi allesammen helt stille. Derfor skulle der en omkamp til.

D. 19.11.2009, tog vi så imod Darlington hjemme, som var en helt anden kamp. Allerede efter 30 sek. scorer Henrik Bøgebjerg på en flot flugter. Efter 9 min. fik Darlingtons Ryan Valentine marchordre og derefter overtog vi kontrollet over spillet. 21 min. skulle der gå før Nat Brown gjorde det til 2-0 og afgjorde reelt kampen der. Efterfølgende skete der ikke mere i kampen, og vi kørte sikkert den sejr i land.

I 2. runden kørte vi en sikker 1-0 sejr i land mod et umotiveret Rushden-hold. Rushden havde end ikke et eneste skud på mål igennem hele kampen. Andreas Bak afgjorde kampen efter 39 min. efter et langt udspark fra Paul Gerrard. I 3. runde tager vi hjemme imod Cardif, som må siges at være en stor mundfuld. Jeg vil tilgengæld love at vi vil gøre hvad der står i vores magt for at nå 4. runde og forhåbenligt trække et hold fra den bedste række.




Månedens resultater i BSP: Wrexham 2-1 Lewes | Weymouth 1-0 Wrexham | Kidderminster 1-1 Wrexham | Wrexham 2-0 Forest Green
Månedens resultater i FA Cuppen: Darlington 1-1 Wrexham | Wrexham 2-0 Darlington | Wrexham 1-0 Rushden
Månedens resultater i Setanta Shield N.: 3. runde - Histon 1-2 Wrexham
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 20:04 af sneglen2003 » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #22: 14 Jan 2009, 14:04 »

Det ser da helt fornuftigt ud!

Du er en super blogger!
Logged

:-)

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #23: 14 Jan 2009, 19:37 »

Lækker blog, og dine updates er også blevet i en mere passende længde efter min mening Opstemt

KIU
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #24: 14 Jan 2009, 19:41 »

Synes din blog om Wrexham kører godt.. Peace
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #25: 14 Jan 2009, 21:38 »

Det ser da helt fornuftigt ud!

Du er en super blogger!

Mange tak skal Du have. Det er meget smigerende at få høre sådan noget.
Specielt når det her er min første blog overhovedet, så jeg tror på at det kan blive langt bedre. Smiley

Lækker blog, og dine updates er også blevet i en mere passende længde efter min mening Opstemt

KIU

Tak skal du have.
Jeg er glad for at du syntes om længden på de sidste updates. Opstemt

Synes din blog om Wrexham kører godt.. Peace

Ja, det er gået ganske fint indtil videre. Glæder mig til når sæsonen engang er ovre Opstemt
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #26: 15 Jan 2009, 14:10 »

Du har også et fantastisk layout, så behold endelig det!
Logged

:-)

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #27: 15 Jan 2009, 14:17 »

Du har også et fantastisk layout, så behold endelig det!

Jeg takker og bukker. Opstemt

Jeg skal gøre alt hvad jeg kan for det. Syntes jeg mangler et topbanner.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #28: 15 Jan 2009, 14:23 »

Jeg har fulgt med i bloggen men dog lidt anonymt. Synes som jeg skrev i starten af din blog stadig det er utroligt flot! KIU!

Fantastiske resultater Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #29: 15 Jan 2009, 17:04 »

Jeg har fulgt med i bloggen men dog lidt anonymt. Synes som jeg skrev i starten af din blog stadig det er utroligt flot! KIU!

Fantastiske resultater Thumbs Up

Mange tak skal Du have. Glæder mig at Du fortsat følger med. Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010