home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  USA- DC United!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: USA- DC United!  (Læst 2534 gange)
don202
Gæst

USA- DC United!
« : 12 Maj 2006, 16:23 »

Da jeg desværre fik min FC Volendam gemning slettet på en eller anden måde, har jeg valgt at starte op i en liga der er lidt anderledes en de andre. USA Major league soccer er en liga med meget fremtid i. Økonomi betyder ikke det helt store da man for det meste bytter sig frem til spillerne i USA. Det eneste tidspunkt man så skal have en god økonomi er hvis man vil købe nogle spillere ude for landets grænser.

Jeg har valgt at starte op med D.C United som må siges at være et af de bedste hold der over. de har allerede en del titler bag sig, og pokal turneringen. Mit mål er selvfølgelig det samme, men jeg vil skabe et hold som skal dække over fleste amerikanere, og ikke så mange udlændinge. Her er lidt info!

Liga: Major League
Stadion: RFK Stadium, Washington D.C.
Stadionkapacitet: 56.500 kun siddepladser
Træningsfaciliteter: Gode 
Kontinental kval.: Nordamerikanske Mestres Turnering.

Også ganske kort lidt om finansen/ økonomien:-)

Balance: £350.388 (3,78 mio. DKK)
budget: £114.215 (1,23 mio. DKK)
Procent af salg: 100 %
Sponsoraftale(r): £170K (1,84 mio. DKK) 3-årige
Lån: ()
Lønbudget: £6.500.000 (70 mio. DKK)
Lønforbrug: £1.164.020 (12,57 mio. DKK)

Som sagt økonomien spiller ingen rolle næsten- og da holdet er langt under i lønbudgettet så er der egentlig ikke så meget at frygte der. Det er et meget ungt hold pga. ligaen blev startet i 1996. Nå her kommet lidt om truppen.

Truppen
Troy Perkins USA 23 år GK: En stabil reserve keeper til Rimando
Nick Rimando USA 26 år GK: Førteholdets fortrukne keeper
Bobby Boswell USA 22 år SW,FC: En dygtig forsvarsspiller på dette neveau.
Facundo Erpen ARG 22 år SW,FC: Starter inde på FC pladsen. God og stabil.
Bryan Namoff USA 26 år FHVC: En udemærket spiller.
Brandon Prideaux USA 28 år FHVC
David Stokes USA 23 år FHC: Hovedstøds stærk person.
Brian Carroll USA 23 år FVC,DM, MH: En herre der kan spille det hele. Og har en god fremtid foran sig!.
John Wilson USA 27 år F/MV: no info
Ben Olsen USA 28 år DM: Starter helt klart inde. Tekniks god spiller.
Clyde Simms USA 22 år DM, MHC: God reserve. Kan sagtens dog også starte inde.
Dema Kovelenko USA 27 år MHC: nopes
Joshua Gros USA 23 år OMHV: Starter også inde. God til spilfordeling
Christian Gomes ARG 30 år OMHVC, AC: Dygtig angriber- og en spiller med masser af erfaring. Starter på midten.
Freddy Adu USA 16 år OM,VC, AC: Et af verdens største talenter. Starter oppe foran.
Jaime Moreno BOLIVIA 31 år AC: Starter oppe foran med Adu. De udgør måske ligaens farligeste angreb:)
Alecko Eskandarian USA 22 år AC,BO: Her er fremtidens nye angriber med Adu- når Moreno trækker sig tilbage.
Lucio Filomeno ARG 25 år Bo, AC: En god solid angriber. Perfekt reserve, lejes måske ud.
Jamil Walker USA 24 år BO: En spiller med fremtiden foran sig. Kan være kandidat til at starte inde også.

Dette var første holds truppen. D.C United sidder også med en del unge og talentfulde reserver. Men dem vælger jeg at hoppe over.

Ny Manager Til D.C United!

Det var en meget glad og stolt klub formand der idag d.1 juli 2005 kunne byde klubbens nye manager frem for pressen. Men som en overraskelse for alle var det en meget ung og ukendt dansker der havde taget det varme sæde. Her er lidt hvad vi fik ud af manageren på pressedagen.
"Jeg tror at et hold som D.C United har tilstækkeligt bredde til at kunne klare sig i toppen i MLS. Holdet sidder på flere store talenter som Freddy Adu blandt andet. For at tale om mine forventninger til denne sæson, så vil jeg meget gerne gøre et godt og solidt resultat i den bedre ende. Pokalen vil vi også forsøge at vinde.
Jeg kan umiddelbart ikke lige se hvilke spillere vi skal hente ind pt. Men jeg skulle ikke kunne sige hvis der kom 1-2 nye spillere. Jeg tror dog ikke at nogle forlader truppen pt.

Håber i kommer til at nyde min nye blog:-).
Hvis noget skal laves om så skriv endelig. Eller har i nogle gode tips ang. DC United- så værsgo:)

Soccerpop
Gæst

Sv: USA- DC United!
« Svar #1: 12 Maj 2006, 16:37 »

god start Thumbs Up
du kunne vel ikke lave den røde skrift om? Huh
har lidt svært ved at læse den  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #2: 12 Maj 2006, 17:22 »

Enig omkring den fine start på din blog og skal blive spænende at følge DC United.

Enig igen med Soccerpop at den røde skrift skal væk. Det er sku svært at læse. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 12 Maj 2006, 19:08 »

Yay, endnu en FM spiller er rejst udenfor Europas grænser. Held og lykke!  Smiley

don202
Gæst

« Svar #4: 12 Maj 2006, 20:23 »

Jeg takker mange gange. Bare rolig hvis rødt er for svært- så ændre jeg bare farven til noget andet:-). Det var bare for ren lir;).

Tja er blevet lidt træt af Europa og specielt England. Så noget nyt måtte prøves af. Har før spillet med Metrostars i MLS, så det er ikke helt nyt for mig. Men har aldrig været DC United

don202
Gæst

« Svar #5: 12 Maj 2006, 23:09 »

Den Nye Managers Start - Midt I Sæsonen

Well. Jeg har fået en forholdsvis god start på sæsonen med DC United. Ikke ret mange spillere er skadet- og tingene køre sådan set fint nok. Jeg overtog holdet efter 16 kampe- hvor de befandt sig på en 3 plads. Hvilket giver adgang til playoff. Nu var det så min tur til at køre bøtten videre- og med en ny taktik, køre det faktisk ganske godt.

Holdopstilling pt:
GK: Rricardo
VB:Brain Caroll
HB: Brayn Nemoff
FC:Bobby Boswell
FC: Facundo Erpen
VM: Joshua Gros
HM: Christian Gomes
MC: Ben Olsen
MC:Demo Kovalenko
AC: Moreno
AC: Adu

4-4-2 med lidt offensivt spil- og højere tempo.

Update over Juli 2005:
San Jose- DC United MLS 2/7/05 Optakt:
Dette var min første kamp som manager, men jeg forventede ikke det store af drengene idag.
REsultatet: 2-0 San Jose.
Begge hold spiller for at sige det lige ud af lort til. San Jose var bare ganske enkelt meget bedre idag. Men ikke lige frem prægende.

Columbus- DC United uge 18 MLS Optakt:
Columbus ligger sidst i vores række. Og med lidt ændringer i taktiken forventer jeg en stor sejr!.
REsultatet: 1-4 Dc. United.
Cornell Glenn (19). Dc.United: Chr. Gomes (29), Jaime Moreno (52, 83) Ryan Kelly own goal (73).

Vi spiller dem jo ud af banen. Moreno scorede på 2 fantastiske mål- et med et genialt langskud fra 20 meter. Et andet med alene imod keeperen på et frækt lob.

DC. United- Colorado Uge 19 MLS Optakt:
Efter sidste uges stor sejr ville christians drenge have mere. Så hvorfor ikke forsøge at vinde 2 i træk?. Holdet køre jo der ud af.
Resultatet: 3-0 DC.United.
Lucio Filomeno (2), Freddy Adu (38), Jaime Moreno (str.48)

Moreno har ramt formen. En god sejr- og bestyrelsen blev glade. Adu nettede også dejligt;).

DC. United- Vancouver US Open (pokal) 3.runde Optakt
DC.United trak 2 div klubben Vancouver. En let sejr i vente. ( Fleste reserver inde).
Resultatet: 1-0 Dc.United
Lucio Filomeno (55)

En ret sløv kamp. Men vi gik videre- og det er det vigtigste:).

SAlt Lake- DC.United Uge 20 MLS Optakt:
Salt Lake har spillet godt på det seneste- men det har vi også. Kan blive en meget lige kamp.
Resultatet: 1-0 Salt Lake
DAnte Washington (77).

Kunne have endt til begge sider. En ret kedelig kamp. Adu spillede godt (8 tal).

Stilling i MLS
1: New England 39 p
2: Metrostars 32 p
3:DC.United 31 p
4: Chicago 25 p
--------------------
5: Kansas City 24 p
6: Columbus 13 p

Efter 20 runder!

Handler ind:
Jade North - Newcastle Jets (Australien) 300.000 ca. F/WBH- God nok til at starte inde.
Handler ud:
Matt Nickell til Rockchester 400.000 20% næste salg.

Dc United er og interresseret i at få fat på Dwright Yorke og Gaven (metrostars 18-årige talent).

Skade:
MC: Demo Kovalenko ude i 4-5 måneder. Kan risikere hele sæsonen. Vigtig medlem af første holdet.

Kort nyt fra manageren:
Jeg er glad for klubbens nuværende standart. Vi spiller godt- og vi skal nå gå i play off. Det er jeg næsten 100% sikker på. Jeg vil allerede nu love at US open titlen ryger hjem til DC. United i år!.

Zone 43
Manager

« Svar #6: 15 Maj 2006, 16:52 »

DC. United- Colorado Uge 19 MLS Optakt:
Efter sidste uges stor sejr ville christians drenge have mere. Så hvorfor ikke forsøge at vinde 2 i træk?. Holdet køre jo der ud af.
Resultatet: 3-0 DC.United.
Lucio Filomeno (2), Freddy Adu (38), Jaime Moreno (str.48)

Moreno har ramt formen. En god sejr- og bestyrelsen blev glade. Adu nettede også dejligt;).

ticked off ticked off ticked off

ihh altså.. Sur

Starten ser god ud for Washingtons stolthed.

Hber der kommer mere fra "over there"  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

don202
Gæst

« Svar #7: 15 Maj 2006, 19:13 »

Selvfølgelig kommer der mere!. Har bare lidt travlt. Endten i aften eller imorgen kommer der noget nyt:-)

don202
Gæst

« Svar #8: 27 Maj 2006, 10:20 »

Sæsonen Slut I DC. United

Eftersom jeg ikke har været god nok til at updatere denne blog, valgte jeg at spille sæsonen ud så jeg kunne starte på ny til næste sæson. Fra de sidste par kampe vi gik fra vandt jeg næsten alle. DC.United vandt US open titlen og det var der med kun 2 gang i historien at de gjorte de.
I Selve MLS sluttede vi nr.2 i  vores gruppe- og tabte i East conference finalen til Metrostars 1-0 Ubeslutsom

Nu er det så "off season" og et par kontrakter er blevet forlænget. Klubben har fået en bedre økonomi så det kan være at der komme nogle til klubben. Men indtil videre er DC. United i off season, og måske den sidste sæson med DC.United hvis jeg ikke for forlænget kontrakten.

United-styrer
Gæst

« Svar #9: 27 Maj 2006, 14:18 »

Pæn sæson. Held og lykke i den næste Thumbs Up

chelidze90
Gæst

« Svar #10: 27 Maj 2006, 14:36 »

ticked off ticked off ticked off

ihh altså.. Sur

Starten ser god ud for Washingtons stolthed.

Hber der kommer mere fra "over there"  Thumbs Up

Endnu engang kan du se spillet er yderst realistisk Zone43 Wink

@don202: Held og lykke i den næste sæson, håber du skaffer mesterskabet hjem hvor det hører til Smiley

don202
Gæst

Sv: USA- DC United!- DC Ovalle Chile
« Svar #11: 31 Maj 2006, 23:30 »

Fyreseddel Til Manageren I DC. United!

Efter en forholdsvis god sæson med DC. United måtte jeg desværre forlade klubben. Dette betyder selvfølgelig at jeg må sige farvel til drømmen om et mesterskab med DC. United. Jeg nappede US open titlen, blev slået ud af conference finalen, men dette var åbenbart ikke nok til at jeg kunne udføre mit sidste år som træner for DC. United.
Der var ingen begrundelse over fyringen, også betyder det at jeg har været arbejdsløs i godt ovet et måned i spillet.
Dalum kontaktede mig efter små 2 uger, men jeg valgte efter at have trænet et hold som DC. United, måtte det da være noget bedre til mig. Et par uger går igen og en lille klub fra Chile dukker op med en 1 årig kontrakt.
Jeg tænker det kunne da være ret fedt at prøve noget nyt af, så jeg takkede ja til tilbudet. Og her kommer det så:D

Ny Manager Til Chilenske DC Ovalle

Det var en meget stolt klub formand der kunne præsentere DC Ovalle's nye manager frem på dagens pressemøde.
" Vi har kigget efter en længe, og valget kom på DC Uniteds tidl. Manager Christian son for os vil passe godt ind".
Den nye manager valgte at tage imod et par spørgsmål fra journalisterne.

"Er der en mulighed for at vi kan få Ovalle at se i landets bedste række i løbet af 2-3 æsoner?".
Svar fra manageren: Alt er muligt i fodbold.
"DC. United, og nu til DC. Ovalle. Nogle tanker omkring klubben?".
Svar fra manageren: Der skal handles ind for det beløb vi har til rådighed. Der kan komme mange, og flere i fremtiden. Samme vej kan selvfølgelig foregå også.
" Ovalle ligger sidst på en 14 plads i 1.DIV B fase2. Kan du få dem væk fra nedryknings pladsen?".
Svar fra manageren: Jeg kan da gøre mit bedste. Men i sidste ende afhænger det af spillerne.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om Klubben DC. Ovalle

Land: Chile
Liga: 1.Div B
Grundlagt:1963
Status: Proffessionelle
Stadion: Municipal de Ovalle, Ovalle
8.000 i capecity siddepladser alle
Indkøb: 1,200.000 Dk kr.
30.000 under løn budgettet.

Indkøb i klubben.
Elias Figueraa fra Arica ang
Mario Rojas Arica midtbane
Juan Nunez  forsvar/midtbane
Miguel Cocio  midtbane
Patricio Schowb angiber
Aland, Rivera  Forsvar/ FC
Orellana Oscar Keeper
Pris: 900.000

Allerede den første måned i klubben handlede den nye manager godt ind på midtbanen og i forsvaret.

TRuppen:
Ariel Salas
Fernando Gomes
Juan Nunez
Marc Larrosa
Aland Rivera
Gino Egana
Fernando Cortes
Mario Villenueva
Javier Barraza
Juan Pablo Melo
Patricio Valenzuela
Miguel Cocio
Chr. Yanes
Juan Aliga
Mario Rojas
Maurico Silva
Elias Figueraa
Patricio Schowb
------------------------------------------------------------------------------ Opstemt

Første Debut kamp For Manageren Af DC. Ovalle
Optakt: 1. Div B DC. Ovalle (14)- (3)O' Higgins. En rigtig svær debut kamp, men med min nye diamant på midten, håber jeg på en uafgjort.
Resultatet: 2-1 DC Ovalle!.
Patricio Schowb (58), Mario Rojas (90) Marcos Gonzales (30).

Om kampen:
En rigtig god kamp hvor vi presser dem total. Vi levere trods alt det meste af spillet og fortjener en sejr. Schowb nettede på et fantom skud ude fra 30 meter.

194 Tilskuer
Ikke altid jeg lige gidder at komme med disse kamp refareter.

Zone 43
Manager

« Svar #12: 02 Jun 2006, 18:14 »

Endnu engang kan du se spillet er yderst realistisk Zone43 Wink

@don202: Held og lykke i den næste sæson, håber du skaffer mesterskabet hjem hvor det hører til Smiley

Så skal du se nogen af resultaterne som DC90 (Wink) har fået i mit spil. Hvor jeg bekendt er USA Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010