home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Zones 4-2-3-1
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Zones 4-2-3-1  (Læst 1348 gange)
Zone 43
Manager

Zones 4-2-3-1
« : 25 Dec 2008, 02:25 »

Jep, en lidt forsinket julegave herfra. Men snydes skal i da ikke for min 4-2-3-1 formation, som so far har sparket røv mit i Real Madrid spil, hvorfor jeg vil dele den med jer andre ;-)

Jeg har fået idéen til denne taktik fra spansk fodbold, så om det er derfor, det har sparket røv skal jeg ikke kunne sige. Jeg er nået til 1. marts i første sæson, og hidtil videre har den budt på 2 et måls nederlag til Kiev og Betis i hhv. CL og Copa'en, seks uafgjorte og hele 30 sejre. Her i blandt disse: 3-0 ude mod Sevilla, 6-1 hjemme mod Sevilla (begge i Super Cuppen), 5-1 mod Villarreal, 4-0 mod Sevilla og sidst men ikke mindst 4-0 mod Deportivo (Alle i La Liga).

I taktikken findes også Vondraceks frisparks-, hjørne- og indkaststaktik, så dem behøver du ikke tænke på, at bruge tid på at smide ind dér. Den eneste ændring, som jeg har gjort, er, at ændre på en enkelt position under hjørnesparkstaktikk en, hvor den ene central forsvarsspiller bliver tilbage istedet for højrebacken.

Backsene: Skal være med i det fremad rettede spil, hvilket gør en type som Sergio Ramos genial til en sådan formation.

Centrale midtbane: Her skal den ene have defensive pligter, og det er sjovt nok ham med pilen tilbage i banen, mens den anden skal være en to vejsspiller a la De la Red. I de store opgør kan det dog være en fordel, at give begge mand på de to pladser defensive pligter og en pil tilbage.

Wingsene: Skal udover kreativiteten på kanten samt levere assist på samlebånd, også kunne trække ind i banen og komme frem til afslutninger, hvorfor de har fået en pil ind mod den store stærke angriber.

Hold indstillinger

Bemærk: Denne taktik er lavet i FM08, som om den virker i FM09 aner jeg ikke!
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 12:48 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AndreasNord
Landsholdsspiller

Sv: Zones 4-2-3-1
« Svar #1: 02 Jan 2009, 16:23 »

Den prøver jeg med mit At. Madrid spil:D

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

Sv: Zones 4-2-3-1
« Svar #2: 02 Jan 2009, 16:27 »

Første kamp blev prøvet på udebane mod Arsenal i CHL semi-finale første kamp og det gik fint nok da jeg kunne tag der frem med 1-1 og håbe på bedre kamp hjemme Smiley

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010