home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Favorit køb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Favorit køb  (Læst 31670 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Favorit køb
« : 23 Dec 2008, 11:13 »

Jeg har sådan siddet og kigget lidt på mine saves, og faktisk så synes jeg altid man ender med at købe de samme spillere, hvis man self har råd til dem, der er jo forskel transfer budgettet.

Miguel Veloso (man city, fiorenta)
Davide Santon (man city, fiorentina, barcelona)
Angel Di Maria (man city, fiorentina)
Sergio Asenjo (man city, barcelona)

Det er spillere som går direkte ind i startopstillingen eller er kæmpe talenter, men hvad med jer?
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

.::TheDutchman::.
Gæst
 
Sv: Favorit køb
« Svar #1: 23 Dec 2008, 11:33 »

Selvfølgelig køber man de spillere man har god erfaring med, men jeg plejer altid at købe forskelligt ind i mine saves. Det hjælper mig til at bevare gnisten i saves'ne. Men jeg køber da også tit nogle spillere jeg var haft succés med i andre saves, men variationen er det der holder lysten oppe hos mig.
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #2: 23 Dec 2008, 11:40 »

Davide Santon har jeg købt i mine to spil i FM09 til FCK - og han er virkelig en spiller som gør det rigtig godt ude på højre side a banen ..
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #3: 23 Dec 2008, 11:51 »

Davide Santon er supergod, jeg bruger ham fast i Fiorentina, og hans udvikling sker super hurtigt.

Det med variation af spiller køb, jeg plejer gerne at se på mange spillere, men synes altid jeg ender med at købe de samme, mest fordi man kender prisen og man ved hvor godt de spiller. I mit Fiorentina save, har jeg dog tænkt mig at prøve noget anderledes når der skal handles til 2. sæson.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #4: 23 Dec 2008, 11:55 »

Variere altid mine køb, synes det er mega stener altid at købe de samme.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Favorit køb
« Svar #5: 23 Dec 2008, 11:59 »

Jeg vil ikke mene jeg har tendens til noget bestemt, men jeg handler da en smule af de samme spillere. Det er dog ikke noget jeg gør hver gang, da en spiller som Angel Di Maria er umulig at få til Hearts og Horsens. Efter en lille grundig kigger på mine saves, har jeg dog fundet ud af en ung spiller ofte går igen.

SAKHO
Navnet er Sakho, han er rigtig talentfuld, koster kassen, men har virkelig et potentiale som rækker langt. Han får altid positiv respons fra mine talentspejdere, og han skal hentes hurtigt, for prisen stiger meget hurtigt i spillet. Hvorfor jeg køber ham ved jeg egentlig ikke helt, har nok en svaghed for hans talent, da jeg virkelig beundre det. Han er både hentet til Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lyon og Dortmund hvor han spillede i forsvaret med den talentfulde serbiske amerikaner, Subotic.

En eminent fodboldspiller er Sakho sgu, men jeg vidste ikke jeg købte ham så ofte som jeg gør!
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #6: 23 Dec 2008, 12:01 »

Jeg prøver at købe "nye" spillere, men synes sku også altid det ender med de samme.

Nu har jeg så startet et nyt spil med Juventus, hvor jeg har lavet en regel med at jeg ikke må købe spillere som jeg købt mere end 1 gang før. Grin
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #7: 23 Dec 2008, 12:22 »

Jeg kan godt se folk synes det er stener altid at købe de samme, men jeg hader bare virkelig at købe en som ikke slår til, hehe. Derimod har jeg ikke sat mig ned og prøvet med et mindre hold endnu, for det tvinger jo en til at se bort fra de stjerner man normalt køber.

Men nu en som Sakho som Cesc nævner, har jeg aldrig prøvet at have, men derimod David Luiz og Fazio (sevilla) som jeg synes gør det rigtig godt.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #8: 23 Dec 2008, 12:27 »

Davide Santon er supergod, jeg bruger ham fast i Fiorentina, og hans udvikling sker super hurtigt.

Det med variation af spiller køb, jeg plejer gerne at se på mange spillere, men synes altid jeg ender med at købe de samme, mest fordi man kender prisen og man ved hvor godt de spiller. I mit Fiorentina save, har jeg dog tænkt mig at prøve noget anderledes når der skal handles til 2. sæson.


Jeg har lige fået et bud på ham fra Man City på 45 mill med 35% i videresalg ...
Har jeg sagt ja til ... (Eller Don Ø har)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #9: 23 Dec 2008, 12:30 »

Jeg vil ikke mene jeg har tendens til noget bestemt, men jeg handler da en smule af de samme spillere. Det er dog ikke noget jeg gør hver gang, da en spiller som Angel Di Maria er umulig at få til Hearts og Horsens. Efter en lille grundig kigger på mine saves, har jeg dog fundet ud af en ung spiller ofte går igen.

SAKHO
Navnet er Sakho, han er rigtig talentfuld, koster kassen, men har virkelig et potentiale som rækker langt. Han får altid positiv respons fra mine talentspejdere, og han skal hentes hurtigt, for prisen stiger meget hurtigt i spillet. Hvorfor jeg køber ham ved jeg egentlig ikke helt, har nok en svaghed for hans talent, da jeg virkelig beundre det. Han er både hentet til Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lyon og Dortmund hvor han spillede i forsvaret med den talentfulde serbiske amerikaner, Subotic.

En eminent fodboldspiller er Sakho sgu, men jeg vidste ikke jeg købte ham så ofte som jeg gør!

40 mill har jeg hentet ham for til FCK i vinterpausen 2008/2009 ...
Hans værdi nu er 65 mill
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #10: 23 Dec 2008, 12:30 »

Jeg har lige fået et bud på ham fra Man City på 45 mill med 35% i videresalg ...
Har jeg sagt ja til ... (Eller Don Ø har)

Ægerligt...Hvis du (Don ø) havde ventet et par år mere kunne du få meget mere for ham  crazy
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Favorit køb
« Svar #11: 23 Dec 2008, 12:32 »

Mit favoritkøb til næsten alle klubber er Vladimir Koryt'ko, som næsten ikke koster noget Opstemt
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Favorit køb
« Svar #12: 23 Dec 2008, 12:38 »

Ja, det er mega ærgeligt at bestyrelsen kan bestemme hvis tilbudet bliver godt nok, har også måtte slippe Santon til Arsenal med mit city save, desværre.

kæmpe talent til et af de bedste hold i PL = Kæmpe fjols man har i bestyrelsen Peace  men han smider dog en bunke penge ned i transfer kassen, så håber efter 2. sæson jeg kan få Santon tilbage
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #13: 23 Dec 2008, 12:48 »

40 mill har jeg hentet ham for til FCK i vinterpausen 2008/2009 ...
Hans værdi nu er 65 mill


hehe jeg købte ham for 15% i videre salg til 23 mio ialt Smiley

Deres hold sku have 15 mio efter 50 kampe hehe så han var billig for mig Wink
Logged

Dr LC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Favorit køb
« Svar #14: 23 Dec 2008, 12:52 »

Jeg plejer at købe Kallon. Han er på fri transfer i starten. I mit sidste spil var hans værdi 29 mio. efter lidt mindre end en halv sæson. Jeg købte ham med AaB.
Logged

Liverpool hvem ellers....
Gerrard er Gud
Torres er Jesus
og Arbeloa er bare klasse

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010