home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Arbejde
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Arbejde  (Læst 10974 gange)
Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Arbejde
« Svar #15: 12 Maj 2006, 22:00 »

Jeg er admin på en chat-side og det giver 100 kr. i timen på hverdage, (en del mere på lør- hellig- og søndage) og jeg er så heldig at jeg kan passe arbejdet hjemmefra Smiley desuden betaler firmaet en del af min tlf-regning også  Thumbs Up så jeg skal sidde og holde øje med at folk opfører sig ordentligt når jeg har vagten. Og så er jeg så skribent her inde i min fritid.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 12 Maj 2006, 22:02 »

Hvilken side er det?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #17: 12 Maj 2006, 22:03 »

Ikke en rival, dont worry Smiley mere kan jeg ikke sige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 12 Maj 2006, 22:04 »

Det regnede jeg da heller ikke med.. Sig lige til hvis de har brug for en mere Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #19: 12 Maj 2006, 22:05 »

Ja det skal jeg gøre, men eftersom alle siger det til mig, bliver det svært at finde plads Smiley
Regner mig selv som pænt heldig at have fået dette job.

MeeLo
Gæst

« Svar #20: 12 Maj 2006, 22:08 »

Ja det skal jeg gøre, men eftersom alle siger det til mig, bliver det svært at finde plads Smiley
Regner mig selv som pænt heldig at have fået dette job.

Kan forestille mig at det er et ret attraktivt job.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #21: 12 Maj 2006, 22:14 »

Tjoh, men det ikke sådan et man bare går ud og ansøger, det er en service som tdc "ejer" men som et andet firma så er hyret til at udføre  crazy god formulering? det tror jeg nok. Og det firma, arbejer min far så i, og han fik mig skaffet en plads, wuhu!  Wink

Raul
Gæst

« Svar #22: 12 Maj 2006, 22:20 »

Jeg arbejder i Bauhaus, hvilket er lettere kedeligt. 59 i timen og så kommer der tillæg oveni, så det er såmænd okay.

Har et par kontakter hist og her, så regner med at blive telefonsælger engang om en måned cirka, så jeg kommer til at ringe rundt til jer alle og forstyrre :b

Gosser
Manager

« Svar #23: 12 Maj 2006, 22:27 »

Har et par kontakter hist og her, så regner med at blive telefonsælger engang om en måned cirka, så jeg kommer til at ringe rundt til jer alle og forstyrre :b

Der er bare ikke noget mere irriterende end telefonsælgere! funny

Raul
Gæst

« Svar #24: 12 Maj 2006, 22:28 »

Der er bare ikke noget mere irriterende end telefonsælgere! funny

Helt enig, men det giver gode penge Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 12 Maj 2006, 22:34 »

Helt enig, men det giver gode penge Peace

Det kommer vel an på hvor meget du sælger? Du er vel provisionslønnet med grundløn? Jeg søgte en lignende job engang, bare ikke til over telefonen, og der sprang jeg fra, da grundlønnen var på 10k og resten ellers var provision Smiley

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #26: 12 Maj 2006, 22:40 »

10 kr vel? ikke 10k  Wink

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #27: 12 Maj 2006, 22:43 »

Jeg arbejder i Bauhaus, hvilket er lettere kedeligt. 59 i timen og så kommer der tillæg oveni, så det er såmænd okay.

Jeg troede 89 i timen var mindsteløn? Men det er godtnok et par år siden jeg sidst havde et job og der tjente jeg 105 i timen, men med en liberalistisk regering kan jeg da godt se at mindstelønnen bliver mindsket eller totalt afskaffet som Margareth Thatcher gjorde det i England Wink

Ej nok med det politiske fis. Men er mindstelønnen ikke oppe i 80erne et sted?

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager

« Svar #28: 12 Maj 2006, 22:49 »

Nu er han vel heller ikk over 18 så?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #29: 12 Maj 2006, 22:55 »

D'oh! Selvfølgelig.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010