home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Stadion udvidelse med AAB
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stadion udvidelse med AAB  (Læst 2336 gange)
bananfluen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Stadion udvidelse med AAB
« : 25 Dec 2008, 15:31 »

yello alle sammen..
I FM 09 er jeg kommet til år 2014 med aab. Jeg har 200mio at købe spillere for. Bruger 3mio/uge til lønninger og har lige nogle spørgsmål ang det.

-Jeg har vundet mesterskabet de sidste 2 år, vundet pokalen sidste 3år, og meget underseedet lige vundet uefacuppen. Så jeg har nok af penge! MEN! jeg har "kun" 60min i overskud og har 200mio at købe spillere for. Kan jeg ikke på nogen måde flytte de 200mio til min total saldo? skal ikke ud at købe spillere pt.

-Og. Jeg har anmodet om stadion udvidelse i 5år nu og de bliver abre ved med at sige det samme hele tiden. Undtagen inden en ny sæson. Der siger de at de godt kan se problemet og de gør hvad de kan!?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #1: 25 Dec 2008, 15:37 »

yello alle sammen..
I FM 09 er jeg kommet til år 2014 med aab. Jeg har 200mio at købe spillere for. Bruger 3mio/uge til lønninger og har lige nogle spørgsmål ang det.

 -Jeg har vundet mesterskabet de sidste 2 år, vundet pokalen sidste 3år, og meget underseedet lige vundet uefacuppen. Så jeg har nok af penge! MEN! jeg har "kun" 60min i overskud og har 200mio at købe spillere for. Kan jeg ikke på nogen måde flytte de 200mio til min total saldo? skal ikke ud at købe spillere pt.
 
-Og. Jeg har anmodet om stadion udvidelse i 5år nu og de bliver abre ved med at sige det samme hele tiden. Undtagen inden en ny sæson. Der siger de at de godt kan se problemet og de gør hvad de kan!?

Tålmodighed. Som regel oplever jeg at man i starten af en ny sæson, du ved der hvor man kan se nye ungdomsspillere, og ens kampprogram, får en besked om, at udvidelsen er igang. Men altså det kommer af sig selv, eller efter du har anmodet om det. Kommer jo også an på om beløbet der er tilgængeligt ikke er nok til at finansiere det, det er måske grunden til det ikke er sket endnu Wink afhænger jo af størrelsen på udvidelsen vil jeg tro..
Logged

It's all, part of the plan.

bananfluen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #2: 25 Dec 2008, 15:42 »

Jeg har søgt en del efter samme problem, (med stadion udvidelse) og mange siger at hvis man imponere nok med resultaterne og trofæer så er de villige til at udvige med det samme. Jeg har ventet i 5år nu. Og er uefacuppen med aab ikke nok? + vandt mesterskabet med 6kampe tilbage.

Du ved ikke om man kan flytte ens transfer penge til saldo?
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #3: 25 Dec 2008, 15:48 »

[quote author=bananfluen link=topic=18839.msg579777#msg579777 date=1230216142

Du ved ikke om man kan flytte ens transfer penge til saldo?
Citat

Nu er det jo ikke sådan, at saldo og transferpenge er to særskilte kontoer. Hvis du køber for 200 mio., vil du få 140 mio. i underskud.
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #4: 25 Dec 2008, 15:53 »

Jeg har søgt en del efter samme problem, (med stadion udvidelse) og mange siger at hvis man imponere nok med resultaterne og trofæer så er de villige til at udvige med det samme. Jeg har ventet i 5år nu. Og er uefacuppen med aab ikke nok? + vandt mesterskabet med 6kampe tilbage.

Du ved ikke om man kan flytte ens transfer penge til saldo?

Åbenbart ikke jo. Ved ikke hvordan SI har bygget det op, om der skal noget specielt til, eller om det er forskelligt bygget op for de forskellige klubber, ku godt tænkes måske. Uefa cuppen giver jo ikke så meget, i forhold til CL, så hvis det havde været CL du var i, og var kommet det 2 sæsoner i træk, samtidig med ligaen, ville jeg tro du havde bedre chancer, men ved det dog ikke.. Det plejer at ske for mig når jeg gør dét med FCM, og regner med det sker til næste sæson, for har fået bygget en god økonomi op.

Det eneste jeg er klar over man kan, er at anmode om flere transfer- og lønpenge, og så derefter justere ens budget inde under "dit hold-bestyrelseslokale-justering af budget"?. Det du nævner mener jeg ikke man kan.. Jeg aner det hvertfald ikke, hvis man kan Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

bananfluen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #5: 25 Dec 2008, 16:02 »

oh okay..
tak for de mange hurtige svar..

venter stadig spændt på at mit stadion bliver udvidet. Har solgt 12000 sæsonkort. og har kun plads til 15900 (12000 siddepladser) så har man jo næsten ikke en hjemmebanefordel s;
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #6: 25 Dec 2008, 16:31 »

oh okay..
tak for de mange hurtige svar..

venter stadig spændt på at mit stadion bliver udvidet. Har solgt 12000 sæsonkort. og har kun plads til 15900 (12000 siddepladser) så har man jo næsten ikke en hjemmebanefordel s;

var så lidt Smiley

men det kommer nu nok. gør det altid hvis bare man vinder Peace
Logged

It's all, part of the plan.

hitman1989
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #7: 25 Dec 2008, 18:37 »

Tålmodighed jeg er i 2016 med randers og har ventet længe på udvidelse fra mine 20 k, nu har de så besluttet at bygge et nyt stadion der er færdig i 2018 hvor der er plads til 28 k.

tålmodighed er en dyd Opstemt
Logged

Hassing86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #8: 01 Jan 2009, 16:16 »

Tålmodighed jeg er i 2016 med randers og har ventet længe på udvidelse fra mine 20 k, nu har de så besluttet at bygge et nyt stadion der er færdig i 2018 hvor der er plads til 28 k.

tålmodighed er en dyd Opstemt

Det lyder fandme godt, er sku helt bange for at man ikke kan udvide.

så når bestyrelsen undersøger om en udvidelse er muligt, og har gjort dette for 6 gang, skal man bare håbe på lidt held. crazy
Logged

MillwallUnited
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #9: 18 Jan 2009, 17:25 »

Hej.. Fandt denne tråd da jeg søgte på google, da jeg har det helt samme problem. Jeg er nået til år 2013 med AaB. Jeg har hvert år søgt om udvidelse, men stadig ikke fået et svar endnu ! ?

Jeg har udsolgt til hver kamp, og jeg har vundet SAS-ligaen 5 gange, Pokalen 4 gange, UEFA cuppen 1 gang, Champions League 1 gang, og jeg forstår derfor stadig ikke hvorfor de ikke vil udvide det stadion. Mit hold er spækket med landsholdsspillere, sågar fra nationer som Spanien og Brasilien. Så der burde da være grund til at udvide. Min økonomi ligger også omkring de 200.000.000 kr.

Er det en fejl, som gør man ikke kan udvide når man er AaB ?

Logged

ivanb7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #10: 06 Feb 2009, 21:28 »

er i 2018, og hver år siden 2010 har best fortalt ,at der foreligger planer om at udvide stadion ,der sker bare intet Sur
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #11: 06 Feb 2009, 21:57 »

Det kan godt ske, at AaB kan sælge navnet på stadion, men selve stadion har de egentlig ingen beføjelser over, det er nemlig kommunalt ejet. Jeg vil tro at det er derfor der ikke sker noget, og den eneste reelle mulighed for at udvide er, enten at få kommunen til at gøre det (og så kan det have lange udsigter, i hvert fald hvis det forgår i et virkelighedstro tempo), eller simpelthen selv at bygge et nyt stadion.

Om det er forklaringen ved jeg ikke med sikkerhed, men det er vel et oplagt bud.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Stadion udvidelse med AAB
« Svar #12: 07 Feb 2009, 19:23 »

Det kan godt ske, at AaB kan sælge navnet på stadion, men selve stadion har de egentlig ingen beføjelser over, det er nemlig kommunalt ejet. Jeg vil tro at det er derfor der ikke sker noget, og den eneste reelle mulighed for at udvide er, enten at få kommunen til at gøre det (og så kan det have lange udsigter, i hvert fald hvis det forgår i et virkelighedstro tempo), eller simpelthen selv at bygge et nyt stadion.

Om det er forklaringen ved jeg ikke med sikkerhed, men det er vel et oplagt bud.

Den forklaring er i hvert flad meget rigtig hvis man skulle tage det ud fra den debat inden deres stadion blev modaniseret... Det er feks slet ikke muligt at udvide det nuværende som jo ligger midt i et villakvarter...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010