home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Taber hele tiden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taber hele tiden  (Læst 1972 gange)
BaSsE_-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Taber hele tiden
« : 04 Jan 2009, 14:12 »

Hej freaaks!

Jeg er liverpool og er igang med min første sæson, jeg har spillet 15 kampe 9 af dem i ligaen, tabt 4 ,3 Ua, 2 vundet
Jeg er ved at blive ret irrerteret, Jeg har sat mine forsvars spiller til defensiv og tæt markering, gjordt mine boksspiller til offensive, spiller en 4-2-3-1 som de plejer.... med to pile ned på FC og to pile op på WB..

Nogen der har nogle gode råd og ideér

Jeg ved ikke hvordan i smider billeder ind af taktik osv... men hjælp gerne!

« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 14:16 af BaSsE_- » Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #1: 04 Jan 2009, 14:16 »

Det er lidt svært at sige ud fra det der. Måske har de elendig moral, måske har du hentet nogle spillere, der har bragt uro i truppen, hvem ved. Måske siger du noget forkert på kampdagene?
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #2: 04 Jan 2009, 14:16 »

Udover hvad du fortæller her vil det være meget rart med et ss, så man kan få sig et bedre indblik i dine indstillinger osv. Wink

Men jeg har den erfaring at den klassiske 4-4-2 er et meget godt udgangspunkt for en succesrig taktik.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #3: 04 Jan 2009, 14:26 »

Grunden til du taber kan som Pepe siger skyldes en elendig moral, og så har du måske skaffet dig nogle sign-ins som måske ikke lige er de bedste af få til truppen som skaber uro. En god ting at gøre inden man køber en spiller, er at få en talentspejderrappor t på ham og se hvor mange stjerner han har i bedømmelse og om han er bedre end den spiller du har på den plads i for vejen. Hvis man bare køber spillere uden og få talentspejderrappor ter på ham, kan det give uro i truppen. Pas endelig på med at bare hente spillere ind. Nogle af dine spillere kan blive lidt sure over den store konkurrence der er i klubben, og det vil de udtale sig om hvis de er. Du kunne også prøve at give nogle af dine reserver eller ungdomsspillere chancen i nogle kampe. Mange af dine start 11'er spillere, bliver jo trætte efterhånden som de spiller kamp på kamp. Så giv reserverne eller ungdomsspillerne chancen. Det styrker dem kun. Så må du bide i det sure æble hvis du taber hele tiden. Football Manager er jo ikke lavet til man KUN kan vinde. Eller for den sags skyld andre spil. Så bar klø på. Op med humøret og spil noget mere Football Manager Thumbs Up.
Logged

BaSsE_-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #4: 04 Jan 2009, 14:54 »

Okay, men hvordan ligger man et ss ind her??? man kan jo ikke indsætte??..............  jeg har kun signet Mathias sanka jørgensen, til næste vindue... Og han skal ned til de unge talenter.....

Men jeg har dårlig moral... Men hvad skyldes det så.... Huh skal jeg være glad og opbakke dem selvom de ikke vinder, så jeg kan banke noget bedre moral i dem....
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #5: 04 Jan 2009, 15:05 »

Ellers så tag et kig her:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=17726.15

Patrik J har opnået nogle flotte resultater med Liverpool, og har smidt sin taktik op,
dog ikke indstillingerne, men dem kan du jo så lige spørger efter Peace
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #6: 04 Jan 2009, 15:13 »

Okay, men hvordan ligger man et ss ind her??? man kan jo ikke indsætte??..............  jeg har kun signet Mathias sanka jørgensen, til næste vindue... Og han skal ned til de unge talenter.....

Men jeg har dårlig moral... Men hvad skyldes det så.... Huh skal jeg være glad og opbakke dem selvom de ikke vinder, så jeg kan banke noget bedre moral i dem....

Lige præcis. Det værste man kan gøre, når man er i modgang, er at skælde ud på holdet. Det skal du kun gøre, hvis du VIRKELIG mener, at de har fortjent det. Det er tilgengæld en god idé at muntre truppen op og - som du selv siger - banke noget moral i dem. Smiley
Logged

Krobak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #7: 04 Jan 2009, 15:31 »

Ville også skyde på, at moralen er helt galt.
Men prøv måske med ny taktik og nye instruktioner, hvis det fortsætter.
Logged

Manchester United - Not arrogant, just better!

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Taber hele tiden
« Svar #8: 05 Jan 2009, 23:06 »

Moralen kan du være noget så care på, da du er et stor hold, det intet problem at rette op på Smiley
Når du spiller en 4-2-3-1, spiller du så med 2MCs eller 2DMCs?

Ville forslå dig at spille med 2 DMCs. Smid alonso til salg, eller omskol ham til DMC. Hvis du sælger ham, så køb evt. en ny.
Har selv kæmpet med denne taktik med Liverpool, og med god success.
Hvis du hellere vil spille den faste 231, med 2xMC i form af MCd og MC, så har jeg et sæt du sal være velkommen til at prøve.
Smid mig en privat besked med ønsket formation, også kan vi finde ud af noget.

Hvis du er mere interesseret i at lave dine egne taktikker, så må du specificere hvilken form for hjælp du vil have.
Uanset hvad skal du være velkommen til at skrive, så vil jeg hjælpe så godt jeg kan.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010