|
nicpedersen
Gæst
|
|
Ja den er god nok hehe. Hvor er det dog eksotisk og smukt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palle-2650
|
|
Hopper med på En Dejlig Kold Grøn Tuborg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
En iskold carlsberg (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ranieri
Gæst
|
|
Hvorfor siger allesammen en "kold" øl ;p ... Jeg har ihvertfald aldrig bældet en varm en af slagsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
Hvorfor siger allesammen en "kold" øl ;p ... Jeg har ihvertfald aldrig bældet en varm en af slagsen.
Fortæller du mig virkelig, at du aldrig har drukket varm øl? Så har du ikke drukket nok! 
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
øl på stranden holder sig ikke kolde for evigt ihvertfald 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
øl på stranden holder sig ikke kolde for evigt ihvertfald  Hvis vandet ikke er alt for varmt, så kan man jo altid lave den klassiske med en fiskesnøre, og så nogle øl bundet på denne! 
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
så pisser de små rollinger ved vandkanten på dem.. 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Ranieri
Gæst
|
|
Fortæller du mig virkelig, at du aldrig har drukket varm øl? Så har du ikke drukket nok!  Ja det fortæller jeg virkelig. Så ved du ikke særlig meget om mig  Nå jeg plejer at være på stranden plejer jeg at tag de der strand køleskabe eller hva' faaaan' man kalder dem  Så varme- bliver de ikke 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Aug 2007, 21:29 af Ranieri »
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Ja det fortæller jeg virkelig. Så ved du ikke særlig meget om mig  Nå jeg plejer at være på stranden plejer jeg at tag de der strand køleskabe eller hva' faaaan' man kalder dem  Så varme bliver de ikke  sådan noget har jeg ikke råd til.. og isterninger i en papkasse er ikke en holdbar løsning!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ranieri
Gæst
|
|
sådan noget har jeg ikke råd til.. og isterninger i en papkasse er ikke en holdbar løsning!
Haha men det har jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
man skal da bare gøre nogle aviser fugtige, og så putte bajerne ind i dem.. Derefter ud i solen, og så bliver de kolde  Spørg mig ikke hvordan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Så har du ikke været på festival 
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
man skal da bare gøre nogle aviser fugtige, og så putte bajerne ind i dem.. Derefter ud i solen, og så bliver de kolde  Spørg mig ikke hvordan.. Nogen af os skal jo være nederen så: Hvorfor aviser? Aviser suger godt. Et håndklæde burde også virke, men stoffet bliver vidst lidt varmt. Hvorfor vådt? jo, det er egentlig ganske simpel fysik. For at få vandet i avisen til at fordampe skal der bruges energi. Denne energi kommer ved denne proces fra varme. Og varmen kommer fra....... Øllen!!! altså avis - våd- fordampning - energi - kræver varme - fra øllen. Så har du den også i stikordsform 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Red love
Gæst
|
|
En kold Carls Speciel er ikke det værste i denne verden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|