home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Framarar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Framarar  (Læst 3049 gange)
Robuni
Gæst
 
Framarar
« : 02 Jan 2009, 20:22 »



| F o r o r d |


Når mit navn nævnes som blogskriver, så betyder det ikke just stabilitet. Kun en ud af utallige blogs er blevet på mere en 30 updates. Nu prøver jeg så igen, i hvad er min anden blog i FM 09.

Denne nye blog vil blive en lidt speciel en af slagsen, jeg har nemlig valgt at starte med den islandske klub Knattspyrnufélagið Fram. Hvis I kan lide at læse en lang indledning, så er i kommet til det forkerte sted, jeg vil hellere gå direkte til indkøb og taktik etc.

Tiden er ikke det jeg har mest af, så I skal ikke forvente alt for hyppige updates. Jeg vil forsøge at give Jer SS når I beder om det, samt at give Jer den information I behøver.

Velkommen til – jeg håber I vil læse med.





00 : Forord
Knattspyrnufélagið Fram 2008 - ?
1 : Truppen
2 : Ny manager på indkøb
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 19:54 af Robuni » Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #1: 02 Jan 2009, 20:25 »



Knattspyrnufélagið Fram
Per 01-07-2008

KEEPER
Ögmundur KRISTINSSON
Hannes HALLDÓRSSON

FORSVAR
Óöinn ÁRNASON
Reynir LEÓSSON
Auöun HELGASON
Jón Orri ÓLAFSSON
Marteinn SVAVARSSON
Almarr ORMARSSON
Jón FJÓLUSON
Hlynur MAGNÚSSON
Daoi GUÖMUNDSSON
Sam TILLEN
Kristinn HALLDÖRSSON

MIDTBANER
Ingvar Pór ÓLASON
Viöar GUÖJÓNSSON
Halldór H JÒNSSON
Paul MCSHANE
Örn Kató HAUKSSON
Snorri HANNESSON
Jón Porgrîmur STEFÁNSSON
Heiôar Geir JÙLÌUSSON
Joe TILLEN

ANGRIBER
Hjálmar PÒRARINSSON
Grîmur GRÌMSSON
Ìvar BJÖRNSSON
Guömundur MAGNÜSSON

TRANSFER

2008/2009

TRANSFER IND
>>
Lars Jørgensen, Fri.
Peter Vase, Fri.
Magnús Einarsson, Fri.
Mustapha Hadji, Fri.
Simon Karkov, Fri.
Ulrik Nielsen, Fri.
Atli Sigurjónsson, Fri.

TRANSFER UD

<<
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 18:33 af Robuni » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Framarar
« Svar #2: 03 Jan 2009, 01:22 »

YES! En blog om mit yndlings fm-hold ever.. :b..

Er du selv fra Island?

Good luck.. Følger 100% med..
Logged

Krelle-Gutten
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #3: 03 Jan 2009, 01:26 »

Jaahh, så kom der endelig en blog om det berygtede Knattspyrnufélagið Fram. Peace

Ej, det ser godt ud ind til videre KIU! Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Framarar
« Svar #4: 03 Jan 2009, 10:29 »

Udmærket start. Bryder mig dog ikke om at du blot smækker navnene på spillerne op, der er formentlig mange af hos der ikke aner noget om nogen som helst af dem. Derfor vil det være kærkommen med en gennemgang af truppen, hvor du kommer ind på holdets styrker og svagheder og hvilke spillere du forventer at have med i start 11'eren osv. Medmindre selvfølgelig første indlæg er en oversigt. Så skal du bare tag det jeg har skrevet som et råd til hvad du kan komme ind på i de kommende updates.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #5: 03 Jan 2009, 12:26 »

Udmærket start. Bryder mig dog ikke om at du blot smækker navnene på spillerne op, der er formentlig mange af hos der ikke aner noget om nogen som helst af dem. Derfor vil det være kærkommen med en gennemgang af truppen, hvor du kommer ind på holdets styrker og svagheder og hvilke spillere du forventer at have med i start 11'eren osv. Medmindre selvfølgelig første indlæg er en oversigt. Så skal du bare tag det jeg har skrevet som et råd til hvad du kan komme ind på i de kommende updates.

Der kommer trupgennemgang så snart transfervinduet er slut Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #6: 03 Jan 2009, 12:27 »

YES! En blog om mit yndlings fm-hold ever.. :b..

Er du selv fra Island?

Good luck.. Følger 100% med..

Nej, jeg er ikke fra Island.
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Framarar
« Svar #7: 03 Jan 2009, 13:13 »

spænende klubvalg:D!
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Framarar
« Svar #8: 03 Jan 2009, 13:48 »

Nej, jeg er ikke fra Island.

gu er du da så
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #9: 03 Jan 2009, 13:58 »

Så gerne du gjorde mere ud af at præsentere holdet, i stedet for bare at smide nogen helt ukendte spillernavne i hovederne på os... Ellers tror jeg at det bliver spændende at læse.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #10: 03 Jan 2009, 14:08 »

Så gerne du gjorde mere ud af at præsentere holdet, i stedet for bare at smide nogen helt ukendte spillernavne i hovederne på os... Ellers tror jeg at det bliver spændende at læse.

Igen, dette er bare truppen, der kommer gennemgang senere.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #11: 03 Jan 2009, 17:51 »



| Ny manager på indkøb |

01-02-09


Syv spillere er kommet til her i løbet i januar, og den danske manager David Fuglsang har virkelig hentet nye spillere til sæsonstarten.

Første spiller der er blevet hentet til klubben er den danske midtbanespiller Lars Jørgensen, som kommer fra danske Næsby, hvor han nåede at spille en enkelt. Han har tidligere spillet i OB og FC Fyn. Lars Jørgensen, som fylder 32 år den 21. april, er mest købt ind som breddespiller, men vil naturligvis få sin chance i løbet af sæsonen.

Allerede dagen efter var der endnu mere dansk i Fram, hvor den 25 årige Peter Vase skrev under på en 9 måneders kontrakt. Forsvarsspilleren, der tidligere har spillet i Middelfart og Vejle, skal ligesom Lars ikke starte på banen, og han er også hentet som breddespiller.

Da truppen i Fram er meget smal, så er Magnús Einarsson også hentet til klubben som reserve til midtforsvaret. Einarsson har spillet hele sin karriere hjemme på Island. Han er lige fyldt 28, og han har erfaring med den bedste række på Island. Magnús har i mange år spillet i Afturelding, og han et par gange været i Islands landsholdstrup, dog uden nogensinde at få debut.

Fjerde spiller til Fram, er den meget erfarne Mustapha Hadji fra Marokko. Hadji har tidligere spillet i både Coventry, Deportivo og Aston Villa, og han har fået 63 landskampe. Mustapha, der er blevet 37 år, er offensiv midtbanespiller, og han vil efter al sandsynlighed blive en af de bærende spillere på holdet.  Hadji kommer fra den luxembourgske amatørklub CS Fola Esch-Alzette, og er blevet hentet gratis til Island.

Mere dansk på menuen, den 32 årige Simon Karkov er kommet til Fram. Midtbanens vestre side trængte til forstærkning og det forventes at Karkov går direkte i startelleveren. Karkov er helt tilbage fra tiden hvor Danmark var Europamester. Karkov har faktisk været på Island før, hvor han spillede en sæson i FH. Simon har spiller næsten 10 år i Esbjerg, og var i Holland en enkelt sæson, hvor han fik 7 kampe for SC Heerenveen. Midtbaneslideren har skrevet under på en halvanden års kontrakt med Fran.

Den sidste dansker til klubben i dette transfervindue er den 28 årige Ulrik Nielsen, som har været klubløs siden bruddet med B1913 i 2006, hvor han har spillet hele sin karriere. Ulrik Nielsen er meget alsidig og han kan spille både i midterforsvaret og alle pladser på midtbanen. Ulrik vil formentlig starte på bænken, og vil blive brugt som indskifter og i pokalturneringen.

Atli Sigurjónsson er navnet på den sidste tilføjelse til Frams trup. Han er kun 17 år, og er nævnt som et at de store talenter i islandsk fodbold. Atli kommer fra 1. Divisionsklubben Pór, hvor han allerede som 16 årig fik debut på førsteholdet. Atli vil få en del spilletid for at fremme sin udvikling, og forhåbentligt blive solgt senere.

”Jeg syntes vi har fået hentet nogle gode spillere til klubben, og jeg mener at vi burde kunne klare en placering i midten af ligaen. Specielt Atli og Hadji syntes jeg er gode køb, og jeg tror de vil være med til at løfte spillet.” udtaler den danske manager David Fuglsang.

Første chance for de nye spillere til at imponere den nye manager, vil komme midt i februar hvor Ligacuppens gruppespil begynder.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #12: 03 Jan 2009, 17:52 »

gu er du da så

Er det seriøst, eller mangler du bare opmærksomhed ? Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Framarar
« Svar #13: 03 Jan 2009, 18:47 »

God start og fedt klubvalg! God stil og spændene indkøb! Følger helt sikkert med i denne blog! KIU
Logged


Robuni
Gæst
 
Sv: Framarar
« Svar #14: 03 Jan 2009, 19:44 »



| Startelleveren |





                                     Ivar Björnsson                        Hjálmar Pórarinsson

                                                 


                                                             Mustapha Hadji


                       
                     Simon Krakov                                                               Daói Guómundsson



                                                            Ingvar Pór Ólason
                     



                      Jón Fjóluson        Óóinn Árnason        Reynir Leóssen          Auóun Helgason

 

                                                             Hannes Halldórsson





Manager David Fuglsang forventes at stille med følgende startopstilling, hvis det ikke er nogle skader, naturligvis. Fram har en medieprognose til en 9. plads, men manager Fuglsang har udtalt at han vil satse på en plads i top 7.
Forsvaret, samt målmand, ser rigtigt stærkt ud, mens det kniber lidt på midten af banen. Dem skal scorer målene, er to erfarne herre, som begge har spillet kampe for islandske ungdomslandshold.

Desværre er der ikke mange penge i islandsk fodbold, så Fram skal ud i Europa for at tjene de store summer, og hente de store spillere.
Holdet skal vise deres samarbejdskraft allerede om få dage, når Ligacuppens gruppespil skydes i gang.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010