home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1118 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hesteskoen på trøjen
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hesteskoen på trøjen  (Læst 9605 gange)
AFC
Gæst

Hesteskoen på trøjen
« : 27 Dec 2008, 22:51 »

Et mål, et trofæ, en drøm. Verdens største endagsbegivenhed finder sted en gang hvert år. Flere tusinde mennesker står på stadion og flere millioner verden over, følger den i fjernsynet. Der er hverken tale om Stanley Cup, Champions League finalen eller Wimbledon. Nej der er tale om Super Bowl. Kun to hold deltager i den store begivenhed og kæmper om Vince Lombardi-trofæet.
Dette års Super Bowl afholdes på Raymond James Stadium i Tampa, Florida. Favoritterne til at gå i finalen må siges at være de regerende mestre fra New York Giants, New England Patriots, Dallas Cowboys og som altid Indianapolis Colts.

De 32 hold er delt op i to konferencer, AFC og NFC. Hver konference er delt op i fire divisioner, North, South, West og East, med fire hold i hver division. Inden grundspillet starter, spiller alle hold fire kampe, i det man kalder pre-season. I gruppespillet, spiller hvert hold mod de tre andre hold fra samme division, både hjemme og ude. Derudover spiller man seks kampe mod andre hold fra samme konference, og fire kampe mod hold fra den anden konference. Samlet bliver det til 16 kampe, som spilles over 17 runder. Dermed sidder alle hold over én runde på en sæson. Førstepladsen fra hver division går i slutspillet, samt de to bedste af de resterende hold fra hver konference, går ligeså videre. I den første uge af slutspillet, sidder de to bedste divisionsvindere fra hver konference over, i den såkaldte ’Wild Card weekend’. Den efterfølgende uge mødes de fire resterende hold, i hver deres konference, denne runde kaldes ’Divisions Playoff’. Vinderne af disse kampe mødes i to finaler, en i hver konference, som kaldes ’Konference Mesterskabet’. At vinde denne kamp er der meget prestige i, men det er ikke bare prestige som er på spil, men også billetten til Super Bowl.

Holdet som jeg har valgt at spille med er Indianapolis Colts som er mit favorithold og som er dem jeg holder med. Kærligheden til Colts/NFL kom nok for 1 år siden, da jeg førhen havde siddet og set NFL og syntes det var noget kedeligt pjat. Nu til dags syntes jeg at det er spændende og se, og det er dejligt at der ikke er så meget ballade ved fansene før en kamp, som der er i fodbold. Kærligheden til Colts kom da jeg så deres quarterback, Peyton Manning bare kaste touchdowns ind på sigt. Jeg blev så fascineret over ham og Reggie Wayne. Det er deres bedste spillere vil jeg mene. De har jo også andre stjernespillere som Bob Sanders, Marvin Harrison, Dallas Clark osv.
I denne blog som er noget nyt for mig, eftersom Madden 09 er ankommet hjem til mig. Jeg spiller spillet på PS3 og niveauet vil sandsynligvis komme på All-Pro. Det er det anden sværeste niveau. Grafisk vil der ikke gåes så hårdt på, men der kommer selvfølgelig noget.

Håber i vil læse med Thumbs Up.

« Seneste Redigering: 29 Dec 2008, 00:59 af AFC » Logged

Newton Heath
Manager

Sv: Hesteskoen på trøjen
« Svar #1: 27 Dec 2008, 22:56 »

Shit, den intro minder rigtig meget om Madzen92's i bloggen om Bengals.

Fin start, omend det ikke er dig der har skrevet det meste af den?  Wink

AFC
Gæst

« Svar #2: 27 Dec 2008, 22:59 »

Jeg har fået lov af MadzeN92 til at kopiere det, da det er stortset det samme jeg vil skrive Thumbs Up.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 27 Dec 2008, 23:03 »

Allerede der, mister man lysten til at læse mere. Det er jo ikke fra dig selv, at det kommer. Det er vel også et fodbold forum? Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

AFC
Gæst

« Svar #4: 27 Dec 2008, 23:13 »

Jamen hvad ville i have jeg skulle lave om?

Det var om Super Bowl og NFLs information jeg ville skrive om. Så er det jo nemmere at kopiere hans end at gå hen og rette i det. Det passer jo.

fc-hansen
Manager

« Svar #5: 27 Dec 2008, 23:17 »

enhver kan jo gå hen og kopiere 1 hel update og sige " Jamen det var præcis det jeg ville skrive" den holder jo ikke, virker meget som om at man ikke har forstand på det man skriver om, når man tager en andens. så er det jo svært at rose det, når det ikke er dig der hare skrevet det...

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #6: 27 Dec 2008, 23:18 »

Jamen hvad ville i have jeg skulle lave om?

Det var om Super Bowl og NFLs information jeg ville skrive om. Så er det jo nemmere at kopiere hans end at gå hen og rette i det. Det passer jo.
Det er princippet i at du tager en andens indledning og kopier. Hvis lysten er til at skrive om dette spil, så må der vel også være lyst til at lave ens egen indledning?

AFC
Gæst

« Svar #7: 27 Dec 2008, 23:18 »

Jeg tror jeg ved mere om NFL end dig.

Men det der forhindrer mig sku ikke i at fortsætte den.

fc-hansen
Manager

« Svar #8: 27 Dec 2008, 23:21 »

er meget muligt du ved det, og er egentlig også fløjtende ligeglad, for aner intet om sporten, men at du kopiere ens update, så ligner det meget at du intet ved om det, og egentlig bare lige skal have en god "Billig" Start..

hay que joder?

AFC
Gæst

« Svar #9: 27 Dec 2008, 23:23 »

Okay. Men hvis du skal være efter mig sådan der i næsten alle mine blogs osv. så vil jeg gerne have du holder dig væk fra bloggen her hvis du kun har sådan noget lal kritik.

søgaard
Gæst

« Svar #10: 27 Dec 2008, 23:23 »

Hvornår kommer viden omkring NFL ind i dette?
Jeg har aldrig været særlig stor NFL fan, og bliver det formentlig aldrig, men at du bringer det på banen, viser da bare at du intet modargument har på den kritik vi kommer med.

Der er ingen der siger, at du ikke skal forsætte den, vi kritiserer bare at du kopierer en andens indledning.

fc-hansen
Manager

« Svar #11: 27 Dec 2008, 23:25 »

Okay. Men hvis du skal være efter mig sådan der i næsten alle mine blogs osv. så vil jeg gerne have du holder dig væk fra bloggen her hvis du kun har sådan noget lal kritik.
kan du ikke tåle kritik? jeg følger ikke dine blogs overhovedet, da jeg hvis jeg skal være ærlig, ikke syntes du skriver spercielt godt, så jeg holder mig med glæde fra dine blogs, men syntes bare det er virkelig tamt at kopiere en andens update.

hay que joder?

AFC
Gæst

« Svar #12: 27 Dec 2008, 23:27 »

Den der kommentar med at jeg tror jeg ved mere om NFL end dig, var til Fc-hansen.

Ja, jeg ved godt det er lidt svagt jeg kopierer fra en anden, men jeg har fået tilladelse og i kan selv spørge MadzeN92 om det var det jeg ville skrive. Hvad kan jeg rette på det?
kan du ikke tåle kritik? jeg følger ikke dine blogs overhovedet, da jeg hvis jeg skal være ærlig, ikke syntes du skriver spercielt godt, så jeg holder mig med glæde fra dine blogs, men syntes bare det er virkelig tamt at kopiere en andens update.
Kan sagtens tåle kritik.

fc-hansen
Manager

« Svar #13: 27 Dec 2008, 23:30 »

Den der kommentar med at jeg tror jeg ved mere om NFL end dig, var til Fc-hansen.

Ja, jeg ved godt det er lidt svagt jeg kopierer fra en anden, men jeg har fået tilladelse og i kan selv spørge MadzeN92 om det var det jeg ville skrive. Hvad kan jeg rette på det?Kan sagtens tåle kritik.
du kunne jo skrive en hel ny selv.

Hvis du sagtens kan tåle kritik, flejner man da ikke sådan ud, og begynder at sige at du ved mere end mig om NFL. er da et tegn på at du går i forsvarsposition, og ikke har tænkt dig at tage kritikken til dig.

hay que joder?

AFC
Gæst

« Svar #14: 27 Dec 2008, 23:31 »

Lave en ny?

Der kommer jo stortset til at stå det samme i?

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010