home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1025 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Sværhedsniveau løft i Fm 09?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sværhedsniveau løft i Fm 09?  (Læst 1257 gange)
Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« : 30 Dec 2008, 00:04 »

Ved godt dette indlæg måske lyder dumt, men vil gerne høre jeres mening!
Er jeg den eneste der syntes at sværhedsgraden i fm er blevet sværre? Eks. Oprettede jeg en karriere med FCK og fik lavet nogle skidte indkøb og traf nogle halv dårlige valg, og det påvirkede holdet enormt jeg blev fyrret i februar:( i 08 og 07 syntes jeg ikke det var noget problem at få fck til at vinde superligaen selv med skidte indkøb og dårlige valg.?
Jeg syntes også at spillernes humør er sværere at "styre" mange ting påvirker, hvor man i langt højere grad kunne gøre dem glade ved bare at sige de spillede godt i de forrige spil?
Jeg syntes hvertfald det er blevet en del svære at "klare" sig, men dog syntes jeg det er positivt og dejligt med udfordring Opstemt hvad er jeres mening og er i enige med mig !? please respond vil rigtig gerne høre jeres mening.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« Svar #1: 30 Dec 2008, 00:08 »

I starten havde jeg svært ved at finde en taktik, der gav bonus, men nu er det lige så let som 08. Jeg fører ligaen stort og er i Champions League med AaB. Så det er vel bare et spørgsmål om at lære spillet at kende Smiley
Logged


Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« Svar #2: 30 Dec 2008, 00:10 »

Tror jeg du har meget ret i, der er meget vægt på taktikken, mit største problem er nok at få spillere til at yde Skuffet
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« Svar #3: 30 Dec 2008, 00:20 »

Jeg vil nu sige jeg er enig med alek, jeg havde også svært ved at komme i gang med 08, men efter et par mislykkede saves fik jeg det op at køre, det er selvfølgelig blevet svære i forhold til CM4 som var det første manager spil jeg havde, det havde jeg et save, det var manchester united og jeg vandt ALT, i flere sæsoner, og der ændrede jeg altså ikke andet end positionerne, så der var hold- og personligeindstilli nger ikke så vigtige åbenbart Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« Svar #4: 30 Dec 2008, 11:03 »

I starten havde jeg svært ved at finde en taktik, der gav bonus, men nu er det lige så let som 08. Jeg fører ligaen stort og er i Champions League med AaB. Så det er vel bare et spørgsmål om at lære spillet at kende Smiley

Jeg er fuldstaending enig - det er altid svaert i starten. Jeg proevede utallige opstillinger da spillet kom ud og har mange gange bandet over hvor svaert spillet er - pt. foeler jeg at det er lige saa svart som FM08, maaske endda lidt lettere... (den udtalelse skal nok komme tilbage og ramme mig naeste gang jeg spiller  Wink) - det afhaenger selvfoelgelig ogsaa meget af dit udgangspunkt. Det er altid svaere at starte med et middel hold end et stor hold og det er altid nemmere hvis man har nogle gode spillere, traenere, scouts fra starten... men et er jo ogsaa det fede ved det her spil  Thumbs Up Det kraever at man saetter sig ind i det og bruger de timer specielt i starten paa at finde frem til hvad der virker for dit hold og passer til dit temprement  Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sværhedsniveau løft i Fm 09?
« Svar #5: 30 Dec 2008, 14:37 »

Jeg mener ikke niveauet i FM 09 er blevet sværere end sidste år. Synes derimod at det var sværere at lkare sig godt, som manager i 08-versionen. Hvis man sætter jeg meget ind i spillet, og bruger en del tid på træning. scouting, kamp analyse, taktik osv. har jeg erfaret at man får mere succes som manager Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010