home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 996 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hesteskoen på trøjen
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hesteskoen på trøjen  (Læst 9589 gange)
AFC
Gæst

Sv: Hesteskoen på trøjen
« Svar #30: 28 Dec 2008, 00:41 »

Ja, hehe. Og tak. Igen tak.

AFC
Gæst

« Svar #31: 28 Dec 2008, 01:19 »

Okay, det er nogle smuttere fra mig af, og det er dejligt du er vaks og minder mig om det. Tak.

Update imorgen. Godnat!

AFC
Gæst

« Svar #32: 28 Dec 2008, 14:33 »

Preseason var kommet godt igang. Sidste uge endte det med et nederlag til Indianapolis Colts, men i dag ugen efter og dvs. d. 16 august, skal Colts til Atlanta for at spille imod Falcons. Falcons som tidligere har haft en dansker på holdet og har været den mest scorende kicker gennem tiden, Morten Andersen. Han stoppede dog sin karriere tidligere på året.
Der er ikke den store forskel på stemningen før en kamp i NFL uanset hvilket stadion det er. Cointosset blev vundet af Falcons som ville recieve og Vinatieri skulle kicke kampen igang. Douglas stillede sig klar og greb bolden og spurtede op til 27 yard linjen hvor han blev nedlagt af Freeney. Ryan fik et positivt udgangspunkt. I sit første drive kastede han 37 yards til Mughelli som skaffede en ny first down. Igen Ryan ved roret og han afleverer til samme Mughelli og løber den ned på 1 yard linjen, inden han blev stoppet af Freeney. Falcons havde stadig first down, og Jenkins løber den bold ind til Touchdown og jubel på tilskuerpladserne. Extra Pointet udnyttede de også, og Manning skulle på banen og gøre sit job for Colts, nemlig at udligne. Det gjorde han også i første kast. Højrearmen svang han og bolden røg afsted til Marvin Harrison, inden han blev taklet på 40 yard linjen ved Falconss ende. Derfra løb Rhodes 40 yards ned til End Zone og 7-6 til Falcons. Den stilling blev lavet om til 7-7 eftersom Smith sparkede Colts til udligning. Efter kicket var der pause.

Falcons kickede ned til startningen af 3. quarter. Derfra greb Ratliff den for Colts og løb overraskende den ned til Touchdown selvom der var 3 Atlanta Falcons defenses foran ham. Vinatieri udnyttede Extra Point. Det skabte uro hos Falcons tilhængerne og Ryan skulle starte fra 34 yard linjen med 1 minut tilbage af 3. quarter. I første forsøg blev han sacket af Sanders, men i andet forsøg kastede han flot til Jenkins som løb zig-zag ned igennem Coltss forsvar og scorede Touchdown. Falcons udlignede på Extra Pointet. 4. quarter bød på ingen store spil, og kampen skulle i Over Time. Colts vandt Coin-Tosset og skulle starte. Ratliff tog bolden til sig og stormede op ad banen. Han blev nedlagt på 55 yard linjen. Med 2 minutter igen, lykkedes det ikke for Manning at få first downs på de 3 forsøg han havde, så presset lå på Vinatieri som kunne afgøre kampen med et 45 yard Field Goal. Vinatieri kunne godt klare det store pres og skaffer Colts en sejr på 14-17.

AFC
Gæst

« Svar #33: 29 Dec 2008, 00:02 »

Er der ikke interesse for det her?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34: 29 Dec 2008, 00:03 »

Well, bare fordi du ikke har fået en kommentar én enkelt gang, betyder det jo ikke at folk ikke synes den er spændende. Der er jo mange silent readers.

Bare klø på, men jeg synes du mangler en overskrift i dine updates Smiley

AFC
Gæst

« Svar #35: 29 Dec 2008, 00:07 »

Okay. Ja, det gør jeg vel. Tak for rådet. Og ja, men ville bare lige høre.

AFC
Gæst

« Svar #36: 29 Dec 2008, 00:28 »

Hesteskoen på trøjen

NFL sæsonen var kommet godt igang og Indianapolis Colts var 1-1 inden dagens kamp mod Buffalo Bills. Colts havde hjemmebanefordelen og var favoritter. Det var Preseasons 3. kamp og Colts skulle starte med at kicke. Bolden landede hos Bills Puntreturner og blev standset på 28 yard linjen. Man skulle helt hen til 2. quarter før der kom liv i kampen. Første quarter var ikke meget værd og det var også til at høre på tilskuerne. Peyton Manning fik kastet sig op igennem banen med flere kast og til sidst lod han sin Running Back, Dominic Rhodes løbe til Touchdown på 2 yards. Extra Pointet udnyttede de også. 7-0 førte Colts ved 3. quarter som endte med 7-0 til Colts.

I 4. quarter angreb Buffalo med lyn og torden. På deres første drive skaffede de sig 2 first downs, men på et af angrebene gik det falit. Losman forsøgte sig med en dyb aflevering til en af sine Wide Recievers, men den greb Keiaho og så var der interceptet. Colts skulle nu bare holde kampen hjem, med 1 minut igen. Det lykkedes også, men det sidste minut bød bla. på et 27 yard rush fra Dominic Rhodes og et 34 yard rush fra Manning ham selv. Colts vandt kampen med 7-0 og det var en lille sejr som ikke så ud til at sætte stor pris på Tony Dungy.

I Colts' sidste kamp i Preseason inden det gik for alvor løs i divisionerne, skulle de møde Bengals ude. Colts som vandt sidst mod Bills med nød og næppe med 7-0, skulle også have en sejr idag mente medier og fans osv. Det blev en kamp som bød på mange interceptions. Først var det Mannings tur i 1. quarter til at lave en Interception, og så var det Bengals' quarterback som kastede bolden i hænderne på en en forkert spiller, som var ingen andre end Bob Sanders. Det største spil som kom, ja det kom i 3. quarter hvor Sorgi blev skiftet ind og han kastede på sit første spil, et 79 yards kast til Marvin Harrison og så forventede man en Touchdown fra Colts, men det blev det ikke. Sorgi kastede en interception til en af Bengals's spillere og sådan skiftede det på skift. Man skulle helt hen i sidste quarter med 45 sekunder igen hvor Colts var i skudposition. Sorgi afleverede til Addai som løb op til 35 yard linjen på 3. down og tiden tikkede stadig, eftersom ingen af holdene havde flere Timeouts. Så Adam Vinatieri kunne endnu en gang afgøre en kamp i Colt's fravør og gør det elegant og Colts trækker det længste strå.

AFC
Gæst

« Svar #37: 29 Dec 2008, 01:01 »

Så der afstemning Thumbs Up.

AFC
Gæst

« Svar #38: 29 Dec 2008, 15:01 »

Syntes i jeg skal ligesom i MadzeN92s blog, skrive hvad de andre kampe endte?

Krelle-Gutten
Gæst

« Svar #39: 29 Dec 2008, 15:24 »

Øhhm i første update skriver du op til flere gange, at de skulle punte bolden efter de har scoret. Det gør man altså ikke, man tager derimod et Kick Off. Det er kun på 4 down og nå man skal lave et safety punt efter man har lavet en safety, at man laver et punt. Wink

AFC
Gæst

« Svar #40: 29 Dec 2008, 15:27 »

Ja, fik jeg at vide tidligere. Det har jeg forstået Smiley

Krelle-Gutten
Gæst

« Svar #41: 29 Dec 2008, 15:32 »

Burde du da vide. Peace

AFC
Gæst

« Svar #42: 29 Dec 2008, 15:33 »

Måske, måske ikke. Måske har jeg ikke lært det endnu, men det har jeg nu da.

AFC
Gæst

« Svar #43: 29 Dec 2008, 21:00 »

Lysten er desværre gået væk til dette blogskriveri om min Franchise. Jeg føler jeg hellere vil spille Free-Time i Madden 09. Jeg vil derfor sætte denne på pause. Så må vi se om jeg genopstarter den. Den er ikke stoppet.

AFC

AFC
Gæst

« Svar #44: 04 Jan 2009, 15:46 »

Hey igen Thumbs Up.

Det er nu ca. 5 dage siden jeg valgte og sætte dette skriveri på hylden for en kort stund. Jeg følte at jeg trængte til noget lidt mere free-time Madden. Det føler jeg, at jeg har nu og har derfor valgt og starte op på dette igen. Jeg håber i fortsat vil følge med i den selvom jeg ikke poster de øvrige resultater osv. ligesom MadzeN92 flot gør i hans blog. Stor ros til ham Thumbs Up.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010