home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 818 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #9 Vejen op igennem rækkerne
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #9 Vejen op igennem rækkerne  (Læst 8424 gange)
sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#9 Vejen op igennem rækkerne
« : 06 Jan 2009, 21:52 »

Hvad skal jeg vælge?

01 Juni 2008


Jeg sad i vindueskarmen på mit hotelværelse, kiggede ud over vandet imens jeg ventede på at jeg skulle ud og se forholdene i en af de tre klubber, hvor jeg var blevet tilbud et job som manager. Herfra vinduet så det hele meget idyllisk og smukt ud, men det var jo ikke naturen som skulle afgøre om det her var noget for mig. Bare selve naturen , gjorde at denne mulighed skulle overvejes. Jeg måtte jo også tænke på mig selv som det naturmenneske jeg nu er og ikke mindst min dejlige kæreste.


Udsigten fra hotelværeslet

Jeg havde dagen forinden været i Grimsby og se forholdene af der. John Fenty (red. Bestyrelsesformand) og jeg havde haft en udemærket snak, og vi var blevet enige om at jeg skulle vende tilbage med svar senest d. 4 Juni. Jeg syntes virkelig at det var et spændene projekt de havde gang i og ikke mindst en helt igennem åbensindet stab, som virkelig var klar til alle divers ændringer som jeg ville komme med.
Nu var klokken endelig blevet 11.25 og træningen startede kl. 13.00. Jeg havde aftalt med klubbens bestyrelse at vi skulle tage en grundig snak om mine muligheder i klubben, klubbens krav til mig og omvendt, men ikke mindst truppen og evt. udskiftninger i denne.
Jeg gik derfor hen til døren og på vej derhen lagde jeg mobilen i lommen og kastede min jakke, lidt nonchelant, henover skulderen. Jeg følte mig overbevist om at hvis bestyrelsen og jeg kunne blive enige, ville jeg sige ”ja, tak.” Da jeg kom ned i lobbyen bad jeg receptionisten om at ringe efter en taxa til mig.

Da jeg ankommer til klubben, bliver jeg modtaget af klubbens ungdomstrænerer, som viser mig ind på kontoret.
”Hr. Boldt, vi er super glade fordi du havde tid og lyst, til at komme forbi og tage en snak med os. Jeg har samlet hele bestyrelsen så du kan møde os allesammen og ved hvem vi er” – indledte bestyrelsesformande n.
”Jeg er også meget glad, fordi jeg måtte komme og se Jeres forhold og høre lidt om klubbens visioner og fremtid” – takkede jeg.
”Vi rykkede jo ned sidste år, og vi forventer at vi tager den direkte oprykning i år. På længere sigt vi vil gerne etablerer os i Coca-cola Championschip”
”Det lyder til at vi kan blive enige på det område, men hvad med økonomien?”
Han viste mig et stykke papir hvorpå han havde skrevet min ugeløn. ”Kan vi blive enige om det?” –spurgte ham. Han tilføjede yderligere at jeg ville blive udstyret med en Audi A3’er, som ville blive udskiftet til en større model, hvis jeg indfriede klubbens forventninger dette år.
Den tilbudte bil

Jeg nikkede til ham forsigtigt for ikke at virke for glad, det var langt mere end jeg havde forventet, men tilføjede så ”jeg vil gerne lige se forholdene an, inden jeg beslutter mig.”
Efterfølgende gik vi en runde på klubbens plæner ud og for til sidst at se den igangværende træning. Jeg var overraskede over klubbens struktur, bestyrelsens velvilje og over niveauet på spillerne, men jeg kunne samtidigt godt se at der manglede lidt bredde i truppen.
Efter træningen skiltes vore vegne og jeg lovede hele bestyrelse at jeg ville give dem bedsked om mit valg senest d. 4 Juni.

Nu skal det så lige tænkes igennem og drøftes med min kæreste.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2009, 21:06 af sneglen2003 » Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen op igennem rækkerne
« Svar #1: 07 Jan 2009, 01:52 »


Pressemødet

25 Juni 2008


Efter det kom frem at manager Dean Saunders, den tidliger Liverpool angriber,  havde sagt sin stilling op, fordi han ønskede at koncentrerer sig om sin stilling som assistent for Wales og John Toshack, havde klubben og Geoff Most (red. Bestyrelsesformand) arbejdet på højtryk for at finde en kompetent afløser.
”Vi er meget glade for at I er kommet til dette pressemøde. Vi har desværre måtte sige farvel til Dean Saunders, da han havde helt andre ønsker for fremtiden og vi ønsker ham alle fra klubben held og lykke fremover. Vi har derfor været en smule presset for at vi kunne finde en manager som deler de samme synspunkter og holderninger til spillet som klubben gør. Det er lykkes – og jeg kan derfor stolt præsenterer Lasse Boldt.”
Geoff Moss & Brian Carey

De forskellige pressefolk kiggede lidt underligt på hinanden, og det var tydeligt at de ikke vidste hvem jeg var. Jeg tråde ind på scenen og satte mig ved siden af Geoff Most og Brian Carey (red. Assisterende manager). Geoff fortalte yderligere: ”Vi tror alle i klubben på at Hr. Boldt er den rette mand til at afløse Dean Saunders. Hans intentioner og ideér er noget som vi alle i klubben kan bakke op om og ser frem til at være en del af.”
Brian Carey supplerede: ”Jeg taler på alle spillernes vegne når jeg siger at de alle sammen vil bakke 100% op om denne Hr. Boldt. Vi glæder os alle sammen til første træning imorgen kl. 09.00.”

Alle pressens spørsmål blev nemt besvaret. ”Dette er ikke drømmejobbet, da det er engang at blive manager for Manchester United, men jeg er tilgengæld enormt glad for at have fået chancen for at bevise mit værd her. Derudover vil vi fremover spille en kontrolleret offensiv. Til sidst er jeg klar over at I meget gerne vil høre om der er nogle nye spillere på vej – til det kan jeg svare at bredden skal styrkes, men alle indkøb vil være velovervejde.”
Da denne ”salve” var fyret af sad pressefolkene og kiggede på hinanden. Der ikke var nogen af dem som vidste hvad de ville spørge om. Jeg havde jo lige svaret på de spørgsmål som de havde forberedt.
Efter en kort tid uden nogen vidste hvad de skulle sige eller gøre, rejste Geoff Most sig op og det samme gjorde jeg , for at pressen så kunne få det obligatoriske billed, hvor vi giver hinanden hånden. Derefter skrev jeg under på kontrakten og alle de forskellige kameraer i lokalet blitzede. Nu vidste jeg ca. hvordan det måtte være at være Robbie Williams, og gå på scenen foran en masse skrigende unger tøser.

Til sidst kiggede vi ud af vinduet hvor man kunne se et flag hvorpå der var skrevet:

Velkommen til Wrexham
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 02:11 af sneglen2003 » Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen op igennem rækkerne
« Svar #2: 07 Jan 2009, 01:55 »

Hvis der nu er en enkelt bruger, som kunne tænke sig at lave et topbanner til mig, ville jeg være enormt taknemlig. Smiley

Ellers kom gerne med konstruktiv kritik eller ros.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3# Vejen op igennem rækkerne
« Svar #3: 07 Jan 2009, 14:11 »


Gennemgang af truppen

01. August

Efter jeg er blevet ansat, har jeg haft tid til at gå truppen igennem, og gennemgået med min assistent og bestyrelsesformande n. Vi er blevet enige om at bredden skal forbedres, gerne to til hver kæde.
Jeg har derfor været hjemme i Danmark for at kigge på spillere fra 2. Division, men i stedet var den nogle helt andre spillere vi i dag kunne præsenterer som de nye spillere. Vi kunne i dag offentliggøre at intet mindre end fem spillere havde taget turen med til Wrexham. Vi har hentet intet mindre end 11 nye spillere, hvoraf otte af dem, har samme nationalitet som jeg.

Følgende spillere er i førsteholdstruppen (spillere markeret med * foran navnet er nyinkøb):

Målmand:

* Paul Gerrard #13 – 35 år. Runtineret målmand som er en meget kompentent herre. Han er købt ind som førstevalg. Han har desuden Premier League erfaring, som han klar kan dele ud af til de yngre spillere.

* Christian Kemph #1 – 29 år. Købt ind som reserve for Paul G. hvis der skulle komme en skade eller hvis han ikke præsterer.

*****
Her er vi rigtig godt besat. Ifølge min viden om de andre handler i ligaen, har vi helt klart den bedst målmands duo.

Forsvar:

* Lars Jensen #3 – 33 år. Teknisk dygtig vestrebenet spiller, som kan spille på både backen og på kanten. Er hentet som førstevalg.

* Rasmus Daugaard #2 – 32 år. Meget stærk højre back, med meget erfaring fra Superligaen og Tippeligaen. Er blevet beskrævet som et kæmpe scoop for en klub som Wrexham. Rasmus vil fra dag et være min favorit til højrebacken.

* Michael Connor # 21 – 18 år. Kan spille både på højre back og inde i midten. Han betegnes som et kæmpe talent, og er pt. Udelukkende reserve for den aldrende Rasmus Daugaard.

Ashley Westwood #29  – 31 år. Kan som Michael C. Spille på højre back og i det centrale forsvar. Han har en meget imponerende karrierer bag sig. Den startede i Man. Utd. uden at han fik nogle kampe. Rutineret herre, som helt sikker er med til at stabiliserer holdet. Har tidl. spillet i P.L. med Bradford. Er back-up for de to centrale

Mike Williams #20 – 21 år. Er backup for Lars Jensen på venstre back. Han har altid spillet i Wrexham og står det til mig, forbliver han der. I mine øjne et at de største talenter Wales. Back-up for Lars Jensen.
R.D. i Lyngbytrøjen                 

Nat Brown #6 – 27 år. Udemærket central forsvar, men skal være indstillet på at der vil blive hentet en afløser hvis vi skulle rykke op.

Steve Evans #5 – 29 år. Central forsvar, som helt klart har sin force i luften. Mangler lidt hurtigthed, så han kan nok heller
ikke beholde pladsen, hvis oprykningen skulle blive en realitet.

Kyle Critchell #14 – 21 år. Kyle kan spille højre back og I det central. Han er dog ikke god nok i luften, til at få chancen derinde. Han skal nok få en masse kampe på reserveholdet. Det bliver nok ikke til ret mange kamp i Blue Square Premier i denne sæson for denne unge herre.

George Stewart #22 – 18 år. Ungt talent. Kan spille begge backer og som højre kant. Vil nok få en del kampe på reserveholdet, men skal ikke regne med ret mange kampe på førsteholdet.

*****
Vi er rimelig godt besat her, men vi mangler lidt stærker centrale forsvarer. Det er et ønske, når vinterens transfervindue åbner.

Midtbane:

* Henrik Bøgebjerg #15 – 27 år. Henrik er en offensive fløj. Dygtig dribler og nogle meget kompetente indlæg, som altid vil udgøre en trussel.

* Mads Beierholm #16 – 23 år. Hårdt arbejde på den central midt, er et synonym med Mads. Han er specielt god til at løbe i dybden og ved indlæg fra kanten, er han altid hvor det hele skal afgøres.

* Ronnie Wallwork #7 – 30 år. Samme profil som Mads. Ronnie er den defensive af de to og spiller meget stabilt.

* Thomas Lindrup #17 – 32 år. En type lidt a la Henrik B. Hurtig, gode driblinger og nogle fantastiske indlæg.

Tom Kearney #19 – 26 år. Defensiv midt, som helt klart har sin styrker nede bagved. Det overvejses om han skal omskoles til en central forsvarer.

Christian Smith #25 – 20 år. Meget stærk central midt, som har et stort arbejdspentium. Er dog reserve for Ronnie og Mads.
Mads Beierholm                 

Shaun Whalley # – 21 år. Han er en ung kant, som kan spille i begge sider. Han skal i første omgang lære af T. Lindrup og H. Bøgebjerg.

*****
Her har vi ogsnå nogle af ligaens bedste. Men vi mangler en lidt bedre mand i stedet for Mads B. for at den sidste stjerne skulle være rød.

Angreb:

* René Schrøder #8 – 31 år. Han er en lidt aldrende angriber, men hurtigheden og afslutningerne fejler bestemt ikke noget. Han kan desuden bruges som venstre kant.

* Andreas Bak #11 – 25 år. Han bliver allerede betegnet som året topscorer, da han har alle muligheder for dette. Stærk i luft og gode afslutninger.

Patrick Suffo #9 – 30 år. Patrick er en rigtig skarpretter – samme type som A. Bak, men dog lige knap så god i luften, som ovenstående.

Michael Proctor #18 – 27 år. Er uden tvivl 4. Angriber, men han er klar til han får chancen og han har lovet at slå til, når han får denne.
Andreas Bak                 


*****
Vi er virkelig godt besat helt fremme, men grundet deres alder, får vi ikke mere end fire stjerner.
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 4# Vejen op igennem rækkerne
« Svar #4: 07 Jan 2009, 15:15 »


Optakten til Blue Square Premier

02. August 2008

Vi havde planlagt seks venskabskampe, således at vi kunne nå at få spillet de nye spillerer ind på holdet.
Kampene forløb således:

Optakten til Blue Square Premier
Vi havde planlagt seks venskabskampe, således at vi kunne nå at få spillet de nye spillerer ind på holdet.
Kampene forløb således:

Barnet vs. Wrexham 3-0
1-0 John O’Flynn (str. 38)
2-0 John O’Flynn (67)
3-0 Rasmus Daugaard, O.G. (83)

"Dette var en kamp som Barnet vandt klart, og helt fortjent. Ifølge min mening, var den et mål for stor, men R.D. lavede også et klodset selvmål, kort før tid. Det eneste vi kunne tage med fra den kamp, var at vi havde får 90 min i benene."

Wrexham vs. Charlton 1-1
0-1 Zheng Zhi (27)
1-1 Christian Smith (78)

En god kamp for os. Vi viste at vi kan spille lige op med nogle virkelig gode hold - tre rækker over os! Det er godkendt. Paul Gerrard, blev såmænd også kåret til kampens spiller, hvilket jeg var helt ening i. En fantastisk kamp af den gamle målmand.

Wrexham vs. Cheltenham 1-1
1-0 Craig Armstrong, O.G. (27)
1-1 Damien Spencer (31)
Wrexham vs. Charlton              

Samme resultat som to dage før. Denne gang havde vi slet ikke et skud på mål og var derfor enormt heldige med at få 1-1. Cheltenham spiller trods alt også to rækker over os, så vi var tilfredse.
 
Wrexham vs. Gillingham 0-1
0-1 Mark McCammon (53)

Trods en uge uden træningskampe, op til denne kamp, var det ikke nok til at vinde denne. Vi havde 13 skud mod mål, men kun, katastrofale to skud, var indenfor rammen. Vi var dem klar overlegne i alle spillets facetter, men når vi ikke kan score på vores chancer, så kan man ikke vinde. Gillingham viste ydermere stor effektivitet, da de kun havde et skud på mål, men scorede!
Fra denne kamp tager vi det gode spil med, men går hjem og træner vores afslutninger.

Wrexham vs. Sunderland Res.   3-2
1-0 Liam Miller, O.G. (9)
1-1 David Connolly (27)
2-1 René Schrøder (52)
3-1 Wes Baynes (78)
3-2 David Mayler (83)

Så skete der endelig noget. At vi havde trænet en masse afslutninger, gav bonus - tre mål! Vi lukkede desværre to mål ind, mod et reservehold fra Premier League. Endnu engang er det godkendt, men jeg lidt nervøs, for at vi ikke kan lukke kampen, da vi er foran 3-1.

        René Schrøder scorer til 2-1

Fra denne kamp, tager vi den gode moral med, og glæder os til kampen mod Liverpool's reserver om fire dage.

Wrexham vs. Liverpool Res. 0-0

Kedelig kamp. Liverpool havde bolden meget, men formåede ikke at sætte os under virkelig pres. Vi stod godt defensivt, men vigtigst af alt, fik vi et clean sheet. Derudover var vi farlige på de fire kontraer vi havde.


Kort opsumering af træningskampene


Jeg er faktisk godt tilfreds, når man tager i betragtning af, at alle de hold vi har mødt, spiller i mindst en liga bedre end os. Der er osgå to kampe, som jeg vil huske, når vi tager hul på turneringen og som skal bruges til motivation - Charlton- & Liverpool- kampene.
Det eneste vi mangler er at lave mål, jeg ville gerne hvis vi havde lavet nogle flere mål i disse træningskampe, men alt i alt er det hele godkendt.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 22:31 af sneglen2003 » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Vejen op igennem rækkerne
« Svar #5: 07 Jan 2009, 15:36 »

Jeg synes det er meget interessant at følge med. Ikke mindst pga klubvalget. Du skal dog passe på at dine updates ikke bliver for lange - ellers rigtig godt arbejde Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Vejen op igennem rækkerne
« Svar #6: 07 Jan 2009, 15:40 »

Synes ærligt talt det er UTROLIGT flot! der er kun et pat mini fejl og det er henrivende at læse det! utroligt flot! længe siden jeg har læst en så god blog!

KIU i den grad! bare bliv ved så skal der nok være mange der følger med! Opstemt

Har absolut ingen kritik! det eneste kunne være at du kunne gøre updaten lidt kortere men det er dog heller ikke det store problem! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 2# Vejen op igennem rækkerne
« Svar #7: 07 Jan 2009, 17:50 »

Jeg synes det er meget interessant at følge med. Ikke mindst pga klubvalget. Du skal dog passe på at dine updates ikke bliver for lange - ellers rigtig godt arbejde Smiley
Det skal jeg nok huske, men jeg syntes det er svært, ikke at lave starten for lang, når man ikke er en storklub. Der er så mange små ting som skal fortælles, for at folk får det hele med. Syntes ikke at der skal fortælles som meget, som hvis det nu var Real Madrid, Juventus ect. De fleste ved nok mere om disse klubber end om Wrexham Smiley

Men mange tak for kommentaren.

Synes ærligt talt det er UTROLIGT flot! der er kun et pat mini fejl og det er henrivende at læse det! utroligt flot! længe siden jeg har læst en så god blog!

KIU i den grad! bare bliv ved så skal der nok være mange der følger med! Opstemt

Har absolut ingen kritik! det eneste kunne være at du kunne gøre updaten lidt kortere men det er dog heller ikke det store problem! Smiley

MANGE TAK for den flotte kommentar.
Må indrømme at jeg kun er nogenlunde tilfreds med det. Syntes selv at grafikken kunne være langt bedre.
Men det er trods alt min første blog nogensinde, så det skal nok komme - håber jeg da Smiley

Håber I begge vil følge med Wink
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #8: 09 Jan 2009, 16:33 »

Opsumering efter den første måned


01. September


Vi har i August måned spillet seks kampen. Nogen af dem var bedre end andre, men alt i alt er jeg og staben, faktisk ret godt tilfredse.

Wrexham vs. Stevenage 4-0 (2-0)

Vi åbnede sæsonen, hjemme, mod Stevenage Borough, som inden sæsonnen var seeded, af medierne, til at slutte på en 6. plads. Detfor var vi en smule forsigtige inden kampen, da vi ikke rigtigt vidste om vi kunne holde niveauet fra træningskampene. Kunne vi det, kunne jeg være sikker på at få tre point på kontoen, hvilket ville være en fantastisk start på sæsonnen.
"Ronnie, Ronnie, you're our man"

Det hele gik som forventet, og efter blot 10 min kunne Ronnie Wallwork bringe os foran 1-0. Tilskurerne var helt vilde, og råbte "Ronnie, Ronnie, you're our man!" i næsten fem min. De var knapt holdt op med at synge dette, da Andreas Bak, efter 16 min., opsnappede en løs bold i feltet og gjorde det til 2-0. Tilskurerne var vildere og enormt glad for denne scoring, end det længe er set på Racecourse Ground. Ved pause-teén var stillingen 2-0. Vi gik fra omklædningsrummet, fuld af optimiste og da jeg fortalte at de skulle forsætte i samme gear, blev selvtilliden større. Efter pausen skulle blive både 3-0, da Patrick Suffo scorede på en friløber efter 49 min. og 4-0 efter en hjørnesparkskombina tion, som centerforsvaren Steve Evans steg til vejrs og headede Henrik Bøgebjergs præcise indlæg i kassen. Efterfølgende satte vi tempoet en smule ned, for at køren kampen hjem. Efter kampen, kunne vi glæde os over scoringer af to at de nyindkøbte. Steve Evans blev fortjent udnævnt til kampen spiller. Dette var en perfekt start for os.

York vs. Wrexham 0-0 (0-0)

Efterfølgende tog vi til York med en masse selvtillid, efter kampen mod Stevenage. Det skulle vise sig at være en ulempe. Da dommeren fløjtede kampen igang, var vi slet ikke klar til denne kamp. Enten sad kampen tre dage forinden, i benene ellers var vi ikke klar i hovedet. Efter de første 45 min. havde vi haft et skud på mål. Dette var jeg bestemt ikke tilfreds med og i pausen, brokkede jeg mig over deres indstilling til kampen. Denne opsang hjalp ikke, da vi i de sidste 45 min slet ikke ramte mål og derfor endte kampen 0-0. Kampens spiller blev Rasmus Daugaard.

Rushden vs. Wrexham 1-0 (1-0)

Denne kamp mindede utroligt meget om kampen mod York. Vi var ikke klar og havde slet ikke et skud indenfor målrammen. Tilgengæld scorede Lee Tomlin, efter 20 min, på et af deres fem forsøg, og vandt derfor fortjent 1-0. Jeg var derfor enormt skuffet over kampen og over spillernes indtilling til kampen. Vi aftaltet efter kampen, at der skulle nogle helt andre boller på suppen til træningen i næste uge, i håb om at det ville give udslag til næste uges kamp mod Oxford.

Wrexham vs. Oxford 1-0 (1-0)
Seneste pressemeddelelse

Ugens træning havde givet bonus og efter 32 min. kunne Ronnie Wallwork, gøre sig til topscorer for os, da han sendte et projektil af et skud mod mål. Ben Hinchliffe sprællede i målet, og kunne ikke stille noget op, da skuddet passerede ham i Oxford-målet. I 2. halvleg kørte vi kampen hjem, uden at Oxford igennem hele kampen havde et eneste skud mod mål. Dette var jeg enormt tilfreds med, eftersom vi i de sidste 3 kampe, kun har skrabet 4 point sammen.

Altincham vs. Wrexham 0-1 (0-1)

Vi var toptændte til denne kamp, efter sidste uges sejr over Oxford. Og efter 3. min. kunne Ronnie Wallwork score sit 3. sæsonmål. Resten af kampen var der kun spil til et mål - vores. Vi holdte stand og vandt derfor 1-0, til stor glæde for vores medrejsende fans.

Salisbury vs. Wrexham 1-1 (1-1)

Denne gang havde vi taget turen til Raymond McEnhill Staduim, i Salisbury. Hjemmeholdet kom overraskende godt fra start, og efter kun syv min., kunne en helt fri Matt Tubbs, gøre det til 1-0. Efter 41 min. udlingnede Patrick Suffo, på et fantastisk indlæg af René Schrøder, efter at han, flot, havde afdriblet Scott Bartlett. I pausen fortalte jeg drengene at denne kamp kunne vindes, og efter kun 4 min. spil af anden halvleg fik vi en gylden mulighed fra 11 meter pletten. Forinden havde Djoumin Sangaré spunget ind i Patrick Suffo, da han skulle til at afslutte på et indlæg af Lars Jensen. Patrik Suffo, valgte at han selv ville sparke, men desværre rammer han stolpen og den springer ud i spil igen. Suffende resultat for os, men vi fik trods alt et point med herfra.

Efter første måned er vi placeret som nr. 5, som efter den lidt dårlige start er acceptabel. Vi forventer dog at vi snart kravler op i top 2. Desuden er Steve Evans, helt fortjent, blevet kåret som måneden spiller.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 16:44 af sneglen2003 » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #9: 09 Jan 2009, 17:06 »

Ud fra dine resultater, vil jeg sige at du måske mangler at få helt styr på taktikken. Men i de lave rækker tager tingene også tid  Wink
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #10: 09 Jan 2009, 17:19 »

Ud fra dine resultater, vil jeg sige at du måske mangler at få helt styr på taktikken. Men i de lave rækker tager tingene også tid  Wink

Resultaterne er blev bedre siden hen, så jeg er skam optimist på det område. Smiley
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #11: 09 Jan 2009, 20:15 »

Endelig er Wrexham effektive


3. Oktober 2008


Wrexham vs. Burton 1-1 (1-1)

Denne gang tog vi imod Burton, som pt. ligger nummer et. Da kampen starter, ser det ud som om at spillerne fra Burton slet ikke var stået ud af bussen, for allerede efter 5. min. bragte René Schrøder os foran 1-0, på en ripost, efter at Kevin Poole havde afværget Patrick Suffo's forsøg.
Efter 45 min. kom udligningen, omend lidt ufortjent, ved en solopræstation af John McGrath. Resten af kampen forløb uden de store chancer og kampen endte derfor 1-1. Vi kunne godt mærke at vi ikke havde Andreas Bak med, da han forstrakte en muskel i låret, under torsdagstræningen.

Cambridge vs. Wrexham 1-1 (0-0)
Topscoren Patrick Suffo

Kampen startede i et hæsblæsende tempo, hvor Cambridge, klart havde teten. De formåede dog ikke at udnytte overtaget, og da vi ikke havde det helt store at komme med, endte første halvleg 0-0. Anden halvleg startede som første, men denne gang udnyttede Darren Quinton med et kanonskud, at vi ikke stod ret godt på banen. Gudskelov ville Rene Schrøder det anderledes og efter 71 min. scorede han for anden kamp i træk. Dette gav os et point, efter en ellers meget uskøn kamp.

Wrexham vs. Ebbsfleet 2-0 (2-0)

I en ellers lige kamp, var det Patrick Suffo, som afgjorde hvor de tre point skulle hen. Efter 25 min. og 35 min. scorede han, opsnappede et dårligt udspark fra Ebbsfleet's målmand og siden hen leverede Thomas Lindrup en perfekt aflevering, hvor han bare skulle sætte indersiden på bolden. Vi lukkede efterfølgende kampen helt ned, og tillod ikke Ebbsfleet nogle størrer chancer.

Grays vs. Wrexham 0-3 (0-1)

I denne kamp, havde vi Andreas Bak tilbage i startopstilling igen, efter hans skade. Efter 31 min. bragte Nat Brown, os foran 1-0, på et hovedstød, efter at Thomas Lindrups hovedstød blev forlænget af Ronnie Wallwork. Ved pausen, fortalte jeg drengene at de skulle fortsætte i det samme tempo, for at vi ikke fik lukke Grays ind i kampen. Da Kenny Davis, efter 66 min. fik sit andet gulekort, gav det os et størrer spilovertag. For anden gang i kampen, scorede vi på et hjørnespark. Denne gang var det Mads Beierholm som, efter 69 min., sparkede og Steve Evans som nåede højst og scorede. Det blev til 3-0, da Andreas Bak viste at han var sin skade kvit, da han udnyttede at Grays keeper, ikke fik bokset bolden ordenligt væk, efter et frispark fra Mads Beierholm. Efter kampen var jeg godt tilfreds med hvor farlige vi var på vores dødbolde, men savnede ellers lidt opfindsomhed i opspillet.
Assistkongen Thomas Lindrup

Wrexham vs. Rushden 3-2 (2-0)

Vi havde sidst tabt 0-1 i den modsatte kamp, så nu var det tid til revance. Allerede efter 2 min. havde Andreas Bak bragt os foran 1-0, på Thomas Lindrups meget flotte indlæg.  Da vi kom foran 2-0, lignede det en "slow-motion" af målet til 1-0. Igen var det Thomas Lindrup, som spillede Andreas Bak fri, som helt fri passerede den fremadstormende Rushden-målmand, via en halvflugter. Efter 64 min. reducerede Michael Rankine, da han stodhelt fri foran mål. Da Daryl Clare 10 min før tid udlignede, lignede det en pointdeling, men Andreas Bak ville det anderledes og da han efter 83 min. afgjorde kampen med sit tredie mål. Fantastik kamp af Andreas Bak.

Wrexham vs. Torquay 2-1 (2-1)

Efter kampen mod Rushden, troede det fleste at denne kamp, ville blive en walkover. Og da Patrick Suffo efter 27 min. og Mads Beierholm efter 29 min. havde bragt os foran 2-0, troede de fleste nok at det kun var et spørgsmål om hvor stor sejren blev. Der tog de ihvertfald fejl. For da Matt Green efter 32 min reducerede til 1-2, bagte han også spændingen tilbage i kampen. Dog blev der ikke lavet flere mål i kampen og derfor kunne vi overtage førstepladsen i ligaen.

« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 20:36 af sneglen2003 » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #12: 10 Jan 2009, 15:42 »

Du en super god skriver!
- Men dine updates bliver altså lidt for lange, i det lange gider man ikke at læse om alle kampene, så hvis du måske skrve om de vigtige eller specielle kmape og så bare skriver resultaterne til de andre kampe.

Men ellers super godt.
Logged

:-)

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #13: 11 Jan 2009, 14:54 »

Du en super god skriver!
- Men dine updates bliver altså lidt for lange, i det lange gider man ikke at læse om alle kampene, så hvis du måske skrve om de vigtige eller specielle kmape og så bare skriver resultaterne til de andre kampe.

Men ellers super godt.

Det skal jeg huske. Håber Du vil følge med Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Vejen op igennem rækkerne
« Svar #14: 11 Jan 2009, 17:35 »

Ja selvfølgelig vil jeg forsætte med at læse!  Wink

- Glæder mig til ny update!
Logged

:-)

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010