home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #8 La Viola
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #8 La Viola  (Læst 6406 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 La Viola
« Svar #15: 30 Dec 2008, 21:31 »

Det er da nogle gode resultater som du har fået mod Inter og Manchester United..
Det er flot skrevet og billeder er bare gode...
Men jeg savner dog at du præsentere os for holdet, altså en Trupgennemgang..

Men ellers er det bare FLOT!!
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 La Viola
« Svar #16: 30 Dec 2008, 22:02 »

Det er da nogle gode resultater som du har fået mod Inter og Manchester United..
Det er flot skrevet og billeder er bare gode...
Men jeg savner dog at du præsentere os for holdet, altså en Trupgennemgang..

Men ellers er det bare FLOT!!

Skal jeg prøve at lave en trupgennemgang i næste update?  Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 La Viola
« Svar #17: 30 Dec 2008, 22:05 »

Skal jeg prøve at lave en trupgennemgang i næste update?  Smiley

Det er helt op til dig selv, jeg ville gerne have en..
Sådan vi får et indblik i din trup.. Smiley
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 La Viola
« Svar #18: 30 Dec 2008, 22:06 »

Det er helt op til dig selv, jeg ville gerne have en..
Sådan vi får et indblik i din trup.. Smiley

Helt iorden. Det prøver jeg så at lave i næste update  Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 La Viola
« Svar #19: 30 Dec 2008, 22:11 »

Helt iorden. Det prøver jeg så at lave i næste update  Wink

Det lyder godt:)
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #20: 03 Jan 2009, 14:07 »

Trupgennemgang 08/09




#1 Sebastian FREY
#13 Marco STORARI
#25 Vlada AVRAMOV

I Fioretinas mål står Sebastian Frey. Sebastian Frey har omkring 350 kampe bag sig, hvor en største del af dem er i Italien. Så man kan godt sige at han er en rutineret herre, også selvom han kun er 28 år. Sebastian Frey kommer rigtigt fra det østlige Frankrig. Sebastian Frey er - efter min mening - blandt verdens bedste keepere, men dog ikke den aller bedste. 2. valget står nok på Marco Stoari. Marco Stoari er meget rutineret, da han har været professionel fodboldspiller i 14 år. Marco Stoari er på lån fra AC Milan. 3. valget er Vlada Avramov. Den serbiske keeper har 2 landskampe bag sig.

••••





#23 Manuel PASQUAL
#54 Manuel DA COSTA
#15 Ondrej MAZUCH
#5 Alessandro GAMBERINI
#3 Dario DAINELLI
#2 Per KRØLDRUP
#21 Gianluca COMOTTO
#14 Luciano ZAURI

Bagkæden er nok det svageste på Fiorentinas hold. Der er ikke nogen stjernespiller i blandt dem. Centerforsvaret ser fornuftigt ud, med Gamberini og anfører Dainelli. Begge har spillet for Fiorentina i lang tid, og de har også begge to været inde og snuse på det italienske landshold. Backerne er det svageste punkt på holdet. Venstrebacken Pasqual er udemærket, men Zauri og Comotto på højrebacken holder ikke. Næste sæson bliver en erstatning fundet, hvis ikke Davide Santon når at få pladsen.

•••••





#6 Juan Manuel VARGAS
#8 Stevan JOVETIC
#20 Martin JØRGENSEN
#9 Pablo OSVALDO
#19 Massimo GOBBI
#88 Felipe MELO
#18 Riccardo MONTOLIVO
#22 Zdravko KUZMANOVIC
#4 Marco DONADEL
#30 Sergio ALMIRÓN
#24 Mario SANTANA
#7 Franco SEMIOLI

På midtbanen i Fiorentina er der godt med bredde. Hele 12 midtbanespillere er med i 1. holdstruppen. På venstrefløjen er assistkongen Vargas. Vargas kom fra Catania i denne sæson, og blev dengang kaldt for Catanias Roberto Carlos. På centralmidt er Melo og Montolivo. Melo spiller mere defensivt imens Montolivo kører offensivt. De har begge gjort det rigtig godt, men Melo har fået en langvarig skade, så han er først klar om 3-4 måneder. På højrefløjen er Semioli. Han kæmper om den plads med Santana, der begge er gode. Næste sæson vil de nok også kæmpe om pladsen med Davide Santon, som udvikler sig utrolig hurtigt.

••••





#11 Alberto GILARDINO
#10 Adrian MUTU
#29 Giampaolo PAZZINI

Fiorentinas angreb er nok det stærkeste på holdet. Mutu og Gilardino starter inde, men Pazzini er også en virkelig god spiller. Mutu er en eftertraget herre. Arsenal, Liverpool og Bayern München er ude efter Fiorentinas guldfugl. Mutu har spillet professionel fodbold i 12 år. Han har spillet i Rumænien, England og Italien, så han har været rundt omkring. Mutu er født i det sydlige Rumænien, og han har også spillet mange landskampe for Rumænien. Gilardino og Pazzini er begge italienske. Gilardino er lige pt. på Italiens landshold, hvor han gør det godt, mens Pazzini er tidl. italinensk U-21 spiller.

••••



Start 11


« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 12:17 af Benjamiin » Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #21: 03 Jan 2009, 14:29 »

Rigtig god gennemgang af truppen, og vil give dig ret i mange af dine vurderinger. Og så er det også dejligt med en blog om et af mine favorithold, fra en af mine favorit bloggere.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #22: 03 Jan 2009, 14:35 »

Rigtig god gennemgang af truppen, og vil give dig ret i mange af dine vurderinger. Og så er det også dejligt med en blog om et af mine favorithold, fra en af mine favorit bloggere.

Mange tak, det er jeg sgu glad for at høre  Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #23: 04 Jan 2009, 00:58 »

Det er skam en rigtig god gennemgang af truppen!! Smiley
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #24: 04 Jan 2009, 12:20 »

Det er skam en rigtig god gennemgang af truppen!! Smiley

Tak Smiley

- Og der er nyt topbanner, håber i kan lide det  Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #25: 04 Jan 2009, 12:25 »

Tak Smiley

- Og der er nyt topbanner, håber i kan lide det  Wink

Ja det er super fedt symtes jeg! Opstemt

Rigtig god gennemgang af truppen! Rigtig god blog indtil videre Opstemt KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 La Viola
« Svar #26: 04 Jan 2009, 12:44 »

Ja det er super fedt symtes jeg! Opstemt

Rigtig god gennemgang af truppen! Rigtig god blog indtil videre Opstemt KIU

Tusind tak  Wink
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 La Viola
« Svar #27: 04 Jan 2009, 17:01 »

19. oktober 2008 - Rivalopgør

Halvkold dag i Firenze. Det var den 27. september, og 45957 mennesker var mødt på Stadio Artemio Franchi. Fiorentina skulle spille kamp mod Atalanta. Klokken var omkring 18, og dommeren fløjtede kampen igang. Atalanta lagde bedst ud, da Sergio Floccari sikrede Atalanta 1-0 føringen. Det ville Gilardino lave om på. Han reducerede i det 30. minut. 1-1. Gilardino var dog ikke tilfreds, han ville have mere. Og det fik han. Efter 33 minutter dukkede Gilardino frem igen, og huggede den ind til 2-1. 2. halvleg var stille og rolig. Fiorentina kom frem til flest chancer, men det endte fortjent 2-1 til Fiorentina på Stadio Artemio Franchi. Batistuta var tilfreds med Fiorentinas indsats.








Regnen silede ned i havnebyen Marseille. Byens hold - Olympique de Marseille - skulle spille mod Fiorentina på Stade Vélodrome. 58140 mennesker var mødt op.

Fiorentina lagde bedst ud, da Vargas lagde et følt indlæg ind til Semioli, som headede den ind til 1-0 efter 18 minutter. Dainelli sad ude med en mindre skade, så danske Per Krøldrup tog tjansen i midterforsvaret, og det gav pote. Vargas skød et hjørnespark ind i Marseilles målfelt, og Krøldrup kom højere end Givet og headede den ind til 2-0. 2. halvleg lagde Marseille bedst ud, da Ziani spillede bolden ind i feltet, Ben Arfa rykkede fri, og scorede til 1-2 i det 47. minut. Og det blev ikke bedre for Fiorentina. Bonnart lagde et indlæg ind i feltet, og angriberen Niang hoppede op, og headede den ind til 2-2 efter 59 minutter. Fiorentina pressede på, men fik ikke bolden ind i Marseilles mål. Kampen endte 2-2 på Stade Velodróme. Man Utd. vandt over Sporting CP, så Fiorentina deler 2. pladsen med Marseille.



6 dage senere skulle Fiorentina møde Reggina på Regginas hjemmebane. Små 13625 mennesker var mødt op. Det skulle være en nem opgave for Fiorentina.

1. halvleg var ret lige, og begge hold kom frem til chancer. Begge målmænd stod godt, så 1. halvleg endte 0-0. 2. halvleg fik Fiorentina gang i. Fiorentina kom frem til mange chancer, og det gav pote. Montolivo prikker et frispark over til Dainelli, som hugger den op i trekanten efter 81 minutter. Reggina skifter til en 4-2-4, men det ændrede ikke meget. I det 89. minut sparkede Vargas hjørnespark. Regginas Santos hoppede op til den, og headede den i mål. Sit eget mål altså. Kampen endte 2-0 til Fiorentina.


Rivalopgør

La Vecchia Signora vs. La Viola


Det var den 10. oktober. Klokken var lidt i 18, og Stadio Olimpico var næsten fyldt med 25365 mennesker. Stadio Olimpico var ikke et særlig stort stadion, da det kun kan rumme 27500. Folk havde sat sig til rette, og dommeren fløjtede kampen igang.

Bolden kørte rundt på midten, og begge hold skabte få chancer. Holdene prøvede at holde bolden i egne rækker, og prøvede ikke rigtigt at skabe store chancer. En kedelig 1. halvleg som endte 0-0.
2. halvleg gik der lidt mere gang i. Fiorentina holdte meget bolden, og prøvede at skabe sikre chancer, imens Juventus ikke var bange for at slå en lang bold ind i Fiorentinas målfelt. Sebasitan Frey tog dog de fleste af Juventus' chancer. Kampen endte med en kedelig 0-0. Fiorentina havde spillet, mens Juventus havde chancerne. Batistuta var glad, da Fiorentina stadig holder 1. pladsen på målscoren.






1. Fiorentina 17
2. Inter 17
3. Juventus 17
4. AC Milan 16
5. Catania 12


1. Man Utd. 4
2/3. Olympique de Marseille 2
2/3. Fiorentina 2
4. Sporting CP 1



Atalanta 2-1 | Olympique de Marseille 2-2 | Reggina 2-0 | Juventus 0-0


« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 17:25 af Benjamiin » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: #6 La Viola
« Svar #28: 04 Jan 2009, 17:05 »

En rigtig flot opsætning Benjamiin. Elsker grafikken, men Krøldrup billedet har måske fået for meget Brightness. Ellers ser det godt ud.

Ps: Hvordan får du logoerne og trøjerne til at se sådan ud? Altså uden skygge/baggrund?
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 La Viola
« Svar #29: 04 Jan 2009, 17:16 »

Du fortsætter med at imponere mig..
Det er en dejlig blog at læse og billederne er gode, undtagen Krøldrups billed..

Det er nogle gode resultater som du har fået.. Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010