home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kerlon's Forsvindings nummer?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kerlon's Forsvindings nummer?  (Læst 2854 gange)
ZhotLog
Gæst

Kerlon's Forsvindings nummer?
« : 13 Maj 2006, 12:38 »

Jeg er ved at blive frustreret.....  Sur Kerlon forsvinder simpelthen ud af nogle af mine spil!  ticked off
Jeg har ikke pillet ved database størrelse eller noget som helst andet... Og alligevel bliver han nogle gange væk  Græder Men sommetider er han der også.. Nogen der har oplevet nogenlunde det samme?  Græder

arsenalistic
Manager

Sv: Kerlon's Forsvindings nummer?
« Svar #1: 13 Maj 2006, 13:16 »

Jeg er ved at blive frustreret.....  Sur Kerlon forsvinder simpelthen ud af nogle af mine spil!  ticked off
Jeg har ikke pillet ved database størrelse eller noget som helst andet... Og alligevel bliver han nogle gange væk  Græder Men sommetider er han der også.. Nogen der har oplevet nogenlunde det samme?  Græder

nope, never.. 7,9,13 Smiley

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 13 Maj 2006, 13:26 »

Bliver han væk efter at have været der i starten? Huh

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 13 Maj 2006, 13:40 »

Hmm, det lyder underligt.

Fosvinder han i spillet, altså når du sidder og spiller. Eller er det først når du starter et nyt spil at han så ikke er med?

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 13 Maj 2006, 14:01 »

Når jeg starter et nyt spil.... Men han er jo ikke regen og han burde være der hver gang medmindre man skifter database størrelse  ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 13 Maj 2006, 14:01 »

Når jeg starter et nyt spil.... Men han er jo ikke regen og han burde være der hver gang medmindre man skifter database størrelse  ticked off

Ja, det burde han. Load evt. spillere fra Brasilien, så er du sikret Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Maj 2006, 14:04 »

Det burde han ikke nej. Normal database vil jo fx ikke at sige FM loader alle West Hams spillere, og samtidig lige de bedste af Yeovils. Hvis du starter et spil i Australien, vil der ikke være halvt så mange spillere loadet i England, som hvis du startede et spil i Danmark (vel og mærke kun med den ene liga!!). Man kan vel sige, at spillet vurderer hvilke spillere, der er mest relevante for den givne liga, hvilket vil sige at du som japansk fodboldklub måske bedre kan bruge et par kinesere end to blegfede danskere Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7: 13 Maj 2006, 14:06 »

Det burde han ikke nej. Normal database vil jo fx ikke at sige FM loader alle West Hams spillere, og samtidig lige de bedste af Yeovils. Hvis du starter et spil i Australien, vil der ikke være halvt så mange spillere loadet i England, som hvis du startede et spil i Danmark (vel og mærke kun med den ene liga!!). Man kan vel sige, at spillet vurderer hvilke spillere, der er mest relevante for den givne liga, hvilket vil sige at du som japansk fodboldklub måske bedre kan bruge et par kinesere end to blegfede danskere Smiley.

- og at FM derfor loader en del flere kinesiske spillere, når du spiller i Japan, end tilfældet med fx Danmark.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 13 Maj 2006, 14:07 »

Jamen jeg har skam den Brasilianske liga med i alle mine spil  Græder
Og han har været der da jeg var Hartlepool i Coca Cola Divison One, men ikke med Sao Paulo ( staveplade) og 1860 München?  crazy

United-styrer
Gæst

« Svar #9: 13 Maj 2006, 14:07 »

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men en spiller som Kerlon, som er et af spillets største talenter, burde vel være at finde hver gang. Det kommer dog også an på størrelsen af databasen selvfølgelig.

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 13 Maj 2006, 14:08 »

Jamen jeg har skam den Brasilianske liga med i alle mine spil  Græder
Og han har været der da jeg var Hartlepool i Coca Cola Divison One, men ikke med Sao Paulo ( staveplade) og 1860 München?  crazy

Hvis du hver gang har den brasilianske liga med, lyder det meget, meget underligt, at han ikke skulle være der.

Hvor stor database bruger du?

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 13 Maj 2006, 14:10 »

Stor  Skuffet

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #12: 13 Maj 2006, 14:16 »

Hmm Kerlon er altid med ved mig lige meget hvilket hold jeg er?

Derimod er et kæmpe talent som Jonathas blevet HELT væk efter jeg har hentet de nyeste updates?  ticked off

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 13 Maj 2006, 14:24 »

Hmm Kerlon er altid med ved mig lige meget hvilket hold jeg er?

Derimod er et kæmpe talent som Jonathas blevet HELT væk efter jeg har hentet de nyeste updates?  ticked off

Hvilken update er det?

ZhotLog: Det lyder virkelig underligt. Kan ikke rigtig komme på, hvad du kan gøre ved det.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #14: 13 Maj 2006, 14:36 »

Hvilken update er det?

ZhotLog: Det lyder virkelig underligt. Kan ikke rigtig komme på, hvad du kan gøre ved det.

Freakup 2 final
Og den nyeste patch?

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010