|
korzika
Gæst
|
|
Nej desværre. Jeg har prøvet 30 min. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inferno
|
|
Nej desværre. Jeg har prøvet 30 min.  Hvad? Må man se et SS?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Rekorden med længste overtid er der ikke da jeg syntes den mere handler om at være heldig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Hvad? Må man se et SS?
Forlænget spilletid  Selvom det måske ikke er overtid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Forlænget spilletid  Selvom det måske ikke er overtid  D'oh det er sgu da ikk' det samme! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Nu vil jeg da også komme med en rekord, nemlig hurtigst scorede hattrick i Premier League. Kan se at Magnusa også har brugt fire minutter, men så vil jeg da forsvare min rekord og sige at jeg startede hattrick'et efter blot ét minuts spil. http://imageload.dk/files/2619183589fce00b35a0cacc605dbf6b.png EDIT: Fire minutter og 27 sekunder gik der fra første til sidste mål.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 18:17 af NicolasFelipe »
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Nu vil jeg da også komme med en rekord, nemlig hurtigst scorede hattrick i Premier League. Kan se at Magnusa også har brugt fire minutter, men så vil jeg da forsvare min rekord og sige at jeg startede hattrick'et efter blot ét minuts spil. http://imageload.dk/files/2619183589fce00b35a0cacc605dbf6b.png EDIT: Fire minutter og 27 sekunder gik der fra første til sidste mål. Nu ved jeg ikke lige præcis hvor hurtigt magnusas hattrick var i sekunder men da rekorden er i minutter er jeres rekorder lige hurtigte. Din rekord bliver jo ikke hurtigere af at du scorede i det første min. Så indtil du har et hurtigere hattrick må jeg magnusa være den med rekorden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Alle de andre rekorder har jeg sat op, men den her er slået 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Nu ved jeg ikke lige præcis hvor hurtigt magnusas hattrick var i sekunder men da rekorden er i minutter er jeres rekorder lige hurtigte. Din rekord bliver jo ikke hurtigere af at du scorede i det første min. Så indtil du har et hurtigere hattrick må jeg magnusa være den med rekorden  Så må vi jo bare finde ud af hvor hurtigt Magnusas var.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Er der en rekord for flest scorede mål af en midterforsvarerer på en sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Så må vi jo bare finde ud af hvor hurtigt Magnusas var.
Som jeg skriver er rekorden i minutter så derfor er jeres rekorder lige hurtige, og da han var først må det være hans rekord være den der er gældende. Beklager 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Er der en rekord for flest scorede mål af en midterforsvarerer på en sæson?
Ja det er der under spillerrekorder. Den er ligenu på 12 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Ja det er der under spillerrekorder. Den er ligenu på 12  Den er da på 21 på en sæson? I ligaen er den 12. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|