home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  [FINALE] Managerfeber Future Snow 2009
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: [FINALE] Managerfeber Future Snow 2009  (Læst 91229 gange)
Bior
Juniorspiller
**

Sv: [BETA] Managerfeber Future Snow 2009 + Rooland's Simple Snow 2009
« Svar #450: 10 Feb 2009, 20:55 »

altså må jeg lige spørge dumt, gider ikke læse 30 sider Opstemt

Roolands update er med transfers i hele europa? Serie A,Bundesliga, Premiera Division, Premier Leauge?

Rooland
Manager

« Svar #451: 10 Feb 2009, 21:05 »

altså må jeg lige spørge dumt, gider ikke læse 30 sider Opstemt

Roolands update er med transfers i hele europa? Serie A,Bundesliga, Premiera Division, Premier Leauge?

Jeps Smiley

azzic
Ynglingespiller

« Svar #452: 10 Feb 2009, 22:04 »

hej superfedt med disse updates:)
vil bare lige kommentere noget. nemlig Aabs økonomi, i updaten har de en egen kapital på 75 mio og er rimelig sikker på at den i virkeligheden ca. er dobbelt så stor..... ved dog ikke om de andre klubbers passer, så ved ikke om det er en fejl men syntes bare lige jeg ville kommentere det.....

ved godt lejeaftalerne er kommenteret men ved ikke lige hvilken fejl det er du mener... jeg tænker på Luke Shelton har en købs klausul på 9,5 mio mener at lynge snakkede om at den kun lå omkring de 3...

Men overordnet er der jo kun en ting at sige til jer: Keep up the fantasitc world..

Berendt
Manager

« Svar #453: 10 Feb 2009, 22:55 »

Takker Azzic... Ser lige nærmere på Luton... Grunden til AaBs økonomi er så godt IRL er at de jo har haft succes i ChL... Det synes jeg ikke der kan tages højde for i updaten... Smiley

Det der er problemet med lejeaftalerne, er at stort set alle sammen har en frikøbsklausul... Det skal rettes Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #454: 10 Feb 2009, 23:33 »

"Charlton's økonomi er tilpasset"
"Middlesbrough's økonomi er tilpasset"

- Hvad er ændret der? Har de fået flere, eller færre penge? Smiley

Berendt
Manager

« Svar #455: 10 Feb 2009, 23:57 »

DavidMadsen -  de har fået færre penge, eller har fået gæld Wink

Kefiren
Ynglingespiller

« Svar #456: 10 Feb 2009, 23:57 »

hvor downloader man den nye opdatering?

Berendt
Manager

« Svar #457: 11 Feb 2009, 00:01 »

I første indlæg?... Smiley

Eller hvilken opdatering tænker du på?

azzic
Ynglingespiller

« Svar #458: 11 Feb 2009, 00:11 »

Takker Azzic... Ser lige nærmere på Luton... Grunden til AaBs økonomi er så godt IRL er at de jo har haft succes i ChL... Det synes jeg ikke der kan tages højde for i updaten... Smiley

Det der er problemet med lejeaftalerne, er at stort set alle sammen har en frikøbsklausul... Det skal rettes Wink

Ja mht Aabs økonomi har du selvfølgelift ret... jeg havde bare ikke lige tænkt så langt. så det bare lige og undrede mig:)
ok så må jeg give ros for tror det har været svært at lave Tracy og Dalsgaards stats eftersom det er begrænset hvad man kender til dem... men der er noget jeg undre mig over, det er generalt i spillet med lagde lige mærke til det her i dag. jeg lavede tre spil, Tracy havde vidt forskellige stats hver gang... dette er ikke første gang jeg har set at stats ændres helt vildt... hvilket de jo egentligt ikke burde nu når det er den samme spiller...

Berendt
Manager

« Svar #459: 11 Feb 2009, 00:31 »

hehe, med Tracy, kan være svært at sige, men vi har givet ham stats i Agression, Acceleration, Agility, Balance, Jumping, Natural Fitness, Pace, Stamina, Strength, Dribling, Finishing, First Touch, Heading, Long Shots, Long Throws, Marking, Passing, Tackling og Technique, så de bør være nogenlunde faste... det undrer mig derfor vis de svinger meget... :S

azzic
Ynglingespiller

« Svar #460: 11 Feb 2009, 00:38 »

hehe, med Tracy, kan være svært at sige, men vi har givet ham stats i Agression, Acceleration, Agility, Balance, Jumping, Natural Fitness, Pace, Stamina, Strength, Dribling, Finishing, First Touch, Heading, Long Shots, Long Throws, Marking, Passing, Tackling og Technique, så de bør være nogenlunde faste... det undrer mig derfor vis de svinger meget... :S

han svinger utroligt meget.... fra at være en spiller som jeg ville smide lige ind i sas ligaen til en spiller der ville være reserve for anden division... som Aab fan håber jeg han er det første tilfælde Smiley hehe

Berendt
Manager

« Svar #461: 11 Feb 2009, 00:42 »

hehe, hans CA er sat fast, så det burde ikke være der problemet er... men hvilken update bruger du? Roolands eller min? Det burde dog ikke gøre en forskel, da vi har sat statsne sammen... Smiley

Men kan fortælle dig at han fra start nok ikke er god nok til at starte inde i SAS Wink
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 00:45 af Berendt » Logged

azzic
Ynglingespiller

« Svar #462: 11 Feb 2009, 00:51 »

hehe, hans CA er sat fast, så det burde ikke være der problemet er... men hvilken update bruger du? Roolands eller min? Det burde dog ikke gøre en forskel, da vi har sat statsne sammen... Smiley

Men kan fortælle dig at han fra start nok ikke er god nok til at starte inde i SAS Wink

Det var Rolands... jeg har ikke spillet på nogen af dem bare inde og kigge og syntes de største afvigelser var i Rolands... men intet negativt om det, for kan godt se at det er mega svært rigtigt at bedømme ham før man har set hans niveau:) Spiller ikke endnu fordi jeg er igang med et godt spil og så kan jeg godt vente til den officielle;)

Berendt
Manager

« Svar #463: 11 Feb 2009, 00:56 »

Hehe, Okay, det er så bare i orden... Smiley jeg har kun lavet et test-spil, og der synes jeg det ser fornuftigt ud, i forhold til det jeg har lavet i editoren Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #464: 11 Feb 2009, 07:50 »

Er problemet løst med Crash Dump? For jeg får stadig crash dump når jeg starter save med det nye spil.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010