home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1306 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Dårlige midtbanespillere
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlige midtbanespillere  (Læst 2151 gange)
Killigan
Ynglingespiller

Dårlige midtbanespillere
« : 23 Dec 2008, 01:26 »

Hejsa.

Jeg spiller med AaB og spiller 4-1-3-2 eller 4-3-1-2 med en smal midtbane (altså ingen fløje). Mit problem er, at de 3 midtbanespillere incl. den hængende angriber, når jeg bruger denne, får super dårlige karakterer (mellem 5.2 og 6.9), og generelt ikke bidrager med en masse til spillet. Mine angribere scorer på deres chancer, og jeg vinder vel også de kampe jeg skal, men... Jeg bruger som regel Augustinussen, Risgård, Enevoldsen, Due og Johansson (Risgård i rotation).

Jeg har forsøgt med forskellige indstillinger - også spillets standard-indstillinger til midtbanespillere, men lige lidt hjælper det...

Håber nogen kan hjælpe?

God jul!

Chrisflink
Lilleputspiller
*

Sv: Dårlige midtbanespillere
« Svar #1: 23 Dec 2008, 17:56 »

Hejsa.

Jeg spiller med AaB og spiller 4-1-3-2 eller 4-3-1-2 med en smal midtbane (altså ingen fløje). Mit problem er, at de 3 midtbanespillere incl. den hængende angriber, når jeg bruger denne, får super dårlige karakterer (mellem 5.2 og 6.9), og generelt ikke bidrager med en masse til spillet. Mine angribere scorer på deres chancer, og jeg vinder vel også de kampe jeg skal, men... Jeg bruger som regel Augustinussen, Risgård, Enevoldsen, Due og Johansson (Risgård i rotation).

Jeg har forsøgt med forskellige indstillinger - også spillets standard-indstillinger til midtbanespillere, men lige lidt hjælper det...

Håber nogen kan hjælpe?

God jul!

Hej Killigan

Jeg vil gerne hjælpe dig, men hvad har du helt nøjagtig brug for af hjælp?? du skriver at dine spillere ikke bidrager så meget og at de får dårlige karaktere, er det dette som er problemet, du gerne vil have løst? eller er det noget andet?!

God Jul

Predator
Juniorspiller
**

« Svar #2: 23 Dec 2008, 18:06 »

Jeg har været ude for det samme i FCK, hvis jeg spiller en 4-4-2 med en central off. midt, typisk Laudrup, så ligger han også i snit på 5,7, men hvis jeg rykker ham ned som normal midt, så ligger han på 7,3 i snit. Og ja han er blevet trænet så han er grøn i Off. central.

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #3: 23 Dec 2008, 23:08 »

Hmmmmm...

Mit problem er vel, at mine midtbanespillere ikke deltager i spillet - altså ikke laver de gode afleveringer, laver de rigtige tacklinger, holder i bolden på de rigtige tidspunkter og i det hele taget er med til at binde angrebsspillet sammen. Jeg mangler vel "bare" nogle indstillinger til mine centrale midtbanespillere. Hvad virker for I andre? Jeg har - som skrevet - forsøgt nogle forskellige indstillinger, men synes at "famle lidt i blinde"... Hvilken mentalitet sætter I dem til? Hvilken "passing style" sætter I dem til? Hvor meget kreativ frihed osv.?

Ja, det kan være lidt svært at præcisere, men det er jo nok fordi jeg ikke kan sætte fingeren direkte på problemet (så havde jeg vel også selv løst det  crazy).

God jul!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #4: 24 Dec 2008, 00:03 »

Prøv eventuelt at bruge dem som playmakere. Det burde få afleveringerne til, at ryge i deres retning.

Chrisflink
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 27 Dec 2008, 16:18 »

Hmmmmm...

Mit problem er vel, at mine midtbanespillere ikke deltager i spillet - altså ikke laver de gode afleveringer, laver de rigtige tacklinger, holder i bolden på de rigtige tidspunkter og i det hele taget er med til at binde angrebsspillet sammen. Jeg mangler vel "bare" nogle indstillinger til mine centrale midtbanespillere. Hvad virker for I andre? Jeg har - som skrevet - forsøgt nogle forskellige indstillinger, men synes at "famle lidt i blinde"... Hvilken mentalitet sætter I dem til? Hvilken "passing style" sætter I dem til? Hvor meget kreativ frihed osv.?

Ja, det kan være lidt svært at præcisere, men det er jo nok fordi jeg ikke kan sætte fingeren direkte på problemet (så havde jeg vel også selv løst det  crazy).

God jul!

Okay, i mit FCK spil der bruger jeg flg. indstillinger til mine centrale midtbanespillere. den ene midtbanespiller er en MCd(defensive pligter), imens den anden er en alm. MC..
Min MCd's indstillinger er således: http://img135.imageshack.us/img135/795/mcdcm5.jpg
Min Alm MC's indstillinger er således: http://img528.imageshack.us/img528/2098/almmcbo1.jpg
Jeg bruger flg. Taktik:http://img181.imageshack.us/img181/2536/taktikko5.jpg

Jeg har ingen problemer, med at have en masse boldbesidelse, på midtbanen.. håber at du kan bruge dette til noget

Godt Nytår

Chris

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 29 Dec 2008, 01:10 »

Det eneste råd jeg kan give er at kigge på spillet.. står de for langt fremme når backsne har bolden? Kommer de for hurtigt under pres? Har de for langt op til angriberne når de har bolden? Når du så har genkendt et af disse eller et andet problem kan du enten selv løse det eller vende tilbage med et mere specifikt problem..

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010