home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Kan ikke finde den perfekte taktik - Har prøvet næsten alt !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke finde den perfekte taktik - Har prøvet næsten alt !  (Læst 1010 gange)
john terry
Lilleputspiller
*

Kan ikke finde den perfekte taktik - Har prøvet næsten alt !
« : 27 Dec 2008, 22:38 »

Nu er jeg ved at være færdig med anden sæson med Getafe, og jeg er ved at blive træt af at jeg ikke kan få tingene til at fungere her i 09'eren.

Jeg har blandt andet prøvet BenMusalho's taktik som ligger herinde på forum hvor jeg vandt de første 2 kampe kæmpestort med den, men det gik hurtigt galt igen, og nu er jeg ved at prøve en ny taktik som fulgte med da jeg hentede bibelen, men den ser heller ikke rigtig ud til at være den rette for mit Getafe hold. Udover det har jeg prøvet et par taktikker som jeg selv har lavet, men også uden held.. Så nu står jeg snart på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre for at føre mit getafe hold frem mod succes..

- Så jeg ville hører om der var nogle af jer der har en god taktik som i selv bruger. I behøver selvfølgelig ikke at være Getafe i det spil i bruger taktikken i, bare det er en taktik i har haft succes med i en hvilken som helst klub..

Mvh. John Terry

PS. I må også godt lave SS's af jeres hold- og spillerinstrukser hvis i vil Smiley det er bare en bonus

TottenhamHotspur
Gæst

Sv: Kan ikke finde den perfekte taktik - Har prøvet næsten alt !
« Svar #1: 28 Dec 2008, 00:19 »

Har du givet de taktikker du selv har lavet ordentlig tid til at blive indspillet? fordi ellers ville jeg da anbefale det. En downloadet taktik er jo designet til ét hold, så selvom andre har haft succes med den behøver det jo ikke at gælde for dig. Jeg ville umiddelbart foreslå at du forsøger at lave din egen, men hjælp er jo en god ting. En meget almindelig opstilling i Spanien er jo den relativt offensive 4-1-2-2-1 med en defensiv midt, to centrale midt, to offensive fløje og en enlig angriber. Men det kommer selvfølgelig meget an på dit hold, om du er i stand til at spille offensivt, eller om det skal være en anden stil. Men find dig en grundopstilling og så prøv dig frem Thumbs Up

Her er et screen af mit Lyon hold inklusive holdinstruktioner. Det har gået acceptabelt indtil videre, men holdet vakler desværre til tider.

Håber du kan bruge noget af det til lidt Wink

vestergaard
Juniorspiller
**

Sv: Kan ikke finde den perfekte taktik - Har prøvet næsten alt !
« Svar #2: 30 Dec 2008, 14:13 »

Som mange siger .. Man skal kigge på sit hold og sit spiller materiale. Hvis man har 5 klasse midtbane mænd, hvorfor så ikke udnytte dem og måske kun spille med 3 forsvar ? Kig på spillerne og lav taktik derfra.

Jeg er selv aston villa jeg spiller 4-1-2-2-1 - med agbonlahor på toppen fordi han er så drøn hurtig, så er mine midt midt sat til at skyde langt udefra og dybe stikninger fordi de er gode til at skyde udefra og lave afleveringer. Forsvaret står dybt fordi jeg ikke har de hurtigste midterforsvar. Hele tiden gør de dårlige ting til en god ting!

Hvis angriberen er syg i hovedspil skal han jo ikke have bolde i fødderne og løbe med den!
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 14:17 af vestergaard » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010