MathiasJakobsen
Lilleputspiller
|
|
Hej FMFreaks  Jeg har et problem med mine skins. Jeg har downloadet dem, lagt dem ind i mappen "Skins" - men inde i spillet, er de der ikke? Hvordan kan jeg få dem ind? - MathiasJakobsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Har du husket at udpakke filen med WinRar? Filen skal udpakkes til: Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/skins/
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Du skal også huske at gå ind i, FM> Indstillinger>Billede og lyd>Og fjerne kydserne i "Brug Skincache" og "Genindlæs altid ved bekræft" - Derefter trykker du "Bekreft" og så skulle den vist være dér..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAppel
|
|
Har det samme problem. De er udpakket, krydset i brug skincache er fjernet. Det er de skins der hedder Flex 1.2, Siple Ultimate og Steklo. Men er det fordi jeg spiller 2009? Troede man kunne bruge skins fra 2008 i 2009?
|
|
|
|
|
|
United is life. The rest are mere details.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Har det samme problem. De er udpakket, krydset i brug skincache er fjernet. Det er de skins der hedder Flex 1.2, Siple Ultimate og Steklo. Men er det fordi jeg spiller 2009? Troede man kunne bruge skins fra 2008 i 2009?
Du kan IKKE bruge skins fra FM08 til FM09, da der er ændret på den grafiske opsætning. Så du er nød til at hente Skins til FM09. Men f.eks. Steklo er også lavet til FM09 og kan hentes her på siden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAppel
|
|
Du kan IKKE bruge skins fra FM08 til FM09, da der er ændret på den grafiske opsætning. Så du er nød til at hente Skins til FM09. Men f.eks. Steklo er også lavet til FM09 og kan hentes her på siden.
Super, takker for heads up!  Synes bare jeg havde læst det et sted. Så går jagten ind på et nyt skin 
|
|
|
|
|
|
United is life. The rest are mere details.
|
|
|
|
|
|
ThaReal275
Lilleputspiller
|
|
Hvad skal man ændre i indstillinger for at de nye skins kommer til at dú?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hej.
Nu fandt jeg bare tilfældigt sådan en hjælpe-tråd til skins. Er det mening man skal selv lave mappen 'skins' eller er det bare sygt underligt at den ikke ligger inde under hos mig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hej.
Nu fandt jeg bare tilfældigt sådan en hjælpe-tråd til skins. Er det mening man skal selv lave mappen 'skins' eller er det bare sygt underligt at den ikke ligger inde under hos mig?
Den mappe laver du bare selv...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
jeg har lagt et skin ind i mappen skin men den kommer ikk i spillet og har gjort alt det der med flue ben ...
|
|
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
|
Benjamiin
|
|
jeg har lagt et skin ind i mappen skin men den kommer ikk i spillet og har gjort alt det der med flue ben ...
Mappen skal hedde skin s og ikke skin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
den hedder os skins! men hvordan fuck får jeg det til at virke  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benjamiin
|
|
den hedder os skins! men hvordan fuck får jeg det til at virke  ? Har du udpakket det i WinRAR? ellers ved jeg det ikke lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
når ma npakker ud i winrar skal man så åben med men bejamiin add mig lige på msn Magnuskc12@hotmail.com så kan vi skrive hurtigere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|