home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 471 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juve kan tvangsnedrykkes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Juve kan tvangsnedrykkes  (Læst 3678 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Juve kan tvangsnedrykkes
« Svar #15: 13 Maj 2006, 00:27 »

Ja, Juve kommer sgu nok udenom alle disse anklager, men på en eller anden bizar måde, gør Fiorentina og Lazio ikkke. Se det kunne være klasse.

Desuden synes jeg lige, at jeg vil vende snuden mod ham, som jeg har citeret. Nemlig Arsenalistic. Jeg vil blot takke dig for, at vi, FC Barcelona, må få Henry, efter at have kørt rundt med jer i 90 minutter i CL finalen. Mange tak. Og at I sender Fabregas den samme vej, ser jeg blot som en smuk gestus. Mange tak,

Tiden må vise om du får ret.

Go you Gunners!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #16: 13 Maj 2006, 00:51 »

En ting slog mig forleden... Hvis Juve er under anklage, så er det nok kun et spørgsmål om tid inden andre storklubber i Italien også kommer det. F.eks, er Berlusconis Milan et godt bud. Berlusconi er i forvejen under mistanke for korruption i andre forbindelser. Kun hans diplomatiske status som ministerpræsident har beskyttet ham indtil nu.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 13 Maj 2006, 01:58 »

Større klubber ka jo næsten begå mord uden der blir sagt eller gjort noget ved det, er det tilgengæld mellemstore eller de små der alligevel ik tiltrækker opmærksomhed ja så ska der satme straffes hårdt, hårdt og uretfærdigt ,em sådan er det nu desværre.

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #18: 13 Maj 2006, 08:28 »

Synd for italiensk fodbold, men hvis rygterne taler sandt må de vel en tur ned i rækkerne. Skuffende at høre sådan noget, som overhovedt ikke hører hjemme i fodbold!

Det er bare typisk italiensk fodbold, der er sgu så mange kriser. Skuffende at Juve kan gøre sådan noget, men hvis der også er andre klubber der har gjort det skal de vel også have en tur ned i rækkerne. Dog håber jeg ikke at det går så vidt, men er det sandt skal de vel ned.

We´ll be comming down the road.

BiLLe
Gæst

« Svar #19: 13 Maj 2006, 09:49 »

Jah, måske lidt synd for Juves spillere?
Men håber satme at hvis de rykker ned sender de hele lortet til Real!!
Ikk så sandsynligt ved det. Men kunne da være sjovt ikk?
Real vil jo all. skifte meget ud i år så de køber vel bare hele juventus?

Elsker Real 100%..

United-styrer
Gæst

« Svar #20: 13 Maj 2006, 16:30 »

Lidt af en katastrofe for italiensk og europæisk fodbold, hvis det sker, men er rygterne sande, så er der kun en vej - det bør der i hvert fald være. Jeg kunne godt forestille mig, at Juve ville slippe, fordi de er så stor en klub, men sker det, at de bliver tvangsnedrykket, så bliver det i den grad et spændende transfervindue Wink

DeBuur
Manager

« Svar #21: 13 Maj 2006, 18:28 »

Det er ikke første gang at der er aftalt spil i Serie A - Milan har tidligere været sendt ud i mørket pga bestikkelse - mener det var først i firserne.

Det er kun godt at der bliver ryddet op, de korrupte ledere ødelægger fodbolden og hvad er deres motiv ? mon ikke det handler om penge - jeg har hold med Juventus i mange år men må sige at denne skandale sgu er svær at acceptere - tror der går mange år før jeg vil se serie A fodbold igen.

Straffen bør være hård - ned i serie C og karantæne på livstid for de mennesker der har været med til dette.
Da det er mennesker i den Italienske forbund der har været med så bør UEFA smide de italienske hold ud af alle turneringer i mindst 1 år.

Desuden bør Prodi iværksætte en regerings ledet undersøgelse af alle klubber i Serie A således der sker en total oprydning i Italiensk fodbold  ticked off

YNWA

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 13 Maj 2006, 19:45 »

DeBuur gode forslag, jeg tror desværre bare ik det er noget der vil blive gennemført, tror Juventus forbliver i Serie A, men måske finder de et par stykker de ka holde ansvarlig og fyre/give bøder.

Juve_Juve
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 17 Maj 2006, 16:07 »

Tror ikke at det italienske fodbold forbund tør tvangsnedrykke de nykårede mestre og den klub med mest historie...

Jeg har dog hørt at bestyrelsen ikke gik af egen fri vilje men at de blev presset af De overordnede (Agnelli osv...) Og desuden ville det jo oz være synd med Juventus i serie C... SÅ ku vi ligeså godt se Barca i den spanske anden divison... det ka ingen rigtig fodbold fan ønske sig...  Huh

Zone 43
Manager

« Svar #24: 17 Maj 2006, 16:15 »

Tror ikke at det italienske fodbold forbund tør tvangsnedrykke de nykårede mestre og den klub med mest historie...

Jeg har dog hørt at bestyrelsen ikke gik af egen fri vilje men at de blev presset af De overordnede (Agnelli osv...) Og desuden ville det jo oz være synd med Juventus i serie C... SÅ ku vi ligeså godt se Barca i den spanske anden divison... det ka ingen rigtig fodbold fan ønske sig...  Huh

Enig!

Desuden, drejer det sig også om Merda, Fiorentina og Lazio. Så det vil i givet fald ikke kun være Juve, som ryger ned i Serie C eller en anden, hvis nu det skulle ske.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 17 Maj 2006, 16:43 »

Det er da synd for Juventus, hvis de ryger ned i Serie C, men hvis anklager er sande, så er der en en vej, og det er ned! De har snydt så det basker, hvis anklagerne bliver fundet sande, og det ville være fuldstændig vanvittigt, hvis de ikke blev straffet hårdt for det. Hvilke signaler ville det ikk sende til andre klubber? Al logik og fornuft peger mod lavere divisioner.

mvh,
mathias

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 17 Maj 2006, 16:48 »

Det er da synd for Juventus, hvis de ryger ned i Serie C, men hvis anklager er sande, så er der en en vej, og det er ned! De har snydt så det basker, hvis anklagerne bliver fundet sande, og det ville være fuldstændig vanvittigt, hvis de ikke blev straffet hårdt for det. Hvilke signaler ville det ikk sende til andre klubber? Al logik og fornuft peger mod lavere divisioner.

mvh,
mathias

Jep, der er jeg helt enig. Selvfølgelig ville det være en skam for både Juventus, italiensk og europæisk fodbold, hvis et af verdens bedste hold skulle sendes ned, men hvis anklagerne taler sandt, så er der jo intet at rafle om - så skal de ned. Det er alvorlige beskyldninger, og som du selv siger, så ville det være et helt forkert signal at sende til alle andre klubber.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 17 Maj 2006, 19:15 »

Man kan da kun håbe på, at de ryger ned.. Hvis de ikke kan klare tingene på en fair og lovlig måde, så skal de self straffes.. Ikke fordi Berlusconi ikke har lavet noget lort, men hvis man påvirker en konkurrence på den måde, så skal der også falde straf..

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 17 Maj 2006, 19:17 »

Juventus ville jo alligevel ikke være det samme hold, hvis de rykkede ned, så jeg tror nu ikke det ville være den store katastrofe.. Spillerne ville bare finde plads et andet sted.. Så ville det måske også hjælpe lidt på problemet med de alt for høje lønninger i italiensk fodbold..

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010