home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juve kan tvangsnedrykkes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Juve kan tvangsnedrykkes  (Læst 3656 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Juve kan tvangsnedrykkes
« : 12 Maj 2006, 23:26 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=56076

Hvad sker der?

Hvis det er rigtigt, så skal de bare laaangt ned i rækkerne... Der må sgu da være et eller andet galt når hele bestyrelsen vælger at gå af. Meeeen det kan jo være hvad som helst.

Tvivler på at Emerson, Viera, Buffon, Trezeguet, Cannavaro osv. vil spiller serie C?

Hvad synes i konsekvensen skal være?

Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Juve kan tvangsnedrykkes
« Svar #1: 12 Maj 2006, 23:31 »

Lidt af en omfattende skandale! klubber, dommere og ledere  Ubeslutsom man har i de sidste år hørt lidt rundt omkring i krogene om at der er lidt fusk i Italien, men det her er alligevel vildt. Nu er problemet ude i lyset, og det bliver spændende at følge.
Jeg tror dog at Juve med deres prestige og status undgår tvangsnedrykning o.lign. men det ville være retfærdigt nok hvis det skete.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 12 Maj 2006, 23:31 »

Genoa, Fiorentina og Napoli røg alle ned, så imo skal Juve det også. Der skal jo være lige vilkår uanset status. Det synes jeg i hvert fald. Men det er jo efterhånden hvad man kan forvente fra den italienske liga. Jeg følger ikke særlig meget med i den, så det jeg hører fra den, er mest når der er korruption og andre skandaler. Det er ikke specielt godt Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 12 Maj 2006, 23:32 »

Utroligt ærgerligt, men sådan må det jo være. Jeg mener ikke at det ville være for hård en straf, men så mister de også alle deres spillere og kommer til at ligne Lyngby da de blev tvangsnedrykket...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #4: 12 Maj 2006, 23:33 »

Genoa, Fiorentina og Napoli røg alle ned, så imo skal Juve det også. Der skal jo være lige vilkår uanset status. Det synes jeg i hvert fald. Men det er jo efterhånden hvad man kan forvente fra den italienske liga. Jeg følger ikke særlig meget med i den, så det jeg hører fra den, er mest når der er korruption og andre skandaler. Det er ikke specielt godt Wink

Selvfølgelig SKAL status ikke afgøre det, men i så mange andre sager ser vi at det desværre betyder noget, hvad enten vi vil det eller ej.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 12 Maj 2006, 23:34 »

Det vil jeg også mene. De skal ned, hvis de altså har lavet noget grisseri!

Hader Juventus, så mig vil det ikke gøre noget...

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 12 Maj 2006, 23:35 »

Damn. Hvis Juve tvangsnedrykkes bliver de det første spil jeg skal spille i FM 07  funny

arsenalistic
Manager

« Svar #7: 12 Maj 2006, 23:41 »

Vieira indvier Emirates Stadium! kan i se det for jer?

Go you Gunners!

Thore
Manager

« Svar #8: 12 Maj 2006, 23:43 »

Tja mon ikk Juventus har forbindelserne i orden så de klare det, det tror jeg desvære.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 12 Maj 2006, 23:44 »

Nej arsenalistic, nu er han væk, så skal han ikke tilbage Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 12 Maj 2006, 23:44 »

Vieira indvier Emirates Stadium! kan i se det for jer?

Vieira indvier Emirates Stadium, og Fabregas ryger ud i kulden, hvorefter han smutter til FCB. Jo tak, det kan jeg godt se for mig.

arsenalistic
Manager

« Svar #11: 12 Maj 2006, 23:46 »

Shut up Hawk1nZ, han er jo klublegende! Opstemt

Men ja Juve bestikker jo bare hele støvlelandet, så ser det også som meget urealistisk, at de rykker ned!

Og hvis JG nævner mere om Bøsselona i de næste 24 timer, så finder jeg ham og straffer ham!  Djævel

Go you Gunners!

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 12 Maj 2006, 23:47 »

Ja, jeg tror også at juve klemmer sig uden om disse anklager  Skuffet Selvom de er sande.....  Græder

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 12 Maj 2006, 23:48 »

Ja klublegende.. En legende vender ikke tilbage, det ødelægger det Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14: 12 Maj 2006, 23:52 »

Shut up Hawk1nZ, han er jo klublegende! Opstemt

Men ja Juve bestikker jo bare hele støvlelandet, så ser det også som meget urealistisk, at de rykker ned!

Og hvis JG nævner mere om Bøsselona i de næste 24 timer, så finder jeg ham og straffer ham!  Djævel

Ja, Juve kommer sgu nok udenom alle disse anklager, men på en eller anden bizar måde, gør Fiorentina og Lazio ikkke. Se det kunne være klasse.

Desuden synes jeg lige, at jeg vil vende snuden mod ham, som jeg har citeret. Nemlig Arsenalistic. Jeg vil blot takke dig for, at vi, FC Barcelona, må få Henry, efter at have kørt rundt med jer i 90 minutter i CL finalen. Mange tak. Og at I sender Fabregas den samme vej, ser jeg blot som en smuk gestus. Mange tak,

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010