Joe Cocker
Lilleputspiller
|
|
Er jeg den eneste som oplever urealistisk mange stolpeskud? Altså vi snakker i hvert fald 4 pr. kamp for mit hold. spiller med liverpool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Jeg har endnu ikke lagt mærke til at stolpeskud skulle være en bug, men .. du spiller med patch, ikke? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AmauriCarvalho
|
|
Kan godt følge dig, mine spillere fyre det ene drømmehug efter det andet af ude fra, men den rammer stort set altid overliggeren. Der kan stort set kun scores inden for straffesparks feltet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Jeg spiller med Chelsea og med den nye patch (9.2) og jeg oplever som dig Joe at mine spillere rammer overlaeggeren ret mange gange  . Det gaelder baade mine angribere og mine offensive midtbane spillere (Lampard isaer). Ved ikke om det er en bug, eller det er skud training som skal forbedres...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
jeg giver ret i at der er mange stolpeskud, men jeg synes ikke at det er umuligt at score udenfor straffesparksfeltet . Jeg screr ofte udefra, og jeg tror ikke at de to ting har noget med hinanden at gøre, som AmauriCarvalho skriver... 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Da jeg spillede uden patch syntes jeg også der var rigtig mange stolpeskud. Især når der er friløbere.
Nu hvor jeg spiller med patch, syntes jeg det er det samme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SC30
|
|
Jeg har ikke lagt mærke til særlig mange stolpeskud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
jeg oplever aldrig stolpeskud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SC30
|
|
jeg oplever aldrig stolpeskud
Så må der hvertfald være noget galt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joe Cocker
Lilleputspiller
|
|
Det er virkelig fustrerende!. Det bliver bare ved og det er både uden for feltet og indenfor. Især mine angribere.. HADER KEANE!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AmauriCarvalho
|
|
bach- I mit tilfælde hænger de 2 ting umiskendeligt sammen:-) scorer aldrig ude fra, overliggeren er i vejen hver gang ellers ryger den over. dog tæver mine angribere altid bolden i nettet inde for feltet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Maaske vil det hjaelpe hvis man saetter sin offensive midtbanespiller til at holde paa bolden lidt oftere...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
Så må der hvertfald være noget galt.  heh Ja det tror jeg også... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AmauriCarvalho
|
|
ligeledes burde en off midt vel kunne ramme andet en stolper med 18 i long shots..? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|