home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Més que un club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Més que un club  (Læst 786 gange)
Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Més que un club
« : 05 Jan 2009, 23:27 »

F.C Barcelona

Més que un club


Josep Guardiola havde knapt sat sig i trænersædet hos Barcelona, inden han meddelte Joan Laporta (Bestyrelses formand red.), at han ikke kunne gengælde den tiltro Laporta havde vist ham, og han blev nød til at sige op, af personlige årsager.
Pressen fangede senere Josep Guardiola til en lille snak om situationen

´´Jeg (Guardiola red.) er meget ked af at det skulle komme så vidt. Jeg har flere følelser for denne klub, end nogen anden vil jeg våge at påstå, derfor er det en kedelig med nødvendig beslutning jeg har taget ´´

- Forlydner siger det var personlige problemer der var årsagen til brudet?

´´Det er korrekt, jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad!

Mange spekulere på Camp Nou for tiden om hvem den nye træner bliver, flere navne florere såsom den tidligere Inter træner Mancini, den franske trold mand Arséne Wenger og den danske Barca farvorit Michael Laudrup, men også et par mindre rutinerede trænere lurer i kulissen.
Larporta har bedt om lidt tænke tid, hans overvejelser går helt sikkert på at han skal finde den rette til jobbet, en person som kan hente de store trofæer tilbage til Camp Nou, eftersom mesterskabet de sidste to år er gået til ærkerivalerne fra Real Madrid, hvilket naturligvis ikke har passet Laporta, derfor blev der stillet spørgsmålstegn ved hans ledelse af klubben, han overlevede dog med nød og næppe, det vil sige den eneste placering som kan bruges i ligaen er nr.1, lad os se om han kan finde den rette mand til jobbet.
Han har tidligere bevist at det ikke nødvendigvis behøver at være en rutineret træner som overtager sædet i F.C Barcelona.

Indtil Joan Laporta har fundet den rigtige til jobbet overtager assistent træner Tito Vilanova førsteholdet.

« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 23:30 af Nissen89 » Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Més que un club
« Svar #1: 05 Jan 2009, 23:31 »

har lidt problemer med billeder og sådan, nogen der kan forklare mig hvordan jeg gør?
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Més que un club
« Svar #2: 05 Jan 2009, 23:34 »

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010