home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:55:39 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132848 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Red Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Red Army  (Læst 3043 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #15: 23 Dec 2008, 14:47 »

Det kan jeg hurtigt give nu Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #16: 23 Dec 2008, 14:48 »

Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #17: 23 Dec 2008, 15:28 »






#6


Nu er vi endelig kommet til
Pachuca 0-4 Manchester United
7. Cristiano Ronaldo
34. Wayne Rooney
41. Cristiano Ronaldo
49. Cristiano Ronaldo

december måned, og alle små børn er begyndt at glæde sig rigtig meget i England, for snart så kommer julemanden med gaver til dem. Men for nogen så er deres juleferie langt væk, og det er det for Manchester Uniteds spiller
 Seres vedkommende, fordi før de kan få juleferie, så skal de over til Japan for at bevise at de er det bedste hold i verden i verdensmesterskabet for klubhold. Først var det Pachuca som ventede i semifinalen på Yokohama Stadium, som ligger centralt i Yokohama, som er den andenstørste by i Japan, den største er selvfølgelig den verdenskendte Tokyo, som er et midtpunkt for mange turister.
Cristiano Ronaldo blev kampens bedste spiller, da han scorede et hattrick i kampen, først så scorede han i det 7 minut, bageefter så scorede Rooney til 2-0 efter
Saitama UTD 0-3 Manchester United
21. Sergio Aguero
33. Wayne Rooney
77. Patrice Evra
34 minutter, og igen scorer Ronaldo til 3-0 efter 41 minutter, og så i de første minutter af anden halvleg, så scorer han igen. 4-0 blev kampens resultat, og nu ventede Saitama UTD i finalen, de havde hjemmebanefordel, da de jo kommer fra Japan.
Hjemmebanefordelen ændrede intet, da Manchester United stadig vandt 3-0, men en spændende kamp var det, desværre var der kun meget få japaniske United fans til stede, men spillerne var ligeglade, da de stadig ville vinde. Aguero får scoret efter 24 minutter, og ligesom i sidste kamp, så scorer Rooney, men i denne kamp, så scorer han i det 33 minut, ikke det 34. Desuden så får Evra scoret sit første mål for United, hvor Aron er manager, og det gjorde så Manchester United kunne sige at de er verdens bedste hold.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #18: 23 Dec 2008, 15:52 »

Du skriver godt, og nogle flotte resultater. Men det burde man jo også forvente mod sådan nogle skod hold xD!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #19: 23 Dec 2008, 18:36 »

Haha Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #20: 24 Dec 2008, 13:28 »

Jeg må desværre skuffe, og sige at jeg har mistet lysten til at blogge, men hvis jeg skal fortsætte, så bliver det bare meget dårlige updates, så derfor vil jeg gerne stoppe.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010