home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Favorit køb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Favorit køb  (Læst 31785 gange)
ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #60: 22 Jan 2009, 10:49 »

Ham Rossi fra Villareal til Man City for 315 mio. Smiley
Logged

Hjorthen88
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #61: 22 Jan 2009, 11:11 »

De fire køb der går igen i mange af mine saves.!

1. SAKHO

2. DAVIDE SANTON

3. SRNA

4. VELOSO
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #62: 22 Jan 2009, 11:41 »

Angel Dí Maria til 45-55 mio. i Benfica

Diego Buoanotte til 20mio i River Plate
Logged

macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #63: 22 Jan 2009, 12:03 »

Afhænger selvf af hvem man spiller med.
Men en klassiker for mig er Kerrison (ung brasser, som kan blive blandt de bedre i verden)
Ellers Angel Di Maria, Renan eller Rafael Carioca.
Har endnu ikke været en af de største klubber i verden, derfor disse spillere tit bliver købt.
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #64: 22 Jan 2009, 12:52 »

Du er syg i hovedet hvis du med en dansk klub, betaler 75 mio for en spiller  Shockeret funny

Det var en meget god inverstering,.. Har lige fået bud på 150 mil på ham fra Bayern-- Peace 
Logged

LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #65: 23 Jan 2009, 13:37 »

Miguel spiller helt fantastisk

Jeg har også en karriere med Balotelli som spiller rigtig rigtig godt selv i første sæson Smiley
Logged

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #66: 26 Jan 2009, 12:18 »

Mit favorit køb må nok være Federic Laurito, til FC København haldvejs igennem sæson 1. for 40 Mil Smiley
Logged

Fm-Olsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #67: 22 Jul 2009, 19:23 »

Det må helt klart være Razak Omotoyossi som bomber for alle hold.. Han kan lokkes helt ned til midterhold i sas ligaen og kan være med i klubber som stuttgart og stadig bombe.. Han er ung, stærk og hurtig enhver forsvarsspillers skræk i fm Wink
Logged

FCV

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #68: 22 Jul 2009, 19:30 »

Tror de spillere jeg køber mest er:

Raul Garcia og Ignacio Camcaho fra Athletico Madrid, nogle gange Fernando Gago..

ALDRIG; Davide Santon og/eller Srna
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #69: 22 Jul 2009, 19:31 »

Simon Vukcevic fra Sporting .. Han bomber vild på frispark og langskud . Han er altid klasse. Køber ham for det meste når jeg er et hold med en del penge .

Ellers i 2-3 sæson er Monzon fra Boca rigtig god venstre back . han scorede tit på frispark for mig om det var 25, 30 eller 20 meter så bankede han dem ind ... klasse spiller til 42 mil Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #70: 22 Jul 2009, 19:53 »

Guilermo fra Cruizero til 100millioner(en dyr herre, men scorer mål på samlebånd) og Nigel de Jong til 80 millioner.
Jeg har aldrig købt hverken Veloso, Hamsik, Srna eller lignene populære indkøb af den slags, men vil det på et tidspunkt, men spiller som regel med små hold på nær lige AC Milan, Chelsea og Ajax og West Ham...

Vh.Blackstone
Logged

psyko-jorgensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #71: 27 Jul 2009, 22:46 »

Jeg må give folk ret i at det efter min mening er en smule kedeligt at starte alle spil ud med at købe de samme 4-5 sikre spillere. Det forsøger jeg selv at holde mig fra at gøre. Noget jeg til gengæld har lagt mærke til er at jeg ofte i løbet af et spil ender med at hente Federico Laurito. Har ham ofte et par sæsoner, eller indtil jeg skifter klub, og han udvikler sig ofte til en rigtig goal-getter!

Jeg syntes det der gør spillet sjovt er at hente lidt anderledes spillere og på den måde skabe et hold af interessante spillere der ofte fungerer særdeles godt. Et par af de spillere jeg i mit sidste spil hentede til Fiorentina med utrolig stor succes er: Mickaël Chrétien der virkelig kom bag på mig. Havde aldrig hørt om ham før, og han endte med at være min anfører i flere sæsoner. En virkelig anbefalelsesværdig og solid højre-back. André-Pierre Gignac havde et par lidt sløje sæsoner, men pludselig slog han til og scorede vanvittige 40 mål i 45 kampe i 2011-2012 sæsonen.

Jeg mener personligt at vanekøb er med til at gøre et spil langt mere uinteressant. De mest spændende spil jeg har haft har været de spil hvor pengene har været lidt knapper, og jeg derfor har været nødsaget til at være kreativ på transfermarkedet. Det har virkelig kastet nogle spændende bekendtskaber af sig

 Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #72: 27 Jul 2009, 23:04 »

Jeg må give folk ret i at det efter min mening er en smule kedeligt at starte alle spil ud med at købe de samme 4-5 sikre spillere. Det forsøger jeg selv at holde mig fra at gøre. Noget jeg til gengæld har lagt mærke til er at jeg ofte i løbet af et spil ender med at hente Federico Laurito. Har ham ofte et par sæsoner, eller indtil jeg skifter klub, og han udvikler sig ofte til en rigtig goal-getter!

Jeg syntes det der gør spillet sjovt er at hente lidt anderledes spillere og på den måde skabe et hold af interessante spillere der ofte fungerer særdeles godt. Et par af de spillere jeg i mit sidste spil hentede til Fiorentina med utrolig stor succes er: Mickaël Chrétien der virkelig kom bag på mig. Havde aldrig hørt om ham før, og han endte med at være min anfører i flere sæsoner. En virkelig anbefalelsesværdig og solid højre-back. André-Pierre Gignac havde et par lidt sløje sæsoner, men pludselig slog han til og scorede vanvittige 40 mål i 45 kampe i 2011-2012 sæsonen.

Jeg mener personligt at vanekøb er med til at gøre et spil langt mere uinteressant. De mest spændende spil jeg har haft har været de spil hvor pengene har været lidt knapper, og jeg derfor har været nødsaget til at være kreativ på transfermarkedet. Det har virkelig kastet nogle spændende bekendtskaber af sig

 Thumbs Up
Chrétien er en utroligt undervurderet spiller. Da jeg købte ham i et game med Villarreal for længe siden, så var han eftertragtet af Fulham o.lign. udover mig. Efter tre sæsoner, var det klubber som Liverpool, Chelsea, United, Milan osv. der ville have fat i ham. Virkeligt en stjernespiller. Thumbs Up

Selv har jeg vanekøb, men det kommer dog også utroligt meget an på, hvor jeg spiller henne. I Danmark ville mit vanekøb nok være en som Martin Bernburg, som er en sikker målscorer. Men det er sjældent jeg gamer i Danmark.

I England har jeg heller ikke gamet særligt meget, men lige pt. er jeg gudeklubben Liverpool, hvor jeg har købt Ashley Young, John Bostock, Mark Beevers, Juan Manuel Mata, mens Azpilicueta og Parejo ankommer til sommer, og forsøgt og holde en linje af britisk/spanske spillere som Liverpool har i forvejen. Har normalt Gerrard, Carragher/Beevers, Young i starteren, og jeg håber på at forøge antallet langsomt, men sikkert, da jeg har scouts i Storbrittanien hele tiden. Beevers fandt min scout i Sheffield, og selvom hverken min ellers knaldygtige scout, eller Sammy Lee var mere end lidt vild med ham, gav jeg ham chancen i et par kampe, hvilket har gjort, at Lee nu udråber ham til en kommende superstjerne. Hans stats er også steget lidt allerede, og han er tæt på at overtage pladsen ved siden af Agger, da Carragher, meget urealistisk, er ikke så lidt skadet. Han kan kun anbefales!

I Italien, hvor jeg har haft nogle af mine bedste spil, så har jeg altid anskaffet mig Giuseppe Rossi der hurtigt kan anskaffe dig en topplacering med sine mange mange mål. Ellers er navne som Balotelli, Santon osv. også altid meget højt på listen, men da det er længe siden, jeg har gamet i Italien, så kan jeg ikke huske alle.

I Spanien, hvor jeg utroligt tit finder enten Valencia eller Villarreal frem, har jeg også et par stykker. Jesus Navás, Ignacio Camacho, Joao Moutinho, Miguel Veloso, Cesar Azpilicueta osv. er de navne der typisk ryger ind ad svingdøren, når jeg gamer på de spanske breddegrader. Ellers er der lidt ukendte kort i Alberto Bueno og Daniel Parejo der kan blive til hvad som helst. Jeg har set dem blive vilde, og set dem blive røvhamrende dårlige, men jeg giver tit og ofte den ene muligheden for at udvikle sig til noget.

Lidt om mine vanekøb. Det kan være lidt kedeligt med vanekøb, men da jeg altid lægger mig en indkøbspolitik, når jeg gamer, så er vanekøb en smule nødvendige.

Thumbs Up
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #73: 27 Jul 2009, 23:12 »

Når de bliver tilgængelig er David Silva og Franck Ribery altid sikre køb hos mig. De er spillere der kan præstere i næsten alle formationer og altid holder pænt højt niveau.

I den lidt billigere ende må det være Lamine Gassama, Deniz Naki, Ruben Rochina, Mattia Destro, Artem Milevskyi og Bruno Alves der hitter hos mig Smiley Jeg køber aldrig folk som Santon, Sakho, Veloso, da det er for kedelige talenter. De er folk man ved vel få stor succes og det ødelægger lidt af spillets charme efter min mening.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 18:09 af Rooland » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #74: 27 Jul 2009, 23:41 »

Jeg vil sige at det er lidt forskelligt hvem jeg køber da jeg tit er forskellige klubber, men Davide Santon og Joao Moutinho er to der plejer at blive købt Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010